Verklaar je naderquote:Op zaterdag 26 december 2015 15:21 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Effe inspiratie opdoen met Bengaals vuur voor een nieuw projectje
quote:
mja bijna 200 euro, dat moet goedkoper kunnen toch? Als je 1000 van die single shot mortieren hebt, dan nog een manier vinden om het te linken en te timen. Dat wordt een heleboel gepriegel met lontjes en schietlont en een pincet denk ik zoquote:
Deze zijn trouwens misschien leuk om mee te beginnen als je de eerste keer doorlont:quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:29 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
mja bijna 200 euro, dat moet goedkoper kunnen toch? Als je 1000 van die single shot mortieren hebt, dan nog een manier vinden om het te linken en te timen. Dat wordt een heleboel gepriegel met lontjes en schietlont en een pincet denk ik zo
nog een vette salvo cake
Ik zit te denken aan deze https://groningen.vuurwer(...)bull-thunderbox.html, 30 stuks doorlonten en dan aantal dat tegelijk afgaat laten oplopen, 2-4-6-8-10. En dan aan het einde 3 secret salvo's in W-shape.quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:38 schreef Vlinderbom het volgende:
[..]
Deze zijn trouwens misschien leuk om mee te beginnen als je de eerste keer doorlont:
http://www.vuurwerklandoutlet.nl/product/secret-salvo/
Ik denk dat ik hier mee begin dit jaar om het uit te proberen, en als het bevalt volgend jaar grotere en meerdere dingen doorlonten.
Edit:http://www.vuurwerklandoutlet.nl/product/giant-shock/
deze erbij en dan om en om laten afgaan
Hmmm ook tof iddquote:Op zaterdag 26 december 2015 15:47 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ik zit te denken aan deze https://groningen.vuurwer(...)bull-thunderbox.html, 30 stuks doorlonten en dan aantal dat tegelijk afgaat laten oplopen, 2-4-6-8-10. En dan aan het einde 3 secret salvo's in W-shape.
Mooi als 18.00 projectje
Dat moet ik nog even bedenkenquote:Op zaterdag 26 december 2015 15:51 schreef Vlinderbom het volgende:
[..]
Hmmm ook tof idd
Hoe wil je dat precies gaan doen met doorlonten ?
Kijk dat filmpje wat ik geplaatst heb. Dat fonteintje had ik zelf gemaakt. Nou ga ik nog wat groters maken wat langer duurt, met kleur heeft en iets meer knetters.quote:
Denk dat het ook lastig gaat worden, Tankiejquote:Op zaterdag 26 december 2015 15:57 schreef Baas_bas het volgende:
het doorlonten zelf is niet moeilijk maar de timing is vooral lastig, die groene velcro of hoe dat ook heet lont moet eruit en er moet schietlont in de plaats voor gaan komen, komt echt op 0.1seconde aan al wil je het mooi hebben.
4.quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:37 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
hoeveel pallets heb jij al staan?
Jup.quote:
pics van je palletsquote:
Zal er dit jaar foto's van maken.quote:
Zijn het die FP3 nitraatjes ? Die knallen wel lekker inderdaad.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:50 schreef Bowny het volgende:
Ik moest vandaag toevallig tanken in Belgie en had al 15 jaar ofzo geen vuurwerk meer gekocht, maar dacht nu "fuck it, ben er nu toch, kijken hoe dat spul is"......Voor een paar tientjes wat knallers gehaald en tering, wat gaan die dingen hardNiets gewend....kwam nooit verder dan die kanonslagen van hier, die plopjes
Die widowmaker strijkers gaan al aardig hard en zijn erg goedkoop t.o.v. die nitraten wat rond de 70-90 cent per stuk ligt. Heb van alles wat.
Ik denk niet dat je FP3 nitraatjes in de winkel in Belgie op de kop kunt tikken.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:55 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Zijn het die FP3 nitraatjes ? Die knallen wel lekker inderdaad.
quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:50 schreef Bowny het volgende:
Ik moest vandaag toevallig tanken in Belgie en had al 15 jaar ofzo geen vuurwerk meer gekocht, maar dacht nu "fuck it, ben er nu toch, kijken hoe dat spul is"......Voor een paar tientjes wat knallers gehaald en tering, wat gaan die dingen hardNiets gewend....kwam nooit verder dan die kanonslagen van hier, die plopjes
Die widowmaker strijkers gaan al aardig hard en zijn erg goedkoop t.o.v. die nitraten wat rond de 70-90 cent per stuk ligt. Heb van alles wat.
Heb je mij ook afgestoken?
En heb je het bija Zena gehaald?
Geen idee wat FP3 is, ik heb de nitraten met de text Spanish Cracker erop....sodeju lol. En dat waren niet eens de grootste/duurstequote:Op zaterdag 26 december 2015 21:55 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Zijn het die FP3 nitraatjes ? Die knallen wel lekker inderdaad.
Oh nice ! Ach zolang het lekker knalt is het goedquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:00 schreef Bowny het volgende:
[..]
Geen idee wat FP3 is, ik heb de nitraten met de text Spanish Cracker erop....sodeju lol. En dat waren niet eens de grootste/duurste
Vlinderbom, heb ze in Poppel gehaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |