Saskia goed voor je Weerstandquote:Op zaterdag 19 december 2015 19:01 schreef DaMook het volgende:
Wie is die chick die nu de updates doet ? Ik heb d'r ooit opgezocht op de 3fm site, maar ben het even vergeten.
Voorgaande jaren was ik bang om leuke dingetjes te missen, nu weet je bij voorbaat eigenlijk al dat je vrij weinig mist omdat ze vrij weinig doen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:06 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Het is dit jaar, omdat ze alles hebben omgegooid en het nu echt back to basic plaatjes draaien is.
Ja precies, normaal gesproken dan kijk ik ook niet met de webcam mee naar een radio-uitzending. Nu verschilt het vrij weinig met een normale uitzending vind ik. Er is ook niet heel veel interactie met het publiek ofzo.quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:08 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Voorgaande jaren was ik bang om leuke dingetjes te missen, nu weet je bij voorbaat eigenlijk al dat je vrij weinig mist omdat ze vrij weinig doen.
Zoals tegen Roda zeker, oh wacht...quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
op naar PSV - PEC
eenvoudige overwinning wordt dat
veel plezier nog
Country en carnavalquote:
Verdomme.quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Zoals tegen Roda zeker, oh wacht...
Veel plezier.
Roda is gewoon kutquote:Op zaterdag 19 december 2015 19:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Zoals tegen Roda zeker, oh wacht...
Veel plezier.
Dat topic toen ookquote:Op zaterdag 19 december 2015 19:10 schreef Qunix het volgende:
[..]
Country en carnaval
Michiel die meedoet. Mis het
Opera
Amber is dus niet alleen bij mij populairquote:Op zaterdag 19 december 2015 19:12 schreef Rainesz het volgende:
Als goedmakertje kunnen ze Amber de sapjes laten brengen.
Ja daar moet je gewoon met 6-0 van winnen.quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja daar moet je gewoon met 6-0 van winnen.
quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:18 schreef Sylvana het volgende:
Gelukkig is DJVT weer afgelopen, wat een kutherrie zeg
#ikzalweloudzijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |