quote:
Hoezo niet? Er is anders zo weinig te lezen hier. Ik heb in ieder geval al elk topic uit. Kom jij met iets beters dan.quote:
wat is libi?quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:22 schreef Koelkastdier het volgende:
is tinder verder wel goeie libi?
Ik snap niet dat het je zelf überhaupt enigszins boeit. Blijkbaar was er geen klik tussen jullie, wees blij dat je er verder geen moeite in hoeft te steken.quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:21 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
[..]
Hoezo niet? Er is anders zo weinig te lezen hier. Ik heb in ieder geval al elk topic uit. Kom jij met iets beters dan.
En mij boeit dit wel wat
Ja dat boeit me ook niet ze was niet eens de lekkerste van al m'n matches maar ik wil weten wat ik precies gezegd heb aangezien ik het me niet kan herinneren. Straks heb ik haar bijv verwisseld met iemand anders of zo.quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:24 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ik snap niet dat het je zelf überhaupt enigszins boeit. Blijkbaar was er geen klik tussen jullie, wees blij dat je er verder geen moeite in hoeft te steken.
voor dagboekverhalen open ik mijn eigen dagboek welquote:Op zaterdag 19 december 2015 19:21 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
[..]
Hoezo niet? Er is anders zo weinig te lezen hier. Ik heb in ieder geval al elk topic uit. Kom jij met iets beters dan.
En mij boeit dit wel wat
Dat zal ook wel ja, heb gelezen dat vrouwen echt 20x zoveel matches hebben, misschien wel meerquote:Op zaterdag 19 december 2015 19:24 schreef Mr.Heisenberg het volgende:
Ze heeft waarschijnlijk genoeg andere jongens om mee te praten, dus jij bent niet interessant meer.
Zo'n slechte indruk kan ik toch niet gemaakt hebben?quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:25 schreef melissa_girl_1998 het volgende:
Of ze heeft tinder verwijderd he.
Heheh ja oke. Ik noemde ook tijd geleden ook een match bij de verkeerde naam, heb haar uit voorzorg zelf maar verwijderd.quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:25 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Ja dat boeit me ook niet ze was niet eens de lekkerste van al m'n matches maar ik wil weten wat ik precies gezegd heb aangezien ik het me niet kan herinneren. Straks heb ik haar bijv verwisseld met iemand anders of zo.
quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:28 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Heheh ja oke. Ik noemde ook tijd geleden ook een match bij de verkeerde naam, heb haar uit voorzorg zelf maar verwijderd.
Dit is ook mijn grootste angst ja. Ik heb tinder net 2 weekjes en heb net pas bij de eerste haar nummer gefixt en ik heb haar nu sinds een paar dagen op whatsapp. Maar ik heb gewoon dat in mijn hoofd ik haar de hele tijd bij de verkeerde naam noem van een meisje waar ik ook al even mee praat (maar wiens nummer ik nog niet geregelt heb)quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:28 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Heheh ja oke. Ik noemde ook tijd geleden ook een match bij de verkeerde naam, heb haar uit voorzorg zelf maar verwijderd.
Of tinder dus goeie leven is? wtfquote:
Nee natuurlijk niet. Dat zou sociaal erg onhandig zijn.quote:
Ja daar is tinder toch voor?quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:50 schreef Aiciu het volgende:
Ik heb morgen een derde date met iemand van tinder, maar ze begint me alweer te vervelen
Heb haar al een paar keer geneukt dus wat mij betreft mag het wel weer stuk lopen
Nederlandse chicks zijn te serieus, willen meteen serieuze discussies. Altijd maar leren en van die saaie tv kijken in het weekend. En dan verwachten ze ook nog dat ik het leuk vindquote:Op zaterdag 19 december 2015 19:52 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Ja daar is tinder toch voor?
Ik moet wel zeggen het is moeilijker dan ik dacht. Ik heb veel screenshots gezien (Engelse/Amerikaanse) waar mensen echt beginnen met een niveautje van "hey lets fuck" en ik heb dat ook even een tijdje geprobeerd maar ik ben erachter gekomen dat dat in Nederland niet zo werktof ik ben te lelijk natuurlijk dat kan ook
Maar mensen worden pissig daarom, echt niet normaal. "Ja denk je dat ik zo makkelijk ben joh klootzak?" en weet ik veel wat
Maar bij nederlandse vrouwen moet je wel echt moeite erin steken heb ik begrepen. Eentje waar ik nu mee zit wel echt per se een "klik" hebben en zit alles echt helemaal te romantiseren. En ik heb gewoon geen zin in romance om eerlijk te zijn, ik wil gewoon mn lul natmaken
Zolang vrouwen bestaan zal er altijd gezeik en stress zijn, de truc is om te leren hoe je dit langs je heen kan laten glijden en je er niks van aan te kunnen trekkenquote:Op zaterdag 19 december 2015 20:02 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Nederlandse chicks zijn te serieus, willen meteen serieuze discussies. Altijd maar leren en van die saaie tv kijken in het weekend. En dan verwachten ze ook nog dat ik het leuk vind
Ik zeg altijd dat ik autisme heb en dan is dat geen probleem, maar dan wel na een paar weken zeuren over dit en dat en "ik gaf je toch signalen" zeg dan gewoon wat je probleem is ipv vaag gaan doen.
Naja dan heb ik al te veel stress van ze en dan dump ik ze weer.
Ik wil gewoon chillen, geen gezeik, geen stress.
Pic van jezelfquote:Op zaterdag 19 december 2015 19:52 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Ja daar is tinder toch voor?
Ik moet wel zeggen het is moeilijker dan ik dacht. Ik heb veel screenshots gezien (Engelse/Amerikaanse) waar mensen echt beginnen met een niveautje van "hey lets fuck" en ik heb dat ook even een tijdje geprobeerd maar ik ben erachter gekomen dat dat in Nederland niet zo werktof ik ben te lelijk natuurlijk dat kan ook
Maar mensen worden pissig daarom, echt niet normaal. "Ja denk je dat ik zo makkelijk ben joh klootzak?" en weet ik veel wat
Maar bij nederlandse vrouwen moet je wel echt moeite erin steken heb ik begrepen. Eentje waar ik nu mee zit wel echt per se een "klik" hebben en zit alles echt helemaal te romantiseren. En ik heb gewoon geen zin in romance om eerlijk te zijn, ik wil gewoon mn lul natmaken
Nee sorry zo makkelijk ben ik niet. Als je een lekker wijf bent tussen de 18 en de 35 (ik zet hoog in) die in omgeving rotterdam woont dan kunnen we misschien wel matchenquote:
Ik voldoe aan alles bovenstaand haha,maar heb al een zolderkamerautist. Toch bedankt voor het aanbod haha (y)quote:Op zaterdag 19 december 2015 20:27 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Nee sorry zo makkelijk ben ik niet. Als je een lekker wijf bent tussen de 18 en de 35 (ik zet hoog in) die in omgeving rotterdam woont dan kunnen we misschien wel matchen
Helaas dan houdt het opquote:Op zaterdag 19 december 2015 20:33 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Ik voldoe aan alles bovenstaand haha,maar heb al een zolderkamerautist. Toch bedankt voor het aanbod haha (y)
Leuke bijkomstigheid,ik heb in een ander topic net bevestigd dat je gay bent ;-) hahaquote:
oh shit dat heb ik dan niet gemerktquote:Op zaterdag 19 december 2015 20:37 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Leuke bijkomstigheid,ik heb in een ander topic net bevestigd dat je gay bent ;-) haha
quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:13 schreef Baas_bas het volgende:
Block & Delete & move on![]()
Only time can heal your wounds
Zij heeft mij alleen verwijderd. Expres of per ongeluk. En er was dus niks gebeurd, of wel maar niet dat ik me herinner. Ik wil alleen weten wat ik gezegd heb, het gesprek boeit me, zij niet.quote:
Altijdquote:Op zaterdag 19 december 2015 19:24 schreef Mr.Heisenberg het volgende:
Ze heeft waarschijnlijk genoeg andere jongens om mee te praten, dus jij bent niet interessant meer.
Of gewoon toch een te lelijke kop in vergelijking met al haar andere matches.quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:24 schreef Mr.Heisenberg het volgende:
Auw pijnlijk. Ja deze begon ook en was vet enthousiast, ik werd er zelfs een beetje geïntimideerd van. En nu is ze weg. Maar ja, weet niet eens d'r naam meer dus zo erg zit ik er ook niet mee.quote:Op zaterdag 19 december 2015 22:56 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Had laatst ook zo'n chick die opeens weg was, voelde me zelfs beetje kutZe woonde 11km weg en startte zelf het gesprek maar wilde origineel uit de hoek komen dus heb ff gewacht. Wil ik wat sturen is die match weg. Verdomme, ze was echt 8,5/10 en dichtbij
Potentieel materiaal gewoon weg.
Naja ik was gewoon nieuwsgierig wat ik verkeerd gezegd had, er even vanuit gaande dat ik iets verkeerds zei. Of het lag aan haar, we zullen het nooit wetenquote:Op zondag 20 december 2015 12:20 schreef smeerpijp. het volgende:
Wat is deze......Hoe kansloos en wanhopig kun je zijn
quote:Op zondag 20 december 2015 14:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Of gewoon toch een te lelijke kop in vergelijking met al haar andere matches.
i-ik w-weet even niet w-wat ik hierop moet z-zeggenquote:
Ik zoek gvd ook alleen maar seks, liever wel met ietsje ouder dan middelbare scholiertjesquote:Op maandag 21 december 2015 13:26 schreef Hippocratos het volgende:
Gast boeiendsowieso is tinder gewoon een soort sekszoekwebsite voor middelbare scholiertjes. Als je een relatie zoekt ga je daar niet op hoor
maar dat begrijp je wel als je wat ouder wordt
Klopt wel, alleen is er maar 1 iemand van wie ik het accepteer.quote:Op zaterdag 19 december 2015 20:05 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Zolang vrouwen bestaan zal er altijd gezeik en stress zijn, de truc is om te leren hoe je dit langs je heen kan laten glijden en je er niks van aan te kunnen trekken
Maar jij bent wel lekkere chimeid toch :$quote:Op zondag 20 december 2015 14:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Of gewoon toch een te lelijke kop in vergelijking met al haar andere matches.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |