Niet meteen.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hm... zal ik beginnen over mijn transformers?
Goede tip! Ze reageert inderdaad niet op m'n vraag, en ik ben alweer door me hartjes heen, ik heb er maar een beperkt aantalquote:Op woensdag 23 december 2015 23:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Open vragen stellen. Dus eerder 'wat ga je doen met kerst?'
Ik ben vorig jaar in Japan geweest en ben in zo'n Pokecenterwinkel geweest. Zo'n Pokeball in mijn hand en een selfie gemaakt. Kreeg altijd wel leuke reacties/openingszinnen op Tinder, maar na een tijdje waren ze allemaal dezelfde.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:30 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
En vooral: niet groter maken dan het is.Wees oprecht geïnteresseerd en vertel quirky dingen over jezelf. Zoals ik tegen tailfox zei: saaiste onderwerpen zijn school, werk en carrière. Wat bij mij vaak werkt, is mijn Pokémonfetisj en de knuffels die ik heb liggen.
Ik ben geen meisjesfluisteraar hoor, gewoon iemand die trial-and-error toepaste.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:37 schreef Charleville het volgende:
[..]
Goede tip! Ze reageert inderdaad niet op m'n vraag, en ik ben alweer door me hartjes heen, ik heb er maar een beperkt aantal![]()
Nu maar lekker verder op badoo, door die ene like ben ik helemaal opdreef haha!
Misschien word 2016 toch het jaar van een eerste date / vriendin, in m'n leven!
En Gary ik zie dat ik nog veel van je kan leren, en dat ga ik dan ook zeker doen
Een vriendin van mij is daar ook geweest een ze had voor mij een Blastoiseknuffel gekocht.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar in Japan geweest en ben in zo'n Pokecenterwinkel geweest. Zo'n Pokeball in mijn hand en een selfie gemaakt. Kreeg altijd wel leuke reacties/openingszinnen op Tinder, maar na een tijdje waren ze allemaal dezelfde.
Pokemon![]()
Daten is ook leuk en zeker geen rocket science.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:31 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Dan wordt dit een leermoment!Ben er ook niet zo ervaren mee hoor, maar vind het altijd leuk.
Hoe reageren ze daarop?quote:Op woensdag 23 december 2015 23:30 schreef Gary_Oak het volgende:
Wat bij mij vaak werkt, is mijn Pokémonfetisj en de knuffels die ik heb liggen.
Ook minder tijd om jezelf op te gaan zitten naaien. De leukste plannen zijn dikwijls die je op het laatste moment maakt.quote:Op donderdag 24 december 2015 00:34 schreef tailfox het volgende:
morgen dus al die blind date.
leuk mailtjes die niet aan komen
Leuk man, succes!quote:Op woensdag 23 december 2015 23:37 schreef Charleville het volgende:
[..]
Goede tip! Ze reageert inderdaad niet op m'n vraag, en ik ben alweer door me hartjes heen, ik heb er maar een beperkt aantal![]()
Nu maar lekker verder op badoo, door die ene like ben ik helemaal opdreef haha!
Misschien word 2016 toch het jaar van een eerste date / vriendin, in m'n leven!
quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:21 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Vooroordelen van fokker is dat ze sociale awkward zijn en alleen maar op hun zolderkamer komen en allemaal nerds zijn.
is dat een date of gewoon een: we hebben iets gemeen laten we het samen doen?quote:Op donderdag 24 december 2015 09:04 schreef Flylib het volgende:
De salsa date van zaterdag is afgeblazen. Tegelijkertijd heb ik het contact met die dame verbroken. Toen ze eenmaal besloot vriendinnen voor dat feest uit de nodigen kreeg ik toch de nodige twijfels. Toen ik haar van de week appte na even geen contact te hebben gehad gaf ze zelf ook aan twijfels te hebben, dus was de keus gauw gemaakt. Ga ik geen tijd meer aan verspillen![]()
Maarrr is er nog hoop. Afgelopen zaterdag een leuke meid ontmoet op een feestje en haar nummer gescoord. Ook wij hebben een salsa-connectie, en ze gaf aan dat ze zelf weer in moet komen omdat ze al jaren niet meer heeft gedanst. Na de jaarwisseling zijn er een week lang proeflessen bij mijn dansschool. Ik heb aangeboden haar partner te zijn tijdens een proefles zodat ze haar skills kan herontdekken, uiteraard met een drankje ervoor/erna. Ze reageerde er enthousiast op, dus wie weet...
Wat maakt het uit wat voor naam je er aan geeft? Hij geeft aan het eind toch ook aan dat hij wel kijkt wat er gebeurt. Leuk in ieder geval dat hij alweer zo snel iets anders op de planning heeft staan.quote:Op donderdag 24 december 2015 09:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
is dat een date of gewoon een: we hebben iets gemeen laten we het samen doen?
nou dat het handiger is om duidelijk te maken wat je wil omdat het anders een beetje awkward kan worden. Kijk maar naar het verhaal van eefje laatstquote:Op donderdag 24 december 2015 09:17 schreef Lacoste het volgende:
[..]
Wat maakt het uit wat voor naam je er aan geeft? Hij geeft aan het eind toch ook aan dat hij wel kijkt wat er gebeurt. Leuk in ieder geval dat hij alweer zo snel iets anders op de planning heeft staan.
We hebben wel meer gemeenschappelijke dingetjes dan dansen alleen. We waren bijna de hele avond met elkaar in gesprek over vanalles en nog wat en ook nog veel samen gedanst en beetje heen en weer geflirt. Dus als een date zou ik het wel beschouwen ja. Maar verder maakt het me niet zo heel veel uit wat er verder gebeurt. Ben al trots genoeg op mezelf dat ik iemand IRL heb durven vragen om een telefoonnummer en een drankje samen. Normaal ben ik daar niet heel goed inquote:Op donderdag 24 december 2015 09:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
is dat een date of gewoon een: we hebben iets gemeen laten we het samen doen?
Maar misschien weet hij zelf nog helemaal niet wat hij wilt? Maar daar kan hij misschien beter zelf antwoord op geven, voor ik voor mijn beurt praatquote:Op donderdag 24 december 2015 09:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou dat het handiger is om duidelijk te maken wat je wil omdat het anders een beetje awkward kan worden. Kijk maar naar het verhaal van eefje laatst
En bij daten doet de naam wat mij betreft er zeker wel toe omdat er een wezenlijk verschil in zit
Als zij denkt dat het gewoon dansen is dan is ze bijvoorbeeld misschien niet eens single
Wat? Dan zijn de vooroordelen. Kan ik ook weinig aan doen.quote:
Als je een Pokémon-verzameling hebt en je date kan er niet tenminste om lachen, dan gaat het sowieso niets worden en kun je beter een ander zoeken.quote:Op donderdag 24 december 2015 09:42 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen goed
quote:Op donderdag 24 december 2015 09:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou dat het handiger is om duidelijk te maken wat je wil omdat het anders een beetje awkward kan worden. Kijk maar naar het verhaal van eefje laatst
En bij daten doet de naam wat mij betreft er zeker wel toe omdat er een wezenlijk verschil in zit
Als zij denkt dat het gewoon dansen is dan is ze bijvoorbeeld misschien niet eens single
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |