SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 50% gewijzigd door YUR op 20-12-2015 21:48:16 ]F means you're fucked![]()
Waarschijnlijk omdat hij van mijn groepsgenootje verloren heeftquote:Op zaterdag 19 december 2015 17:36 schreef YUR het volgende:
[..]
Zo serieus als die site is die loop ook ongeveer. Behalve voor Mr.B.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
![]()
![]()
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:37 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat hij van mijn groepsgenootje verloren heeftHij liep erg sterk, daar kon ik vandaag gewoon niet tegen op. Maar de volgende keer pak ik hem weer.
Als troost heb ik wel zijn makreel gekregen![]()
Goed gedaanquote:Op zaterdag 19 december 2015 18:10 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Het is dan ook een bloedserieuze wedstrijd, waar ik dus nooit meer snelle vrienden mee naar toe neem. Voor de derde keer derde. Snelle vriend werd natuurlijk eerste
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
De tl;dr van de MML:
Ik dacht dat ik een sterke loper was, maar ik ben een slappeling. Wat een kutzand.
Genoten van de bekertjes drinken en het lekkerbekje.
En mijn moeder heeft mijn medaille geproefd, ze vindt het niks.![]()
Heb je hem ermee om de oren geslagen?quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:53 schreef Mr.B. het volgende:
[..]Hij liep erg sterk, daar kon ik vandaag gewoon niet tegen op. Maar de volgende keer pak ik hem weer.
Als troost heb ik wel zijn makreel gekregen
Ik zag iemand met dat stershirt terugrennen, weet niet of jij dat was.![]()
Nee, vandaag liep ik in Haag geelgroen. Dat was mijn teamgenoot die een stukje achter me liep.quote:Op zaterdag 19 december 2015 20:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb je hem ermee om de oren geslagen?
Ik zag iemand met dat stershirt terugrennen, weet niet of jij dat was.
Een makreel is inmiddels aan stukken gescheurd door uitgehongerde poezen![]()
Had ze hem wel uit het plastic gehaald?quote:Op zaterdag 19 december 2015 20:17 schreef wyccie het volgende:
De tl;dr van de MML:
Ik dacht dat ik een sterke loper was, maar ik ben een slappeling. Wat een kutzand.
Genoten van de bekertjes drinken en het lekkerbekje.
En mijn moeder heeft mijn medaille geproefd, ze vindt het niks.F means you're fucked![]()
Is het gewoon een gerookte makreel? Dat is echt superlekker, jullie zijn gek om ze aan moeder/katten te geven!Best een reden om volgend jaar ook mee te doen
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Mijn moeder geeft ons zo vaak superlekker eten, dat we best eens wat terug kunnen doenquote:Op zaterdag 19 december 2015 20:37 schreef La_Tramposa het volgende:
Is het gewoon een gerookte makreel? Dat is echt superlekker, jullie zijn gek om ze aan moeder/katten te geven!Best een reden om volgend jaar ook mee te doen
F means you're fucked![]()
Ik heb er twee he. Die andere is voor mezelfquote:Op zaterdag 19 december 2015 20:37 schreef La_Tramposa het volgende:
![]()
Ze is inderdaad geen Einstein, maar dat deed ze dan nog wel. Ik heb zelf niet eens geproefd, jammer.quote:Op zaterdag 19 december 2015 20:35 schreef YUR het volgende:
[..]
Had ze hem wel uit het plastic gehaald?
Ik had 'm wel willen houden, maar heb het met haar geruild voor lekkere broodjes en cakejes. Vooral omdat ik geen lekkende visverpakking in mijn tas wilde riskeren.![]()
![]()
Er liep ook een vrouw in een groene, glanzende jaren tachtig spandex tight. Deed me denken aan jou/je opa, LT.![]()
Da's geen slechte dealquote:Op zaterdag 19 december 2015 20:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ze is inderdaad geen Einstein, maar dat deed ze dan nog wel. Ik heb zelf niet eens geproefd, jammer.
Ik had 'm wel willen houden, maar heb het met haar geruild voor lekkere broodjes en cakejes. Vooral omdat ik geen lekkende visverpakking in mijn tas wilde riskeren.Maar ik begreep dus dat dit meteen je laatste MML was?
F means you're fucked![]()
Hahaquote:Op zaterdag 19 december 2015 20:45 schreef wyccie het volgende:
Er liep ook een vrouw in een groene, glanzende jaren tachtig spandex tight. Deed me denken aan jou/je opa, LT.Goed onthouden zeg! Helaas is mijn mooie eighties-jasje gesneuveld in de hekken van Schoorl..
Ik heb zin om morgen te lopen.Waarschijnlijk krijg ik een bekertje Water/thee/bouillon aan de finish morgen en dat is het dan.
Zal podium moeten lopen voor een aandenken. Maar ook in de hel vriest het nu niet, dus thee; lekker
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Pff.. Op onderzoek waarmee ik mijn New Balance M860v4 mee wil vervangen... Wat is het internet dan toch onduidelijk.. Binnenkort toch maar eens tijd vrijmaken om naar een echte loopwinkel te gaan..![]()
Lekker meeuwenlopers! Visje ziet er goed uit!![]()
![]()
Mr.B toch gefeliciteerd met je 3e plek! Knap gedaan!![]()
Ik heb me vanavond weer niet kunnen inhouden. Toch de lange afstand gelopen tijdens de Montferland night trail, de 26km. Samen met een maatje opgelopen die ook best doorloopt. Hij kreeg het bij 18km alleen best zwaar dus moest me laten lopen. Toch weer wat aangezet en lekker kunnen knallen de laatste 8km. Erg toffe paadjes, mtb parkoers met snelle afdalingen en nog best pittige klimmetjes enzo, heb genoten! Ook superlekker weer, was gewoon warm in kort/kort, half december in het donker..
![]()
Als 1e over de streep na 26km in 1.53'09. Erg tevreden mee en geen pijntjes gehad!![]()
![]()
Ik zou gisteravond mijn trainingsrondje doen, maar toen belde een vriend dat er een asado stond te wachten. En bij een asado (Argentijnse barbecue met "enkele stukjes" vlees) hoort uiteraard ook een wijntje. Mja, dat was toch weer een aardige kater vanochtendMaar nu net terug, nog net in het schemerduister kunnen lopen. De laatste 2 km heb ik eens geprobeerd om mijn kniën wat hoger op te tillen (ofzo), dat meende ik hier gelezen te hebben. Dat liep raar, morgen vast spierpijn en vooral mijn Garmin schrok er erg van
Voor mijn gevoel liep ik die laatste 2km ook een stuk harder, eerder in de buurt van de 6min/km, maar goed, who cares...
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Lekker bezig iedereen!
Ik ga vandaag het leuke met het aangename combineren
Vanaf de verjaardag van m'n zwager 20 km naar huis lopen
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Wow, jero, dan ben je echt mega snel hersteld van je marathon!! Ik ben jaloers!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: