Relationship goals ..quote:Op zondag 20 december 2015 01:32 schreef houdjemond het volgende:
Weekend weg met je vrouw.. hang je met Giel aan de telefoon
quote:
quote:Op zondag 20 december 2015 01:33 schreef Piut_Ciutr het volgende:
[..]
ja, okay dat is goed, doe ik meteen
Ik ookquote:Op zondag 20 december 2015 01:33 schreef Symphonic het volgende:
Ik mag het niet zeggen.. maar ik mis Ekdom
Ik stiekem ook een beetjequote:Op zondag 20 december 2015 01:33 schreef Symphonic het volgende:
Plein was in ieder geval eerder vanavond vol (als in afgesloten voor meer publiek) dat zijn > 10.000 man...quote:Op zondag 20 december 2015 01:31 schreef MaJo het volgende:
Staat het plein nu wat voller of nog steeds anderhalve man en een paardenkop?
Ik troost me met de gedachte dat hij nu ook met kromme tenen zit te kijken, schreeuwend naar het beeldschermquote:Op zondag 20 december 2015 01:33 schreef Symphonic het volgende:
Over een paar dagen iedere dag te bewonderen in het top2000 cafequote:Op zondag 20 december 2015 01:33 schreef Symphonic het volgende:
Nee man. Eindelijk fatsoenlijke muziek.quote:
Sterker nog, dan reageer je niet.quote:
met Domien ja, was perfectquote:Op zondag 20 december 2015 01:36 schreef Zelfscanner het volgende:
Vorig jaar was gewoon een goede samenstelling. Coen, Ekdom en de 3e.
Domienquote:Op zondag 20 december 2015 01:36 schreef Zelfscanner het volgende:
Beter nog. Dat gezeik alleen maarquote:Op zondag 20 december 2015 01:37 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Sterker nog, dan reageer je niet.
Giel, Gerard en Michielquote:Op zondag 20 december 2015 01:36 schreef Zelfscanner het volgende:
die laatstequote:Op zondag 20 december 2015 01:39 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Evers Ekdom en Rob van Someren
Cher...quote:Op zondag 20 december 2015 01:39 schreef ChatGirl het volgende:
Ik ga nog maar ff niet slapen want m'n bovenburen zijn net thuis en draaien nu keihard Sonny & Cher
Jeroen van Inkel, Erik de Zwart en Gijs Staverman, Serious Request '88, dat was de beste!quote:Op zondag 20 december 2015 01:39 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Evers Ekdom en Rob van Someren
Ik waarschijnlijk ook niet deze keerquote:Op zondag 20 december 2015 01:40 schreef Blester het volgende:
Ben ik trouwens een van de enige hier die wederom geen cent geeft?
Misschien ga ik daar even kijken, dan geef ik wel wat. Anders niet.quote:Op zondag 20 december 2015 01:40 schreef Blester het volgende:
Nee.quote:Op zondag 20 december 2015 01:40 schreef Blester het volgende:
Ik stuur een smsjequote:Op zondag 20 december 2015 01:41 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Misschien dat als ik even ga kijken daar, dan denk ik het wel. Anders niet.
in '88 deonk ik bier bij Gijs thuisquote:Op zondag 20 december 2015 01:41 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Jeroen van Inkel, Erik de Zwart en Gijs Staverman, Serious Request '88, dat was de beste!
Bevestiging nodig? Ik geef gul...quote:Op zondag 20 december 2015 01:40 schreef Blester het volgende:
Maar serieus, doet hij een actie?quote:Op zondag 20 december 2015 01:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die past niet naast het ego van Roos
Nee.quote:Op zondag 20 december 2015 01:44 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Maar serieus, doet hij een actie?
Oh nee hoor, ik doe sowieso niet mee aan dit soort dingen. 2 jaar geleden wel een lullig bedrag van ¤15 bij SR maar dat was een uitzondering.quote:
Alweer of nog steeds?quote:Op zondag 20 december 2015 01:45 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Zit toch niet lekker in zijn vel?
Klopt. Is een tijdje uit de running geweest en werd/wordt op woensdag altijd vervangen door Sander H. om wat rust te krijgen door de weeks.quote:Op zondag 20 december 2015 01:45 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Zit toch niet lekker in zijn vel?
Shantel - Disko Partizanequote:Op zondag 20 december 2015 01:48 schreef Blester het volgende:
Wat was dit nou weer voor turkenmuziek dan
quote:Op zondag 20 december 2015 01:48 schreef Blester het volgende:
Wat was dit nou weer voor turkenmuziek dan
quote:Stefan Hantel (Frankfurt am Main, 1 januari 1968) is een Duits producer en dj. Hij is vooral bekend onder zijn artiestennaam Shantel.
Hantel is een nazaat van Boekovina-Duitsers, die aan de vooravond van de Tweede Wereldoorlog uit de destijds Roemeense (thans deels Oekraïense) Boekovina naar Duitsland vluchtten. Hij heeft veel interesse in de traditionele Lăutari-muziek uit deze streek en mixt deze tot balkan beats. Hij stelt met deze muziek ook de Bucovina Club compilatiealbums samen.
In Nederland komt hij in 2008 in de hitlijsten met de nummers Mahalageasca (in samenwerking met Mahala Raï Banda) en Bucovina (met Ian Oliver). Hij treedt vaak op met zijn Bucovina Club Orkestar en hij heeft een eigen platenlabel, Essay Recordings.
Zit er niet in dit jaar helaas.quote:Op zondag 20 december 2015 01:40 schreef Blester het volgende:
Dat zal wel meevallen want dan draaien ze wel echte muziekquote:Op zondag 20 december 2015 01:54 schreef heloef het volgende:
Moet je bedenken hoe kut het moet zijn in Heerlen op een normale zaterdagavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |