Die 4 die ik ken tellen bij elkaar al zo'n 560 eu.quote:
Gate of heaven 1 is een leuke kleine cake.quote:Op woensdag 23 december 2015 18:31 schreef Baas_bas het volgende:
gvd België gaat niet meer door voor mij. Niemand wil mee en iedereen is arm dus het wordt waarschijnlijk gewoon Nederlands spul.
Wat is een beetje goede prijs/kwaliteit verhouding? Gaat het enigszins leuk zijn vergeleken met belgisch?
Ik wil voornamelijk vette potten en cakes. Wie oh wie kan me wat aanraden wat je overal in nederland wel kan halen? Een beetje mooie prijs/kwaliteit obv. Hoef niet 1 pot van 50 euro of zo maar een paar leuke potten van 10 euro (als je dat in dit land wél hebt dan) zijn ook wel gewenst. Dat ik ff 10 minuten a kwartiertje een beetje leuks kan afsteken.
Tnx
quote:Op woensdag 23 december 2015 18:31 schreef Baas_bas het volgende:
gvd België gaat niet meer door voor mij. Niemand wil mee en iedereen is arm dus het wordt waarschijnlijk gewoon Nederlands spul.
Wat is een beetje goede prijs/kwaliteit verhouding? Gaat het enigszins leuk zijn vergeleken met belgisch?
Ik wil voornamelijk vette potten en cakes. Wie oh wie kan me wat aanraden wat je overal in nederland wel kan halen? Een beetje mooie prijs/kwaliteit obv. Hoef niet 1 pot van 50 euro of zo maar een paar leuke potten van 10 euro (als je dat in dit land wél hebt dan) zijn ook wel gewenst. Dat ik ff 10 minuten a kwartiertje een beetje leuks kan afsteken.
Tnx
quote:
hedde gij wat meer info dan prijs/verkooppunten? zal wel ff youtuben naar de cake zelfquote:Op woensdag 23 december 2015 18:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Gate of heaven 1 is een leuke kleine cake.
kijk dat is handig, thanks zal hier ff kijkenquote:
sorry ben ff aan het eten.quote:Op woensdag 23 december 2015 18:33 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
hedde gij wat meer info dan prijs/verkooppunten? zal wel ff youtuben naar de cake zelf
ja maar ja kan ik net zo goed wel naar belgië gaan. gvd zegquote:Op woensdag 23 december 2015 18:42 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ga dan naar Duitsland toe BB.
Voor de meeste aanbiedingen ben je dan ook te laat, of je moet nog ergens goedkoop een karton big19 weten te scoren.quote:Op woensdag 23 december 2015 18:38 schreef Baas_bas het volgende:
jezus man die nederlandse shit is echt overpriced
Ja ik ben altijd weer telaatquote:Op woensdag 23 december 2015 18:45 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Voor de meeste aanbiedingen ben je dan ook te laat, of je moet nog ergens goedkoop een karton big19 weten te scoren.
We gaan je proberen je te helpen herinneren wat je hier zojuist gepost hebtquote:Op woensdag 23 december 2015 18:47 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Ja ik ben altijd weer telaatElke keer is het van ja komt wel komt wel en boem dan is het al laatste week van het jaar en je hebt nog niks
volgende zomer gewoon naar polen
dit keer echt!!!!![]()
maar zal wel weer t zelfde liedje zijn. Zit toch te denken om gewoon met schijt aan alles gewoon in mn eentje in de auto te stappen en naar belgie te rijden
HAha ja doe datquote:Op woensdag 23 december 2015 18:55 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
We gaan je proberen je te helpen herinneren wat je hier zojuist gepost hebt
Beide!quote:
'quote:Op woensdag 23 december 2015 18:59 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
HAha ja doe dat![]()
Ik weet niet, ik zit nu een beetje wat leuks op een rijtje te zetten en wat in Belgie een tientje of minder kost is hier al gauw 15 a 20 euro. Gewoon 1.5 tot 2x zo duur alles. Misschien is het dan toch goedkoper om gewoon naar belgie te gaan.
De één zegt nee belgie is kut kan je beter naar duitsland gaan en de ander zegt belgie is beterquote:
quote:
Ja dat is ook de bedoeling maar ik wil wel het leukste en het beste zonder honderderden euro's kwijt te zijn. Het is een hele opgavequote:Op woensdag 23 december 2015 19:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Godverdomme stelletje wijven ook.
Koop godverdomme gewoon vuurwerk
Wat wil je zoal? Post je lijstje hier.quote:Op woensdag 23 december 2015 19:10 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Ja dat is ook de bedoeling maar ik wil wel het leukste en het beste zonder honderderden euro's kwijt te zijn. Het is een hele opgave
Tip, ga in de eerste week na oud op nieuw naar de Zena megastore in Olen. Sla daar 100-150 Euro kapot, en je zult hier in Nederland niet veel meer hoeven te bestellen en te kopen.quote:Op woensdag 23 december 2015 18:59 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
HAha ja doe dat![]()
Ik weet niet, ik zit nu een beetje wat leuks op een rijtje te zetten en wat in Belgie een tientje of minder kost is hier al gauw 15 a 20 euro. Gewoon 1.5 tot 2x zo duur alles. Misschien is het dan toch goedkoper om gewoon naar belgie te gaan.
hijs nog niet af maar dan heb je een beetje het idee wat voor prijs/kwaliteit ik zoekquote:Op woensdag 23 december 2015 19:12 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wat wil je zoal? Post je lijstje hier.
ik zei het in een andere post een weekje terug ook al, normaal kwaliteit over kwantiteit maar bij vuurwerk wil ik gewoon zo veel mogelijk hebben. Maar niet dat deze slecht zijn of zo, is prima spul voor het geld. Maar ik ben niet zo'n type die 50 euro voor 1 cake of waaier uitgeeft of zo, da vindk zondequote:King of Thunder 7shots ¤5,00 Loots ¤5,00
Debbie Boop 16 shots ¤6,50 Loots ¤6,50
100 shots fluit knetter knal ¤6,00 Loots ¤6,00
New Century 19 shots ¤8,00 Loots ¤8,00
Sky Wave 19 shots ¤8,00 Loots ¤8,00
Great Moment 25 shots ¤8,00 Loots ¤8,00
Kijk uit met die king of thunder. Zet hem goed vastquote:Op woensdag 23 december 2015 19:14 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
hijs nog niet af maar dan heb je een beetje het idee wat voor prijs/kwaliteit ik zoek
[..]
ik zei het in een andere post een weekje terug ook al, normaal kwaliteit over kwantiteit maar bij vuurwerk wil ik gewoon zo veel mogelijk hebben. Maar niet dat deze slecht zijn of zo, is prima spul voor het geld. Maar ik ben niet zo'n type die 50 euro voor 1 cake of waaier uitgeeft of zo, da vindk zonde
Ik vond hem er idd al wankel uitzien, misschien haal ik hem eruit. Die sky wave en new century kan je ook in een setje krijgen met een andere pot er nog bij, dat is dan goedkoper, denk dat ik dat doe ipv losquote:Op woensdag 23 december 2015 19:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Kijk uit met die king of thunder. Zet hem goed vast
Als je de kleine potjes gewoon tussen bakstenen legt is er niks aan de hand, De knallen zijn erg lekker iig.quote:Op woensdag 23 december 2015 19:16 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Ik vond hem er idd al wankel uitzien, misschien haal ik hem eruit. Die sky wave en new century kan je ook in een setje krijgen met een andere pot er nog bij, dat is dan goedkoper, denk dat ik dat doe ipv los
Ja moet ik met mn wause kop helemaal naar bakstenen gaan zoekenquote:Op woensdag 23 december 2015 19:17 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als je de kleine potjes gewoon tussen bakstenen legt is er niks aan de hand, De knallen zijn erg lekker iig.
wat bedoelen ze hier nou mee? zo'n ding kost normaal 25 euro maar je krijgt er 2 voor 12,50? of dus 12,50 per stuk?quote:Decemberactie geldig t.e.m. 25/12/2015
SUPER STUNT!
1 + 1 GRATIS
50% KORTING!
maximaal 4 cakes per klant!
super prijs kwaliteit! JORGE FIREWORKS
Krachtige 16sh cake met blauwe en rode sterren en harde cracklingboeketten. Verrassend grote uitwerkingen!
1 + 1 gratis, van ¤25, NU! : 2 voor ¤12.5
denk dat ik hieruit ga kiezen. Misschien gaat er wat weg misschien komt er wat bij. Of ik haal iets 2x. Maar echt wat een prijs/kwaliteit en vooral ook kwantiteitquote:King of Thunder 7shots ¤5,00 Loots ¤5,00
Debbie Boop 16 shots ¤6,50 Loots ¤6,50
100 shots fluit knetter knal ¤6,00 Loots ¤6,00
New Century 19 shots ¤8,00 Loots ¤8,00
Sky Wave 19 shots ¤8,00 Loots ¤8,00
Great Moment 25 shots ¤8,00 Loots ¤8,00
Mini sieractie purple tail 10sh / new century 19sh / sky wave 19sh ¤22,50 Loots ¤22,50
Mars 16 shots 2 voor ¤12,50 Loots ¤12,50
Een paar van die goedkope dingen vind ik echt geen reet aan. Dan schiet het omhoog en wacht je op de knal maar dat omhoog schieten is het effectquote:Op maandag 21 december 2015 12:48 schreef smegmanus het volgende:
Aldi Nord:
http://www.aldi-nord.de/aldi_feuerwerk_ab_di_2912_5_2431.html
Dat inderdaad a.u.b. niet posten hier. Dank.quote:Op woensdag 23 december 2015 19:57 schreef FL_Freak het volgende:
Vuurwerk handel openbaar forum.
#goedbezig
Niet slecht voor dat geld idd!quote:Op woensdag 23 december 2015 20:56 schreef smegmanus het volgende:
Aanrader: http://www.lidl.de/de/weco-47-schuss-batterie-black-ice/p210774
Aldi Nord is in de noordelijke helft van Duitsland en Aldi Sud in de zuidelijke helftquote:Op woensdag 23 december 2015 20:09 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Een paar van die goedkope dingen vind ik echt geen reet aan. Dan schiet het omhoog en wacht je op de knal maar dat omhoog schieten is het effect
Maar die Gladiator, 20 euro, 36 shots, maar goed geluid joh! En mooie timing. Dat is nou een pot die de 20 euro dubbel en dwars waard is. Wat is de Aldi Nord precies? Ben een beetje een duitsland noob. Gewoon elke Aldi in Duitsland of een speciale?
Die Columbus is ook wel ok maar die Gladiator is echt geweldig
hep je ook betonstreikers?quote:Op woensdag 23 december 2015 21:36 schreef BredeBroeder het volgende:
Hey smegmanus wil je 24 insj sjells kopen, hehe we maken samen wel prijsje in natura toch hehe
Ik wil ook. ;pquote:Op woensdag 23 december 2015 21:36 schreef BredeBroeder het volgende:
Hey smegmanus wil je 24 insj sjells kopen, hehe we maken samen wel prijsje in natura toch hehe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |