Dat is heel lief. Maar ik denk dat ze het met een vriendin nog wel moeilijk zouden hebben.quote:Op zaterdag 19 december 2015 20:15 schreef betyar het volgende:
[..]
Ze zeiden tegen me: Papa, als jij nou een vriendin krijgt dan ben jij ook weer gelukkig......... De jongste komt altijd bij mij in bed liggen zodat ik niet alleen lig meent ze. Hoe lief is dat wel niet?
Natuurlijk. De oudste heeft een schurfthekel aan die vent waar ze mee is, jij hebt mama van ons afgepakt!!!!!!quote:Op zaterdag 19 december 2015 20:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is heel lief. Maar ik denk dat ze het met een vriendin nog wel moeilijk zouden hebben.
En daar heeft ze gelijk in. Gelukkig zien ze hun moeder nog wel.quote:Op zaterdag 19 december 2015 20:23 schreef betyar het volgende:
[..]
Natuurlijk. De oudste heeft een schurfthekel aan die vent waar ze mee is, jij hebt mama van ons afgepakt!!!!!!
Helaas, ga naar een verjaardagsfeest van een maat van me.quote:Op zaterdag 19 december 2015 20:25 schreef Disana het volgende:
[..]
En daar heeft ze gelijk in. Gelukkig zien ze hun moeder nog wel.
Maar goed. Jij gaat dus uit vanavond?
Ooohhh, dus er is helemaal geen Helmondsequote:Op zaterdag 19 december 2015 20:27 schreef betyar het volgende:
[..]
Helaas, ga naar een verjaardagsfeest van een maat van me.
Jawel maar daar doe ik een beetje mee appen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 20:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ooohhh, dus er is helemaal geen Helmondse
Volgens Reya moet je een move maken.quote:Op zaterdag 19 december 2015 20:29 schreef betyar het volgende:
[..]
Jawel maar daar doe ik een beetje mee appen.
Move zo naar het feest.quote:Op zaterdag 19 december 2015 20:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens Reya moet je een move maken.
quote:Op zaterdag 19 december 2015 20:30 schreef Reya het volgende:
[..]
Eerste hit op Google:
[ afbeelding ]
Genuanceerd beeldquote:Op zaterdag 19 december 2015 20:30 schreef Reya het volgende:
[..]
Eerste hit op Google:
[ afbeelding ]
Wat schuift het? Indien genoeg: doen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 20:32 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Of ik wil solliciteren voor een tijdelijke functie bij een bank in Londen. Hmm
Klinkt goed, mooie afwisseling lijkt me.quote:Op zaterdag 19 december 2015 20:32 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Of ik wil solliciteren voor een tijdelijke functie bij een bank in Londen. Hmm
Zelfde als nu, is binnen huidig contract. Al krijg ik wel iets meer om duurdere leefkosten te dekken.quote:Op zaterdag 19 december 2015 20:34 schreef Reya het volgende:
[..]
Wat schuift het? Indien genoeg: doen.
Dat mag toch wel behoorlijk meer zijn. Londen is kneiterduur.quote:Op zaterdag 19 december 2015 20:36 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Zelfde als nu, is binnen huidig contract. Al krijg ik wel iets meer om duurdere leefkosten te dekken.
Zeker. Kan nooit kwaad denk ik.quote:Op zaterdag 19 december 2015 20:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Klinkt goed, mooie afwisseling lijkt me.
Of je zit in een krot buiten de stad en bent belachelijk lang aan het forenzen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 20:37 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat mag toch wel behoorlijk meer zijn. Londen is kneiterduur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |