Waar woon je?quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik moet heel heel diep graven om de laatste onweers herinnering naarboven te halen... Zo ver ik het nu weet, nog nooit gigantisch heftige onweer meegemaakt.
Oh ja dat dacht ik al, I know that feel.quote:
Vergeleken met ons, stelt dat lullige schild in Breda niks voorquote:Op zondag 27 december 2015 00:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh ja dat dacht ik al, I know that feel.
Cafeful what u wish forquote:Op zondag 27 december 2015 01:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vergeleken met ons, stelt dat lullige schild in Breda niks voor
Fort Leiden laat alle onweersbuien oplossen.quote:Op zondag 27 december 2015 01:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vergeleken met ons, stelt dat lullige schild in Breda niks voor
Laat maar komen, dat onweer des doods. Het laatste keer dat ik echt mocht genieten van het weer was de sinterklaasstormquote:
Laatste keer dat wij een echte storm hadden hier was denk ik nooit. Kracht 9 dus he.quote:Op zondag 27 december 2015 01:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Laat maar komen, dat onweer des doods. Het laatste keer dat ik echt mocht genieten van het weer was de sinterklaasstorm
Op de windkaarten is Breda ook altijd te spotten.quote:Op zondag 27 december 2015 01:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Laatste keer dat wij een echte storm hadden hier was denk ik nooit. Kracht 9 dus he.
* Nattekat tekent voor het einde van Belgiëquote:Op zondag 27 december 2015 12:38 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie glitchcast... zag ik op weerwoord voorbij komen.
Gewoon met sneeuwschoenen, skibroek, twee dikke jassen, skibril en meerdere mutsen naar het tentamen lopenquote:Op zondag 27 december 2015 12:52 schreef dick_laurent het volgende:
Nee joh, het wordt gewoon tien weken lang -45 elke dag. Ga daar maar vanuit. En 3 meter sneeuw per dag.
Dan pas, ja dan pas, zijn de winterliefhebbers eindelijk blij
En dood
Dit is niet goed voor ELFquote:Op zondag 27 december 2015 12:38 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
3 graden op vlieland tot -26 net onder de landsgrans.quote:Op zondag 27 december 2015 12:38 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Bewijs te over.quote:Op zondag 27 december 2015 13:28 schreef pfaf het volgende:
Geloven jullie nou echt in al die schild-onzin? En dan niet letterlijk, maar wel dat jullie stad zo uniek is dat het een microklimaat heeft..
Bewijs nodig?quote:Op zondag 27 december 2015 13:28 schreef pfaf het volgende:
Geloven jullie nou echt in al die schild-onzin? En dan niet letterlijk, maar wel dat jullie stad zo uniek is dat het een microklimaat heeft..
Volgens mij is het redelijk bekend dat steden een microklimaat kunnen hebben. Zelfs regio's, denk aan de veluwe.. of steden als warmte eilanden. Zelfs windmolens hebben er invloed op.quote:Op zondag 27 december 2015 13:28 schreef pfaf het volgende:
Dat bedoel ik ook, de spreiding is groot en er gaat ook nog een aanzienlijk deel voor " warme" walmen. Helaas zijn de warmere oplossingen vaak wel diegenen die uitkomenquote:Op zondag 27 december 2015 00:45 schreef aloa het volgende:
[..]
kansloos op wat?
Kan nog alle kanten op...
Het begint ieder geval een keertje ergens op te lijken. Dat is al heel wat waard.quote:Op zondag 27 december 2015 15:31 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook, de spreiding is groot en er gaat ook nog een aanzienlijk deel voor " warme" walmen. Helaas zijn de warmere oplossingen vaak wel diegenen die uitkomen
Toch zijn de kaarten op betrouwbare termijn wel interessant (aan het worden)
Ik heb wel zoiets van als het koud gaat worden, dan maar steen en dus bijzonder koud. Van grijs weer -1 met een dun windje word ik niet warm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |