abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 december 2015 @ 12:32:03 #51
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_158406520
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 12:29 schreef HarveySpecter het volgende:

[..]

Dat is niet typisch een vrouwen ding.
Sommige mannen zijn net zo.
Ja, dat is ook waar ja. Ik moet opeens denken aan de situatie dat man en vrouw op een bank zitten en man piekert zich suf hoe hij dichter bij de vrouw kan komen/haar kan aanraken. Een beproefd middel: luid gapen, zich uitrekken en vervolgens één arm op de rand van de bank leggen, achter de nek van de vrouw. Zóóó doorzichtig :D :D
pi_158406912
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 12:32 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Ja, dat is ook waar ja. Ik moet opeens denken aan de situatie dat man en vrouw op een bank zitten en man piekert zich suf hoe hij dichter bij de vrouw kan komen/haar kan aanraken. Een beproefd middel: luid gapen, zich uitrekken en vervolgens één arm op de rand van de bank leggen, achter de nek van de vrouw. Zóóó doorzichtig :D :D
Haha! Zelf meegemaakt of .....
  maandag 21 december 2015 @ 12:47:44 #53
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_158406956
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 12:46 schreef HarveySpecter het volgende:

[..]

Haha! Zelf meegemaakt of .....
Ja hoor :D
Ik vond dat toen al niet leuk maar nu zou ik dat helemáál niet meer waarderen.
pi_158407213
Zoeken naar algemene vrouwenhints komt in principe neer op hetzelfde als dat fenomeen dat alles dat je doet ófwel creepy is, ófwel leuk/schattig/lief/attent is; het hangt af of de dame in kwestie je leuk vindt, en wat dat betreft is er duidelijk een correlatie met hoe je er uit ziet.

Als je een uiterlijk van een god hebt dan vinden vrouwen je nog sexy als je in hun gezicht ruft, als je een hoofd als een draak hebt dan ben je al een creepy stalker en een viezerik als je een connectieverzoek via Facebook stuurt. :D
pi_158407313
ik had vorige week een chick die heletijd tegen me aan kwam staan. En praten. Heel aanhalerig. Dus ik denk: ik ga het ff fixen. Zie ik haar een uur later met een andere gast zoenen. Ze was niet eens dronken.

de meeste vrouwen zijn kut.
''and those who were seen dancing, were thought to be insane by those who couldn't hear the music''
pi_158407420
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 12:59 schreef bruinwerker het volgende:
ik had vorige week een chick die heletijd tegen me aan kwam staan. En praten. Heel aanhalerig. Dus ik denk: ik ga het ff fixen. Zie ik haar een uur later met een andere gast zoenen. Ze was niet eens dronken.

de meeste vrouwen zijn kut.
misschien heeft dat te maken met je username
  maandag 21 december 2015 @ 13:21:04 #57
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_158407957
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 december 2015 15:27 schreef SonicVolcano het volgende:
Daar weet yats alles van.
:') _O-
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  maandag 21 december 2015 @ 13:22:35 #58
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_158407996
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2015 19:00 schreef madeliefff het volgende:
Ik heb hier eentje. Als ik tegen mannen zeg dat ik alleen vriendschap wil bedoel ik ook echt vriendschap en zal ik me niet ineens later bedenken :D
:'(
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_158410257
quote:
16s.gif Op maandag 21 december 2015 13:03 schreef Hippocratos het volgende:

[..]

misschien heeft dat te maken met je username
ik denk dat ze de condoom die uit mijn anus hing zag zitten.
''and those who were seen dancing, were thought to be insane by those who couldn't hear the music''
pi_158413582
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 13:22 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

:'(
:*
pi_158417798
Hoe merk je het verschil tussen een vrouw die je gewoon 'even' aankijkt om te kijken wie er allemaal in haar buurt is, of dat ze oogcontact probeert te maken? Ik heb vaak als ik denk dat ze oogcontact maakt maakt ze dat eigenlijk met de jongen langs mij en zit ik er dus middenin :') Vandaar de miscommunicatie als ik denk dat ze met MIJ oogcontact zoekt.
  maandag 21 december 2015 @ 20:00:20 #62
422502 Mr.Heisenberg
I'am the danger!
pi_158418358
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 19:44 schreef Deezertje het volgende:
Hoe merk je het verschil tussen een vrouw die je gewoon 'even' aankijkt om te kijken wie er allemaal in haar buurt is, of dat ze oogcontact probeert te maken? Ik heb vaak als ik denk dat ze oogcontact maakt maakt ze dat eigenlijk met de jongen langs mij en zit ik er dus middenin :') Vandaar de miscommunicatie als ik denk dat ze met MIJ oogcontact zoekt.
Dan kijk je haar in dr ogen en als ze glimlacht heb je de kans dat ze je leuk vindt.
De bedoeling van oogcontact is volgens mij ook dat je contact met elkaar hebt via de ogen, dus elkaar aankijken!
pi_158423617
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 20:00 schreef Mr.Heisenberg het volgende:

[..]

Dan kijk je haar in dr ogen en als ze glimlacht heb je de kans dat ze je leuk vindt.
De bedoeling van oogcontact is volgens mij ook dat je contact met elkaar hebt via de ogen, dus elkaar aankijken!
ja oogcontact is geen oorcontact nee, heel slim :')
pi_158425506
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 22:00 schreef Hippocratos het volgende:

[..]

ja oogcontact is geen oorcontact nee, heel slim :')
Wat een opmerking weer :')
pi_158426608
Oogcontact is altijd slim. Mensen communiceren voor een heel groot deel zo. Je bengt je diepste gevoel over zonder dat je dat van elkaar bewust bent. Als iemand interesse heeft dan komt hij of zij vanzelf op je af. Maar goed, ik merk bijvoorbeeld aan mezelf dat ik er wel een beetje te verlegen mee ben. Iemand diep in zijn (of haar) ogen aankijken, daar heb je best durf voor nodig.

Subtiele signalen van vrouwen zijn: lief glimlachen, op een verleidelijke manier door hun haar strijken, zich mooier proberen te maken en hun sexy uitstraling te benadrukken.
Helaas doen ze dat soms ook bij, voor mannen waar ze uiteindelijk geen relatie mee willen.
pi_158439063
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 22:41 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Wat een opmerking weer :')
Ja is toch zo :')
pi_158439243
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 december 2015 14:51 schreef Hippocratos het volgende:

[..]

Ja is toch zo :')
Jawel, maar ik zag het meer als een stijlfout
pi_158439953
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 december 2015 15:14 schreef Hippocratos het volgende:
Laatst met een vriendin beetje lopen lullen en op een gegeven moment kwamen we op 'vrouwenhints' omdat ik schijnbaar al vaker hints had gekregen van vrouwen, maar dat ik die niet opgemerkt of er niks mee had gedaan. Ja, nogal wiedes, ik ben een man. Mannen vangen dat soort hints niet op :')

Dus nja, ik vraag zo welke hints er dan bijv. zijn. Zegt ze, ja als een vrouw zegt dat ze het koud heeft wil ze gewoon een knuffel van je of als ze tegen je aan gaat zitten/liggen wil ze dat je je arm om haar heen legt.

Nou goed, ik vroeg me dus af wat voor 'hints' er nog meer bestaan :)
Ik had een date mee naar de bioscoop

ik legde mn hand op haar schoot en vervolgens legde ze daar een jas over! oke misschien is ze bang dat mijn hand het koud krijgt.......

Vertelde ze mij later dat ze keihard gevingerd wilde worden in de bioscoop.
zo'n typische vrouwen actie.
pi_158495638
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 15:40 schreef hoechst het volgende:

[..]

Ik had een date mee naar de bioscoop

ik legde mn hand op haar schoot en vervolgens legde ze daar een jas over! oke misschien is ze bang dat mijn hand het koud krijgt.......

Vertelde ze mij later dat ze keihard gevingerd wilde worden in de bioscoop.
zo'n typische vrouwen actie.
ja dat is dus het lastige aan vrouwen, je kunt dat idd zelf aannemen als man en langzaam in die richting gaan, maar als ze het dan juist NIET zo heeft bedoeld dan is het weer ongewenste intimidatie of zelfs aanranding :')
pi_158496523
Altijd lastig. Gelukkig is mijn ervaring dat de meeste vrouwen echt niet direct een glas drinken over je heen flikkeren en je een blauw oog bezorgen als je avances niet gewaardeerd worden, en ook onbeleefde opmerkingen blijven meestal achterwege.

Zich verdacht vaak ophouden in je buurt om met je te praten is wel een goede aanwijzing, al helemaal als ze vaak iets te dichtbij staat, dat ze in je zogenaamde persoonlijke ruimte staat. Iedereen kent dat ongemakkelijke gevoel wel als iemand waarmee je niets speciaals hebt dat doet, afhankelijk van de context en de persoon beschouw dat als een teken van intimidatie of interesse, doorgaans het laatste als het tijdens een vriendelijk gesprek met een vrouw gebeurt :P
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
pi_158496599
quote:
14s.gif Op donderdag 24 december 2015 14:17 schreef Hippocratos het volgende:

[..]

ja dat is dus het lastige aan vrouwen, je kunt dat idd zelf aannemen als man en langzaam in die richting gaan, maar als ze het dan juist NIET zo heeft bedoeld dan is het weer ongewenste intimidatie of zelfs aanranding :')
Als je je niet als een botte hork gedraagt en gelijk in haar broekje graait bij de eerste ontmoeting zal dat echt wel meevallen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_158497949
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 15:08 schreef erodome het volgende:

[..]

Als je je niet als een botte hork gedraagt en gelijk in haar broekje graait bij de eerste ontmoeting zal dat echt wel meevallen.
Ja dit. Zou het zelf ook niet fijn vinden als een meisje gelijk naar m'n lul grijpt bij de eerste ontmoeting :P
pi_158498032
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 15:08 schreef erodome het volgende:

[..]

Mag je wel je hand erop leggen?
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_158498053
Als ze op haar knieën zakt en je 30cm in haar mond neemt kan je er van uitgaan dat ze je mag, of dat je genoeg betaald hebt.
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')