SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cinderella – 2015 AL 1:45 uur
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Drama, Sci-Fi
De vaderloze Ella wordt slecht behandeld door haar stiefmoeder en stiefzussen, totdat een toevallige ontmoeting met een onbekende haar op magische wijze geluk brengt.
F Is for Family (seizoen 1) – 2015 16 - Netflix Original
♫ o.a. Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Animatie, Comedy, Cynisch
De Murphy familie neemt ons terug naar de jaren 70 toen kinderen vrij opgevoed werden, het bier vrijelijk stroomde en de man heer en meester was over zijn tv.
Glitter Force (seizoen 1) – 2015 6 - Netflix Original
♫ o.a. Engels, Nederlands / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Animatie
Vijf jonge meisjes vormen een legendarisch superheldenteam dat bekendstaat als Glitter Force. Hun missie? De aarde beschermen tegen boosaardige sprookjesfiguren.
Making a Murderer (seizoen 1) – 2015 AL - Netflix Original
♫ o.a. Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Documentaire, Duister, Provocerend
Gefilmd over een periode van meer dan 10 jaar, volgt deze real-life-thriller een vrijgesprokene die politiecorruptie blootstelt maar tegelijk ook verdacht wordt van een nieuwe gruwelijke misdaad.
Michael Jackson's This Is It – 2009 6 1:51 uur
Genre: Biografie, Documentaire
Michael Jacksons ‘This is It’ werpt een unieke blik op de voorbereidingen voor de ultieme tour van één van de grootste performers aller tijden.
Mike Epps: Don't Take It Personal – 2015 AL 0:59 uur - Netflix Original
♫ Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Cabaret, Comedy
Mike Epps maakt iedereen in L.A.'s Orpheum Theatre aan het lachen met zijn weergaloze imitaties en gedurfde ranzige humor.
My Best Friend's Wedding – 1997 AL 1:44 uur
Genre: Comedy, Romantisch
Twee oude jeugdvrienden hebben een pact met elkaar te trouwen als ze ‘overblijven’ maar als hij de ware vindt, besluit zij zijn bruiloft te saboteren.
Stuart Little – 1999 AL 1:24 uur
Genre: Avontuur, Feelgood
De familie Little besluit een broertje te adopteren voor zoon George. Het babybroertje heet Stuart, is klein, heeft witte haren en lijkt erg veel op een muis…
Stuart Little 2 – 2002 AL 1:17 uur
Genre: Avontuur, Feelgood
Onze kleine maar kranige muis, Stuart Little, is terug met nog meer avontuur en actie in Stuart Little 2.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Walking Dead seizoen 5 zou er nog op komen volgend jaar, en dan gaat de rest weg?quote:Op zondag 20 december 2015 14:46 schreef Zelva het volgende:
Beschikbaar tot en met 26 december (NL)
Baby Geniuses (1999, 1,29)
Beschikbaar tot en met 18 januari (NL)
The Walking Dead (2010, seizoen 1, 2, 3 en 4)
Die licentie zal wel gewoon verlengd wordenquote:Op zondag 20 december 2015 14:52 schreef richolio het volgende:
[..]
Walking Dead seizoen 5 zou er nog op komen volgend jaar, en dan gaat de rest weg?
quote:Op zondag 20 december 2015 12:09 schreef Pizzapuntje het volgende:
Toffe serie, staat op Amerikaanse netflix. Is ook maar 8 afleveringen lang dus goed te doen.
Lekker rauw brits drama
Dan ga je offender en ill manors ook waarderen! Staan er ook opquote:Op maandag 21 december 2015 00:38 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]![]()
![]()
Hou van Britse drama, pas ook Victim gekeken.
Narcos vond ik echt goed.quote:Op maandag 21 december 2015 13:13 schreef roos85 het volgende:
Gisteren begonnen met Narcos, eerste aflevering vond ik veel belovend.
En inmiddels bij het laatste seizoen van Dexter.
Ik ben pas in aflevering 1, maar zit regelmatig met m'n hoofd te schudden van ongeloof.quote:Op maandag 21 december 2015 15:14 schreef VelitoX het volgende:
Making a Murderer wordt ook echt absurder en absurder zeg, tering.
Oh dat gaat pas over die 1e zaak.... de 2e (daar gaat het vooral over in de docu) wil ik af en toe wat dingen naar de tv gooien......quote:Op maandag 21 december 2015 15:21 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ik ben pas in aflevering 1, maar zit regelmatig met m'n hoofd te schudden van ongeloof.
Waar zie je dat?quote:Op maandag 21 december 2015 15:23 schreef Amarantha het volgende:
Netflix heeft een nieuw icoontje? Een S? Waar slaat de S op?
Oh laat maar, als ik hem weg klik krijg ik wel weer de goede. Wazigquote:
Dat klinkt als een serie die ik dus nooit ga kijken. Teveel stressquote:Op maandag 21 december 2015 15:21 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ik ben pas in aflevering 1, maar zit regelmatig met m'n hoofd te schudden van ongeloof.
Dat was de S van Skypequote:Op maandag 21 december 2015 15:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh laat maar, als ik hem weg klik krijg ik wel weer de goede. WazigMaar had net dus dit (nu niet meer):
[ afbeelding ]
Ben nog bezig met aflevering 1 maar vind het nu al bizar. Ga hem zeker helemaal kijken (zodra ik Sons of Anarchyquote:Op maandag 21 december 2015 15:14 schreef VelitoX het volgende:
Making a Murderer wordt ook echt absurder en absurder zeg, tering.
Hmjah hetgeen het nog erger maakt is dat het écht is, geen fictie.....quote:Op maandag 21 december 2015 15:27 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Dat klinkt als een serie die ik dus nooit ga kijken. Teveel stress
Ja klopt. Ik ben ook bang dat ik zulke gevoelens ga krijgen. Ik vond dit al ongelooflijk. En ik ga er ook heel veel chocolade van eten. Stressssss.quote:Op maandag 21 december 2015 15:22 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Oh dat gaat pas over die 1e zaak.... de 2e (daar gaat het vooral over in de docu) wil ik af en toe wat dingen naar de tv gooien......
Oh?!quote:Op maandag 21 december 2015 15:36 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Hmjah hetgeen het nog erger maakt is dat het écht is, geen fictie.....
Skype inderdaad. Raar, maar verder ook niet spannend of belangrijk dus.quote:Op maandag 21 december 2015 15:28 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Dat was de S van Skype
Ooh te laat met mijn post
Same here.quote:Op maandag 21 december 2015 13:13 schreef roos85 het volgende:
Gisteren begonnen met Narcos, eerste aflevering vond ik veel belovend.
Goeie docu, zeker, maar ik ben ermee gestopt halverwege. Te frustrerend maar ook "wat moet er nog over gezegd worden". Ik vond het iets te veel van van alles eigenlijk.quote:Op maandag 21 december 2015 21:48 schreef Mryc het volgende:
Inmiddels bezig met aflevering 6 van Making A Murderer. Wat een ongelooflijk goede docuserie.
Oeh Britse drama ben ik ook fan van!quote:Op maandag 21 december 2015 00:38 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]![]()
![]()
Hou van Britse drama, pas ook Victim gekeken.
Ik heb er vannacht bijna de hele nacht door wakker gelegenquote:Op dinsdag 22 december 2015 02:08 schreef Impressme het volgende:
[..]
Goeie docu, zeker, maar ik ben ermee gestopt halverwege. Te frustrerend maar ook "wat moet er nog over gezegd worden". Ik vond het iets te veel van van alles eigenlijk.
Nu durf ik niet meer te gaan kijkenquote:Op dinsdag 22 december 2015 06:42 schreef Mryc het volgende:
[..]
Ik heb er vannacht bijna de hele nacht door wakker gelegen
Haha, het is wel zoiets wat door je hoofd blijft spoken.quote:Op dinsdag 22 december 2015 11:41 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Nu durf ik niet meer te gaan kijken
Toegevoegd aan mijn lijst, ben wel benieuwd!quote:Op maandag 21 december 2015 21:48 schreef Mryc het volgende:
Inmiddels bezig met aflevering 6 van Making A Murderer. Wat een ongelooflijk goede docuserie.
Dit en te The Big Bang Theory zou toch ook komen?quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:14 schreef byah het volgende:
Is er al bekend wanneer Friends op de NL Netflix beschikbaar komt?
seizoen 4 is eigenlijk al een hele afwisseling want dat zijn de specials geloof ik ?quote:Op dinsdag 22 december 2015 11:41 schreef DestroyerPiet het volgende:
heb gisteren seizoen 3 van Doctor Who afgekeken, erg goede serie. alleen wil ik nu voor de afwisseling niet meteen doorgaan met seizoen 4 . dus zoek ik een serie voor de afwisseling, ik zat te denken aan Hell on Wheels? is dat iets?
geen idee, het is het laatste seizoen met David Tennant als The Doctor het begint met een christmas special maar of er dan ook meer specials tussen zitten weet ik niet.quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:24 schreef cva het volgende:
[..]
seizoen 4 is eigenlijk al een hele afwisseling want dat zijn de specials geloof ik ?
Parks & Rec?quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:38 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Net klaar met 'How I Met Your Mother' op de Amerikaanse Netflix..
En we hebben niks nieuws zoals dit om te kijken.. Nog aanraders voor dit soort langlopende series?
Friends is niet echt een succes verhaal voor de aanhang
big bang theoryquote:Op dinsdag 22 december 2015 12:38 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
En we hebben niks nieuws zoals dit om te kijken.. Nog aanraders voor dit soort langlopende series?
Friends is niet echt een succes verhaal voor de aanhang
Hmjah tussen seizoen 4 en 5 zat een "seizoen" met alleen maar specials, volgens mij staan die niet allemaal op netflixquote:Op dinsdag 22 december 2015 12:28 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
geen idee, het is het laatste seizoen met David Tennant als The Doctor het begint met een christmas special maar of er dan ook meer specials tussen zitten weet ik niet.
Bleef bij mij ook een tijdje door mijn hoofd spoken.....quote:Op dinsdag 22 december 2015 06:42 schreef Mryc het volgende:
[..]
Ik heb er vannacht bijna de hele nacht door wakker gelegen
Ik had precies hetzelfdequote:Op dinsdag 22 december 2015 19:25 schreef Diconnected het volgende:
Ik ben nu bij ep 5 van Sense 8. Wat een rare maar ook interessante serie.
ah ok misschien dat ik dan toch maar meteen seizoen 4 erachteraan kijk. ik vind doctor Who toch echt wel een goede serie. en David Tennant is gewoon een goede acteur.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:37 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Hmjah tussen seizoen 4 en 5 zat een "seizoen" met alleen maar specials, volgens mij staan die niet allemaal op netflix.
edit: Ah! lijkt erop dat ze die specials aan einde seizoen 4 hebben geplakt, was eerst niet zo. 15-19 zijn die specials
.
Zowieso Doctor Whoquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:44 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
ah ok misschien dat ik dan toch maar meteen seizoen 4 erachteraan kijk. ik vind doctor Who toch echt wel een goede serie. en David Tennant is gewoon een goede acteur.
Check! Ik krijg het echt met geen mogelijkheid bijgekeken. Heerlijk!quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:25 schreef CherryLips het volgende:
Er. Is. Te. Veel. Wat. Ik. Wil. Zien.
waar haal je die info vandaan?quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:49 schreef Zelva het volgende:
Beschikbaar tot en met 28 december (NL)
Cool Runnings (1993, 3,12)
Man of Tai Chi (2013, 2,79)
The Best Man Holiday (2013, 2,95)
Beschikbaar tot en met 28 december (Wereldwijd)
The Cat from Outer Space (1978, 2,52)
Beschikbaar tot en met 19 januari (NL), kinderseries
Thomas de stoomlocomotief (Thomas the Tank Engine & Friends) (1984, seizoen 1 en 2 te kijken)
Angelina Ballerina (2002, seizoen 4, 5 en 6 te kijken)
Bob de bouwer (Bob the Builder) (1999, seizoen 16, 17 en 18 te kijken)
Mike de ridder (Mike the Knight (2011, seizoen 1 te kijken)
Pingu (1986, seizoen 4 te kijken)
Beschikbaar tot en met 19 januari (Wereldwijd), kinderseries
Brambly Hedge (1996, seizoen 1 en 2 te kijken)
Brandweerman Sam (Fireman Sam) (2003, seizoen 6, 7 en 8 te kijken)
Kipper (1997, seizoen 1 en 2 te bekijken)
Die staat ook gewoon op de Nederlands Netflix.quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:38 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Probleem is dat veel dingen op de Nederlandse Netflix geen Engelse ondertiteling biedt. Dus daarom moet ik uitwijken naar Engelse ondertiteling..quote:Op woensdag 23 december 2015 08:56 schreef heite het volgende:
[..]
Die staat ook gewoon op de Nederlands Netflix.
HIMYM heeft dan wél Engelse subs.quote:Op woensdag 23 december 2015 09:02 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
[..]
Probleem is dat veel dingen op de Nederlandse Netflix geen Engelse ondertiteling biedt. Dus daarom moet ik uitwijken naar Engelse ondertiteling..
quote:Op woensdag 23 december 2015 11:23 schreef Blik het volgende:
Staat er nog een beetje een leuke kerstfilm op netflix?
Ja ok, maar om het nu telkens te checken of het wel/niet aanwezig is, ben ik gewoon definitief standaard Amerikaans aan het kijken, en als ik iets in het Nederlands wil, dan kijk ik die variant welquote:Op woensdag 23 december 2015 11:13 schreef Aether het volgende:
[..]
HIMYM heeft dan wél Engelse subs.
Dank, zag ook net dat Netflix een categorie heeft met films voor tijdens de feestdagen.quote:
Ik denk dat ik per aflevering minstens tien keer "dit kan niet waar zijn" heb gezegd. Ben er inmiddels doorheen en ben nog steeds een beetje van slag.quote:Op woensdag 23 december 2015 15:13 schreef Razor21 het volgende:
Making a Murderer heeft mij helemaal te pakken!!
Making a Murderer (TV Series 2015– ) - IMDb
Nu bij aflevering 7. Het is moeilijk om je in te houden als je deze serie bekijkt. Je handen gaan behoorlijk jeuken van sommige mensen.
Het frustreert me zo mateloos dat ik niet eens meer dan een aflevering achter elkaar kan kijken.quote:Op woensdag 23 december 2015 17:58 schreef Mryc het volgende:
[..]
Ik denk dat ik per aflevering minstens tien keer "dit kan niet waar zijn" heb gezegd. Ben er inmiddels doorheen en ben nog steeds een beetje van slag.
Hij deed het bij mij vorige week helemaal niet. Zal eens kijken of het nu wel weer werktquote:Op donderdag 24 december 2015 22:33 schreef mschol het volgende:
zo te zien is mijn netflix app op windows geupdate, wat een tyfus layout zeg...
ik gebruik de windows 10 app uit de storequote:Op donderdag 24 december 2015 23:22 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Hij deed het bij mij vorige week helemaal niet. Zal eens kijken of het nu wel weer werkt
4 maart deze keer. Ter voorbereiding kan je de campagnewebsite checken:quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:11 schreef Ryan3 het volgende:
Eindelijk HoC 3 afgezien, heavy laatste aflevering, ben benieuwd naar het nieuwe seizoen. In februari weer, neem ik aan?
Ik ook, maar die wilde vorige week dus helemaal niet open, ook niet direct vanuit de store. Hij was ook ineens uit m`n opstartscherm bij die tegeltjes verdwenen. Best gek.quote:Op donderdag 24 december 2015 23:25 schreef mschol het volgende:
[..]
ik gebruik de windows 10 app uit de store
ik gebruik het niet al te vaak, maar merkte gisteren dus dat hij niet in mijn startmenu meer stond maar wel geinstalleerd was.. vervolgens was hij dus automatisch geupdatequote:Op vrijdag 25 december 2015 09:11 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ik ook, maar die wilde vorige week dus helemaal niet open, ook niet direct vanuit de store. Hij was ook ineens uit m`n opstartscherm bij die tegeltjes verdwenen. Best gek.
Maar hij doet het nu weer!
Het wordt door Netflix gedoogd maar officieel mag het niet.quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:47 schreef Pizzapuntje het volgende:
Is het gebruik van unblock us illegaal? Ik deel mijn account met drie anderen die dat niet gebruiken, en hij geeft nu aan dat account in de wacht staat omdat er een probleem is met de laatste betaling.
Meh... denk dat het enorm tegen gaat vallen voor de oude FH kijkers...quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:59 schreef Michellee het volgende:
Fuller House lijkt mij nog best leuk
Vroeger vond ik FH heel leuk, laatst kwam er weer een aflevering voorbij en toen realiseerde ik me hoe tenenkrommend slecht het eigenlijk was, het typische Amerikaanse sausje erover van moraal en diepliggende boodschappen... Maar toch ben ik stiekem wel benieuwd wat ze van Fuller House maken.quote:Op zaterdag 26 december 2015 11:13 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Meh... denk dat het enorm tegen gaat vallen voor de oude FH kijkers...
Ik was vergeten hoe irritant ik Kimmy vond vroeger....quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:36 schreef SunChaser het volgende:
Heb je gezien ho Jody Sweetin eruit ziet, dat kam nooit tegenvallen, How Rude
fargo, sons of anarchyquote:Op zondag 27 december 2015 15:34 schreef roos85 het volgende:
Vandaag laatste aflevering van Narcos gekeken, nu op zoek naar een andere serie.
Nog tips?
Het concept is vele malen beter dan de uitwerking. De uitwerking zelf was wel aardig en ik was er zo doorheen. Maar er had veel meer in gezeten.quote:Op maandag 28 december 2015 21:42 schreef JooostMV het volgende:
Ik kijk nu The Following, echt een dikke aanrader!
Heb daarna wel weer iets nieuws nodig en dacht aan Orphan Black.
Ik hoor alleen van veel mensen dat deze niet zo sterk is en meer voor meiden...
Iemand andere meningen? Het concept leek me namelijk best tof.
Ik heb hem na 10 minuten afgezetquote:Op zaterdag 26 december 2015 09:20 schreef DestroyerPiet het volgende:
Gisteren a very murray Christmas gekeken maar die vond ik eigenlijk maar een beetje zozo. Je moet er denk ik van houden. Een slap verhaaltje met als excuus om een paar kerstliedjes te kunnen zingen. En dat kan die Bill Murray niet eens heel goed.
Wel positief verrast door Miley Cyrus je kan vinden van haar wat je wilt maar ze kan erg goed zingen. Mooie rauwe stem.
tijdens kerst even opgezet op de achtegrond maar het sloeg echt nergens op. Het leukste was nog de minieme bijdrage van George Clooneyquote:Op zaterdag 26 december 2015 09:20 schreef DestroyerPiet het volgende:
Gisteren a very murray Christmas gekeken maar die vond ik eigenlijk maar een beetje zozo. Je moet er denk ik van houden. Een slap verhaaltje met als excuus om een paar kerstliedjes te kunnen zingen. En dat kan die Bill Murray niet eens heel goed.
Wel positief verrast door Miley Cyrus je kan vinden van haar wat je wilt maar ze kan erg goed zingen. Mooie rauwe stem.
jammer dat ie zo kort was, verwachtte een soort tv-film van anderhalf uur. Maar wel vermakelijkquote:
Ik ook!!quote:Op maandag 28 december 2015 23:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb juist heel verrot beeld het laatste uur.
Okay dan ga ik verder kijken. Ik vond aflevering 1 nog niet echt wat... Zit misschien nog te veel met Lester in mijn hoofdquote:
Ja. Hola installeren en naar USA gaan.quote:Op woensdag 30 december 2015 15:00 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Kak. Er staat maar 1 seizoen van The Blacklist op. Moet ik nou echt illegaal aan het tweede komen...
erg goede serie ja, en zonde dat er maar 2 seizoenen van zijn. Heerlijke stijl.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:48 schreef Ryan3 het volgende:
yvonne's tip opgevolgd: Boss. Met Kelsey Grammer NB. Fantastische serie, ergens nog interessanter dan HoC. Wat blijkt? Maar 2 series, 18 afleveringen, hebben ze die serie niet afgemaakt....
Heftig hè en Kelsey Grammer speelt echt een uitstekende rol, kende hem alleen als flauwe comedy acteur, maar die man heeft veel meer in zijn mars...quote:Op woensdag 30 december 2015 19:42 schreef planethugo het volgende:
[..]
erg goede serie ja, en zonde dat er maar 2 seizoenen van zijn. Heerlijke stijl.
speelt inderdaad echt een glansrol. Zou nog iets zijn voor Netflix om die serie te vervolgen, als ze niet al een politieke serie hadden. Vind de stijl een beetje een kruising tussen House of Cards en The Wirequote:Op woensdag 30 december 2015 19:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Heftig hè en Kelsey Grammer speelt echt een uitstekende rol, kende hem alleen als flauwe comedy acteur, maar die man heeft veel meer in zijn mars...
Ja, klopt idd, politiek op city-niveau wat idd nog dirtier is dan de politiek op federal niveau, met al die aldermen, districten en verschillende belangen die elkaar constant tegen werken.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:46 schreef planethugo het volgende:
[..]
speelt inderdaad echt een glansrol. Zou nog iets zijn voor Netflix om die serie te vervolgen, als ze niet al een politieke serie hadden. Vind de stijl een beetje een kruising tussen House of Cards en The Wire
Als je Fargo niet kan waarderen dan zal je een hoop pareltjes van de gebroeders Coen missen... Maar ja, over smaak valt niet te twisten hèquote:Op woensdag 30 december 2015 10:57 schreef Blik het volgende:
Ik heb gisteren Fargo, de film, gekeken. Had goede hoop aangezien de serie echt wel leuk is. Maar wat is de film slecht zeg...
Dit, mensen.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:23 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Als je Fargo niet kan waarderen dan zal je een hoop pareltjes van de gebroeders Coen missen... Maar ja, over smaak valt niet te twisten hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |