okquote:Op zondag 20 december 2015 15:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mss kun je nog een keer uit bed komen.
quote:Op zondag 20 december 2015 15:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb Limbombe in de manager.
En Kane voor van Beek gewisseld
Ja, jinxen kan ik wel.quote:Op zondag 20 december 2015 15:53 schreef napoleonfour het volgende:
noemde je van beek nou beter dan veltgod opper?
En dat in de history van Fok! Feyenoord nooit kampioen is geweestquote:Op zondag 20 december 2015 15:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
wisten jullie dat de debutant van Vitesse deze vrijdag nog niet was geboren toen Feyenoord voor het laatst kampioen werd?
Daar heb je gelijk in.quote:Op zondag 20 december 2015 15:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat zal je vriendin niet leuk vinden.
Half, hoezo?quote:
VINCENT VERMEIJquote:Op zondag 20 december 2015 15:57 schreef Brammess het volgende:
Jurjus; Straalman, Pröpper, Van de Pavert, Tesselaar; El Jebli, Kaak, Tarfi, Driver; Vermeij, Vida. #ajagra
Dit boeit u niets.
Wij wisten het beter.quote:Op zondag 20 december 2015 15:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij dacht dat we nacompetitie zouden spelen.
PSV heeft de verkeerde weggedaan.quote:Op zondag 20 december 2015 15:57 schreef Kopsterk het volgende:
Die Faber moet toch wel een aardige trainer zijn trouwens, hij laat zijn ploegen meestal wel boven verwachting presteren.
Nog altijd beter dan van der Heijdenquote:Op zondag 20 december 2015 15:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hahahaha, hou op. Extreem overschatte verdediger.
Cocu kan beter de jeugdelftallen gaan doen, volgens mij is hij veel beter met kinderen.quote:Op zondag 20 december 2015 15:58 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
PSV heeft de verkeerde weggedaan.
Hij wilde zelf weg.quote:Op zondag 20 december 2015 15:58 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dit zou zomaar eens het geval kunnen zijn ja.quote:Op zondag 20 december 2015 15:58 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wat maakt het uit. Beiden horen niet thuis bij een ploeg die zegt voor het kampioenschap te willen gaan.quote:Op zondag 20 december 2015 15:58 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan van der Heijden![]()
Wat een parodie op een verdediger is dat zeg.
In Fräser we trust. Alleen een paar weken in september en oktober was het dramatisch. De rest van het seizoen is het prima.quote:
Ook als hij hoofdtrainer zou worden?quote:
Ach dat is Van Beek ook dus wat dat betreft past hij er prima tussen.quote:Op zondag 20 december 2015 15:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hahahaha, hou op. Extreem overschatte verdediger.
Alleen moet Fräser nog de kneepjes van het vak dat 'wisselen' heet leren.quote:Op zondag 20 december 2015 15:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In Fräser we trust. Alleen een paar weken in september en oktober was het dramatisch. De rest van het seizoen is het prima.
81equote:Op zondag 20 december 2015 16:00 schreef RipCity het volgende:
Je kan nu wedden in welke minuut Feyenoord een penalty krijgt. Inzetten maar!
Bert vanquote:Op zondag 20 december 2015 16:00 schreef Brammess het volgende:
[..]
Wie zitten aan tafel vanavond bij Studio Voetbal?
Ik doe gewaagd en zeg dat Feyenoord geen penalty krijgt deze wedstrijd.quote:Op zondag 20 december 2015 16:00 schreef RipCity het volgende:
Je kan nu wedden in welke minuut Feyenoord een penalty krijgt. Inzetten maar!
Ik kijk niet.quote:Op zondag 20 december 2015 16:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bert van
Marwijk,Kees Jansma,Youri
Mulder,Arno Vermeulen
Darten dus.
Atléti, dus.quote:Op zondag 20 december 2015 16:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bert van
Marwijk,Kees Jansma,Youri
Mulder,Arno Vermeulen
Darten dus.
Nou koop een lolly.quote:Op zondag 20 december 2015 16:01 schreef opperkleurder het volgende:
Ik heb de 50 man uit Den Haag meer gehoord dan de fans van Heerenveen
Nee, hoor.quote:Op zondag 20 december 2015 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die zijn allang klaar rond die tijd.
Ik ga voor Bquote:Op zondag 20 december 2015 16:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan zal het zo wel...
A. 2-2 worden
B. 2-2 via penalty
C. 2-1 blijven
Ha als Ajax niet wint van De graafschap post ik een naaktfoto in KPD.quote:Op zondag 20 december 2015 15:58 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Niet winnen van De Graafschap zou wel een gigantische blamage zijn.
Even quoten.quote:Op zondag 20 december 2015 16:03 schreef Norma_Jeane het volgende:
[..]
Ha als Ajax niet wint van De graafschap post ik een naaktfoto in KPD.
Even quotenquote:Op zondag 20 december 2015 16:03 schreef Norma_Jeane het volgende:
[..]
Ik sta vol achter De Graafschap nu.quote:Op zondag 20 december 2015 16:03 schreef Norma_Jeane het volgende:
[..]
Oeh scherp. Zover dacht ik niet eens.quote:
Van wie is de naaktfoto?quote:Op zondag 20 december 2015 16:07 schreef Norma_Jeane het volgende:
[..]
Oeh scherp. Zover dacht ik niet eens.
Ik zit constant te schakelen tussen NEC-Feyenoord en Fok.
Selectie van niveau FC Groningen inderdaad.quote:Op zondag 20 december 2015 16:07 schreef OllieWilliams het volgende:
Het moet natuurlijk ook een keer klaar zijn met dat geluk van Feyenoord. Eigenlijk ongelooflijk dat zij in de topdrie staan.
Wie zijn er beter?quote:Op zondag 20 december 2015 16:08 schreef Kopsterk het volgende:
Stelling: Dirk Kuyt staat niet in de top 10 van beste spelers van de Eredivisie.
quote:
quote:Op zondag 20 december 2015 16:07 schreef Norma_Jeane het volgende:
[..]
Oeh scherp. Zover dacht ik niet eens.
Ik zit constant te schakelen tussen NEC-Feyenoord en Fok.
Willems, voetbalt die nog?quote:Op zondag 20 december 2015 16:09 schreef Cavaliers het volgende:
Guardado, Pereiro, de Jong, Moreno, Willems
sowieso
Dat is geen stelling, maar een universele waarheid.quote:Op zondag 20 december 2015 16:08 schreef Kopsterk het volgende:
Stelling: Dirk Kuyt staat niet in de top 10 van beste spelers van de Eredivisie.
Room, Diks, Van der Werff, Kruiswijk, Leerdam, Yeini, Nakamba, Qazaishvili, Rashica, Solanke en Brownquote:
quote:Op zondag 20 december 2015 16:09 schreef Cavaliers het volgende:
sowieso
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
1) de Jongquote:Op zondag 20 december 2015 16:08 schreef Kopsterk het volgende:
Ziyech, Bazoer, Tete, Propperquote:Op zondag 20 december 2015 16:09 schreef Cavaliers het volgende:
sowieso
Eensquote:Op zondag 20 december 2015 16:08 schreef Kopsterk het volgende:
quote:Op zondag 20 december 2015 16:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
1) de Jong
2) Kuyt
3)Guardado
Past prima in de top3?
quote:Op zondag 20 december 2015 16:11 schreef KingRoland het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Dit is geen verrassing.quote:Op zondag 20 december 2015 16:12 schreef opperkleurder het volgende:
Ik zei vanmiddag nog dat NEC zou gaan verrassen
Bazoer, Klaassen, Tete, Pereiro, Cillessen, Luuk de Jong, Guardado, El Ahmadi, Elia, Lestienne, Willems en wellicht nog zo'n talentje van Vitesse.quote:
Zeer arrogante TT.quote:Op zondag 20 december 2015 16:12 schreef Mani89 het volgende:
VBL / FEIJENOORD #1759: FF NEC nekken
[ afbeelding ]
Gaan we nog naar de Coolsingel?quote:Op zondag 20 december 2015 16:13 schreef Cavaliers het volgende:
Ik zie in een ander topic dat het indekken is begonnen.
geen idee hoezoquote:Op zondag 20 december 2015 16:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ben jij ook voor De Graafschap dadelijk?
Ik las dat Feyenoord na de winterstop weer 2e staat, bedoel je dat?quote:Op zondag 20 december 2015 16:13 schreef Cavaliers het volgende:
Ik zie in een ander topic dat het indekken is begonnen.
Als ze 2de worden in de beker.quote:Op zondag 20 december 2015 16:14 schreef KingRoland het volgende:
Davy we gaan dus niet meer naar de Coolsingel.
Met een vriendin uit Rotterdam moet je wel voor de tegenstander van Ajax supporten natuurlijk.quote:
oooh ja dan ben k voor graafschap jaquote:Op zondag 20 december 2015 16:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Met een vriendin uit Rotterdam moet je wel voor de tegenstander van Ajax supporten natuurlijk.
Ik lach mijn vriendin die voor Feyenoord is gewoon uit hoort. En ook nog eens gunstig voor PSVquote:Op zondag 20 december 2015 16:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Met een vriendin uit Rotterdam moet je wel voor de tegenstander van Ajax supporten natuurlijk.
Wisten we dat niet al jaren?quote:Op zondag 20 december 2015 16:16 schreef OllieWilliams het volgende:
Dus eigenlijk is Feyenoord slechter dan HHC?
Dat zei jij laatst nog.quote:Op zondag 20 december 2015 16:16 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat ik uit Goes kom?
En beter dan Ajax (als de bekerronde de maatstaf is)quote:Op zondag 20 december 2015 16:16 schreef OllieWilliams het volgende:
''de verslag''quote:Op zondag 20 december 2015 16:17 schreef KingRoland het volgende:
Ik kan niet wachten op de uitgebreide verslag van Klaasweetalles
HHC > NECquote:Op zondag 20 december 2015 16:16 schreef OllieWilliams het volgende:
En toen ging de wekker.quote:Op zondag 20 december 2015 16:17 schreef Coco98 het volgende:
Nu Ajax nog puntjes laten liggen en het is een topweekend
quote:
gaat niet gebeurenquote:Op zondag 20 december 2015 16:17 schreef Coco98 het volgende:
Hoe zie jij dat precies voor je?quote:Op zondag 20 december 2015 16:17 schreef Coco98 het volgende:
quote:Op zondag 20 december 2015 16:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
HHC > NEC
NEC > Feyenoord
Feyenoord > Cambuur
Cambuur > Excelsior
Excelsior = PSV
PSV > Manu
---------------------
HHC > Manchester United
Een enorm talent, daar is iedereen het wel over eens.quote:
Het tegenovergestelde van zijn beroemd filmpje.quote:Op zondag 20 december 2015 16:19 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben benieuwd naar de reactie van Foppe.
Ja Nouri ook hopelijk.quote:Op zondag 20 december 2015 16:20 schreef OllieWilliams het volgende:
Hopelijk krijgen Donny en Cerny flink wat minuten vanmiddag.
quote:Op zondag 20 december 2015 16:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Na de winterstop krijgen we Ajax. Die pakken we
Ik zou hem eerst eens aan het systeem laten wennen bij Willem 2.quote:Op zondag 20 december 2015 16:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een enorm talent, daar is iedereen het wel over eens.
Haha, grapjasquote:Op zondag 20 december 2015 16:20 schreef OllieWilliams het volgende:
Hopelijk krijgen Donny en Cerny flink wat minuten vanmiddag.
Mwah nog steeds een van de grootste spitsentalenten in Nederland imo.quote:Op zondag 20 december 2015 16:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die zivkovic kan er niet zoveel van.
Moet kunnen.quote:Op zondag 20 december 2015 16:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Na de winterstop krijgen we Ajax. Die pakken we
Tegenquote:Op zondag 20 december 2015 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gok
Vejinovic - Toornstra - Vilhena
Zelfs Day-V durft zich nu niet meer in te dekken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |