wat ziet die man eruit heh?quote:Op maandag 21 december 2015 15:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
NWS / #kapitaalvernietiging 'Max beet me anders nooit.' #2
Ach ja, eens moet de eerste keer zijn, Max heeft er in ieder geval geen half werk van gemaakt.![]()
Ik snap niet dat zulke kuthonden nog steeds niet verboden zijn, gelukkig heeft het beest in dit geval zijn 'baasje' (volgens mij was de hond een grotere baas dan de baas, maar goed) te grazen genomen en geen willekeurige voorbijganger.
Ik las het in de krant, 2 weken geleden ofzo, en vandaag weer een item daarover, ik dacht nou, dan zal er op Fok! ook wel een topic daarover te vinden zijn.quote:Op maandag 21 december 2015 15:45 schreef FANN het volgende:
[..]
wat ziet die man eruit heh?![]()
ik had het topic al gezien...
Ja, ik vind het geen leuke hondenquote:Op maandag 21 december 2015 15:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik las het in de krant, 2 weken geleden ofzo, en vandaag weer een item daarover, ik dacht nou, dan zal er op Fok! ook wel een topic daarover te vinden zijn.
Maar goed, zoals ik al zei heb ik er geen medelijden mee, zulke beesten horen niet op de openbare weg.
Volgens mij ook welquote:Op maandag 21 december 2015 14:12 schreef sacha het volgende:
volgens mij kan jij best goed koken sjoef
In principe vind ik dat als je per se zo een hond wil hebben prima, maar dan niet zonder muilkorf de straat op (verplicht dus).quote:Op maandag 21 december 2015 15:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ik vind het geen leuke hondenmaar als je zo'n hond neemt moet je er wél rekening mee
houden dat zoiets kén gebeuren, staan ze om bekend toch?
Dat is toch ook verplicht bij pitbulls zo'n muilkorf?quote:Op maandag 21 december 2015 15:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In principe vind ik dat als je per se zo een hond wil hebben prima, maar dan niet zonder muilkorf de straat op (verplicht dus).
Wat je thuis doet zal me verder een rotzorg zijn.
Weet je wat je ook goed kan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Geen idee, ik zie de lui hier altijd met zulke beesten zonder muilkorf lopen, ik voel mezelf ook prettiger als zo'n beest een muilkorf om heeft, want ik ben altijd op mijn hoede bij zulke beesten als ze er geen hebben.quote:Op maandag 21 december 2015 15:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is toch ook verplicht bij pitbulls zo'n muilkorf?
Ja maar als ze een muilkorf om hebben is de conclusie al snel gemaakt dat ie je aan zou hebben gevallen,,,,quote:Op maandag 21 december 2015 15:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen idee, ik zie de lui hier altijd met zulke beesten zonder muilkorf lopen, ik voel mezelf ook prettiger als zo'n beest een muilkorf om heeft, want ik ben altijd op mijn hoede bij zulke beesten als ze er geen hebben.
Punt is dat die beesten zo onberekenbaar en gevaarlijk zijn dat het gewoon onverantwoord is om met zo'n beest onbeschermd (zonder muilkorf dus) de openbare weg op te gaan.quote:Op maandag 21 december 2015 16:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar als ze een muilkorf om hebben is de conclusie al snel gemaakt dat ie je aan zou hebben gevallen,,,,
Ja ik begrijp je wel, ik heb ook niets met dat soort honden... Van mij mogen ze verboden worden.quote:Op maandag 21 december 2015 16:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Punt is dat die beesten zo onberekenbaar en gevaarlijk zijn dat het gewoon onverantwoord is om met zo'n beest onbeschermd (zonder muilkorf dus) de openbare weg op te gaan.
Zoals ik al zei, al vreet ie zijn baas helemaal op, dat zal me worst wezen, maar wat als het beest een spelend kind aanvalt?
quote:Op maandag 21 december 2015 16:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik begrijp je wel, ik heb ook niets met dat soort honden... Van mij mogen ze verboden worden.
Het was een dure les voor hem, maar hij is in ieder geval genezen van de visie dat zulke honden geschikt zijn als 'huisdier'.quote:Ze luisterden altijd heel goed. Met Max kon ik ook stoeien. Hij heeft nooit eerder gebeten.'' Bang voor honden is hij wel geworden. ,,Als ik nu geblaf hoor, krimp ik ineen. Zelfs als het een chihuahua is.''
die zijn leukquote:Op maandag 21 december 2015 17:05 schreef Soury het volgende:
Mijn hond werd ook vaak vermeden als de pest. Een beter beestje kan je niet hebben.[ afbeelding ]
De collies waar ik me opgegroeid ben waren stukken gevaarlijker. Die beet je in je reet als je ongevraagd binnen liep. Daar waren ze ook wel een beetje voor
Dat is voor iedereen persoonlijk.quote:Op maandag 21 december 2015 17:52 schreef chufi het volgende:
Wat is eigenlijk het nut van een hond of een kat?
Vermoeiend zou meer passen bij jouquote:Op maandag 21 december 2015 17:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is voor iedereen persoonlijk.
En persoonlijk vind ik honden vrij nutteloos.
moet alles nut hebben ?quote:Op maandag 21 december 2015 17:52 schreef chufi het volgende:
Wat is eigenlijk het nut van een hond of een kat?
Ja, vandaar dat de meeste mensen ook een kerstboom optuigen.quote:
ik heb niets met honden, ik heb geen poezebeest maar zou het wel gezellig vinden en een kerstboom is hartstikke nuttigquote:Op maandag 21 december 2015 18:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, vandaar dat de meeste mensen ook een kerstboom optuigen.
Het ging over gevaarlijke honden n.a.v. die gast die door toedoen van zijn eigen hond een arm moet missen.quote:Op maandag 21 december 2015 18:19 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb niets met honden, ik heb geen poezebeest maar zou het wel gezellig vinden en een kerstboom is hartstikke nuttig
ja ik las dat, mijn overbuurman had een herder en die herder heeft die man ook gegrepenquote:Op maandag 21 december 2015 18:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het ging over gevaarlijke honden n.a.v. die gast die door toedoen van zijn eigen hond een arm moet missen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |