en dit ookquote:Op zaterdag 19 december 2015 15:40 schreef Bombvis het volgende:
Als een vrouw nee zegt, bedoelt ze ja. Als een vrouw ja zegt, bedoelt ze ook ja
quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:15 schreef Baas_bas het volgende:
Vrouwen hebben geen 'hints' die willen elke keer weer wat anders
[..]
en dit ook
Je bent een vrouw, jij weet niet wat je wiltquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Als ik zeg dat ik t koud heb, wil ik echt geen knuffel hoor.
ik weet wel dat ik dat níet wil.quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:04 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Je bent een vrouw, jij weet niet wat je wilt
Maar nee betekent dus ja dus eigenlijk wil je het welquote:Op zaterdag 19 december 2015 17:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik weet wel dat ik dat níet wil.
ditquote:Op zaterdag 19 december 2015 17:05 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Maar nee betekent dus ja dus eigenlijk wil je het wel
neequote:Op zaterdag 19 december 2015 17:05 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Maar nee betekent dus ja dus eigenlijk wil je het wel
"ja, ja"quote:
tot hij opeens rijk is of een hogere sociale status heeft natuurlijkquote:Op zaterdag 19 december 2015 19:00 schreef madeliefff het volgende:
Ik heb hier eentje. Als ik tegen mannen zeg dat ik alleen vriendschap wil bedoel ik ook echt vriendschap en zal ik me niet ineens later bedenken
vrouwen doen dit gelukkig nooitquote:Op zaterdag 19 december 2015 19:01 schreef Boca_Raton het volgende:
Vrouwen hebben er zoveel. Eerlijk gezegd.
Maar mannen zijn af en toe ook wel doof hoor. Tenzij, tenzij ze horen wat ze willen horen
Volgens mij denken mannen digitaal (of zoiets): het is A óf B. Oftewel: zolang ze niet expliciet horen dat er iets niet leuk is, is het prima.quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:16 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
tot hij opeens rijk is of een hogere sociale status heeft natuurlijk
[..]
vrouwen doen dit gelukkig nooit
Mannen zijn digitaal en vrouwen analoog, hmm zo heb ik het nog nooit bekekenquote:Op zaterdag 19 december 2015 19:30 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Volgens mij denken mannen digitaal (of zoiets): het is A óf B. Oftewel: zolang ze niet expliciet horen dat er iets niet leuk is, is het prima.
Wacht even, digitaal is toch nulletjes en enen, wat is dan analoog?quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:30 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Mannen zijn digitaal en vrouwen analoog, hmm zo heb ik het nog nooit bekeken
Daartussenin dusquote:Op zaterdag 19 december 2015 19:32 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Wacht even, digitaal is toch nulletjes en enen, wat is dan analoog?
Digitaal is of 1 of 0 (aan of uit)quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:32 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Alles wat er tussen de 0 en de 1 zit? Bedoel je dat?
Zoiets van, mannen zeggen ja of nee(zijn heel direct) en vrouwen twijfelen gewoon heel veel.quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:33 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Digitaal is of 1 of 0 (aan of uit)
Analoog is bijv 0.5 (een beetje aan).
http://www.natuurkundeuit(...)logedigitalesignalen
Dit ga ik onthouden voor in R&P: 'Ja maar, mannen denken ook digitaal hè. ahahahahahaaaquote:Op zaterdag 19 december 2015 19:33 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Digitaal is of 1 of 0 (aan of uit)
Analoog is bijv 0.5 (een beetje aan).
http://www.natuurkundeuit(...)logedigitalesignalen
Precies, vrouwen weten niet wat ze willen en zijn irrationeel en onvoorspelbaar en mannen zijn duidelijk en voorspelbaar en rationeel.quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:34 schreef Mr.Heisenberg het volgende:
[..]
Zoiets van, mannen zeggen ja of nee(zijn heel direct) en vrouwen twijfelen gewoon heel veel.
oh autisten!quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:37 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat zijn digibeten dan in dit verband...?
of vrouwen gewoonquote:
quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:30 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Mannen zijn digitaal en vrouwen analoog, hmm zo heb ik het nog nooit bekeken
haha jullie twee...ga datenquote:Op zaterdag 19 december 2015 19:32 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Wacht even, digitaal is toch nulletjes en enen, wat is dan analoog?
Godver, en bedankt gozerquote:
quote:Op zaterdag 19 december 2015 21:41 schreef Polenbatser het volgende:
Mannen kunnen er ook wat van hoor. Een vriend van me vroeg een keer om advies. Hij vond z'n huisgenote leuk en ze was nogal van het knuffelen en aanraken, dus hij kreeg dan een stijve plasser en vroeg aan mij of het raar was om zijn stijve dan tegen haar aan te drukken zodat ze zou weten dat hij haar leuk vindt. Heb hem maar het advies gegeven het gewoon te vertellen. Had hij helemaal niet aan gedacht, dat dat ook kon.
Jezusquote:Op zaterdag 19 december 2015 21:41 schreef Polenbatser het volgende:
Mannen kunnen er ook wat van hoor. Een vriend van me vroeg een keer om advies. Hij vond z'n huisgenote leuk en ze was nogal van het knuffelen en aanraken, dus hij kreeg dan een stijve plasser en vroeg aan mij of het raar was om zijn stijve dan tegen haar aan te drukken zodat ze zou weten dat hij haar leuk vindt. Heb hem maar het advies gegeven het gewoon te vertellen. Had hij helemaal niet aan gedacht, dat dat ook kon.
Heb het hem niet gevraagd eigenlijk, zal ik eens doen. Het is geen verkeerde jongen, maar zo onzeker. Ik vond zijn benadering nogal apart.quote:Op zondag 20 december 2015 10:14 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Maarre, hoe is dat verhaal afgelopen?
En dit is grote onzin. Mannen snappen hints juist wel, jongetjes over het algemeen wat minder. Je hebt gewoon wat ervaring nodig, dat is het enige wat je hier in verder gaat helpen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:14 schreef Hippocratos het volgende:
Mannen vangen dat soort hints niet op![]()
Ehm wat houdt dat in praktijk in...?quote:Op zondag 20 december 2015 18:54 schreef Subpoena het volgende:
Ik gebruik meer mijn "ik ben niet geïnteresseerd " hints.
quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:34 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dit ga ik onthouden voor in R&P: 'Ja maar, mannen denken ook digitaal hè. ahahahahahaaa
Dát dus, belachelijk.quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Als ik zeg dat ik t koud heb, wil ik echt geen knuffel hoor.
Dat is niet typisch een vrouwen ding.quote:Op maandag 21 december 2015 12:20 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo belachelijk. Ik weet van mezelf dat ik ook heel indirect kan zijn.
Ja, dat is ook waar ja. Ik moet opeens denken aan de situatie dat man en vrouw op een bank zitten en man piekert zich suf hoe hij dichter bij de vrouw kan komen/haar kan aanraken. Een beproefd middel: luid gapen, zich uitrekken en vervolgens één arm op de rand van de bank leggen, achter de nek van de vrouw. Zóóó doorzichtigquote:Op maandag 21 december 2015 12:29 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Dat is niet typisch een vrouwen ding.
Sommige mannen zijn net zo.
Haha! Zelf meegemaakt of .....quote:Op maandag 21 december 2015 12:32 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja, dat is ook waar ja. Ik moet opeens denken aan de situatie dat man en vrouw op een bank zitten en man piekert zich suf hoe hij dichter bij de vrouw kan komen/haar kan aanraken. Een beproefd middel: luid gapen, zich uitrekken en vervolgens één arm op de rand van de bank leggen, achter de nek van de vrouw. Zóóó doorzichtig![]()
Ja hoorquote:Op maandag 21 december 2015 12:46 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Haha! Zelf meegemaakt of .....
misschien heeft dat te maken met je usernamequote:Op maandag 21 december 2015 12:59 schreef bruinwerker het volgende:
ik had vorige week een chick die heletijd tegen me aan kwam staan. En praten. Heel aanhalerig. Dus ik denk: ik ga het ff fixen. Zie ik haar een uur later met een andere gast zoenen. Ze was niet eens dronken.
de meeste vrouwen zijn kut.
quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:00 schreef madeliefff het volgende:
Ik heb hier eentje. Als ik tegen mannen zeg dat ik alleen vriendschap wil bedoel ik ook echt vriendschap en zal ik me niet ineens later bedenken
ik denk dat ze de condoom die uit mijn anus hing zag zitten.quote:Op maandag 21 december 2015 13:03 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
misschien heeft dat te maken met je username
Dan kijk je haar in dr ogen en als ze glimlacht heb je de kans dat ze je leuk vindt.quote:Op maandag 21 december 2015 19:44 schreef Deezertje het volgende:
Hoe merk je het verschil tussen een vrouw die je gewoon 'even' aankijkt om te kijken wie er allemaal in haar buurt is, of dat ze oogcontact probeert te maken? Ik heb vaak als ik denk dat ze oogcontact maakt maakt ze dat eigenlijk met de jongen langs mij en zit ik er dus middeninVandaar de miscommunicatie als ik denk dat ze met MIJ oogcontact zoekt.
ja oogcontact is geen oorcontact nee, heel slimquote:Op maandag 21 december 2015 20:00 schreef Mr.Heisenberg het volgende:
[..]
Dan kijk je haar in dr ogen en als ze glimlacht heb je de kans dat ze je leuk vindt.
De bedoeling van oogcontact is volgens mij ook dat je contact met elkaar hebt via de ogen, dus elkaar aankijken!
Wat een opmerking weerquote:Op maandag 21 december 2015 22:00 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
ja oogcontact is geen oorcontact nee, heel slim
Ik had een date mee naar de bioscoopquote:Op zaterdag 19 december 2015 15:14 schreef Hippocratos het volgende:
Laatst met een vriendin beetje lopen lullen en op een gegeven moment kwamen we op 'vrouwenhints' omdat ik schijnbaar al vaker hints had gekregen van vrouwen, maar dat ik die niet opgemerkt of er niks mee had gedaan. Ja, nogal wiedes, ik ben een man. Mannen vangen dat soort hints niet op![]()
Dus nja, ik vraag zo welke hints er dan bijv. zijn. Zegt ze, ja als een vrouw zegt dat ze het koud heeft wil ze gewoon een knuffel van je of als ze tegen je aan gaat zitten/liggen wil ze dat je je arm om haar heen legt.
Nou goed, ik vroeg me dus af wat voor 'hints' er nog meer bestaan
ja dat is dus het lastige aan vrouwen, je kunt dat idd zelf aannemen als man en langzaam in die richting gaan, maar als ze het dan juist NIET zo heeft bedoeld dan is het weer ongewenste intimidatie of zelfs aanrandingquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:40 schreef hoechst het volgende:
[..]
Ik had een date mee naar de bioscoop
ik legde mn hand op haar schoot en vervolgens legde ze daar een jas over! oke misschien is ze bang dat mijn hand het koud krijgt.......
Vertelde ze mij later dat ze keihard gevingerd wilde worden in de bioscoop.
zo'n typische vrouwen actie.
Als je je niet als een botte hork gedraagt en gelijk in haar broekje graait bij de eerste ontmoeting zal dat echt wel meevallen.quote:Op donderdag 24 december 2015 14:17 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
ja dat is dus het lastige aan vrouwen, je kunt dat idd zelf aannemen als man en langzaam in die richting gaan, maar als ze het dan juist NIET zo heeft bedoeld dan is het weer ongewenste intimidatie of zelfs aanranding
Ja dit. Zou het zelf ook niet fijn vinden als een meisje gelijk naar m'n lul grijpt bij de eerste ontmoetingquote:Op donderdag 24 december 2015 15:08 schreef erodome het volgende:
[..]
Als je je niet als een botte hork gedraagt en gelijk in haar broekje graait bij de eerste ontmoeting zal dat echt wel meevallen.
Mag je wel je hand erop leggen?quote:Op donderdag 24 december 2015 15:08 schreef erodome het volgende:
[..]
Als je je niet als een botte hork gedraagt en gelijk in haar broekje graait bij de eerste ontmoeting zal dat echt wel meevallen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |