ziggo sport kanaal 14quote:iggo sport kanaal Op vrijdag 13 mei 2016 20:20 schreef Waffle het volgende:
[..]
Ik kan het nergens vinden?
heb je wel ziggo als provider? want het is een gratis zenderquote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:31 schreef Waffle het volgende:
Dan betaal je extra voor ziggo sport, kan je het nog niet zien gvd.
Volgens mij wordt het om 21.00u wel op één van de Ziggo sport kanalen uitgezonden. Althans dan zie ik een Max Verstappen special aangekondigd staan.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:31 schreef Waffle het volgende:
Dan betaal je extra voor ziggo sport, kan je het nog niet zien gvd.
sommige mensen weten niet hoe ze met een decoder moeten omgaan, het is al een half jaar bekend dat dit kanaal f1 uitzendt als je ziggo als provider hebt.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het om 21.00u wel op één van de Ziggo sport kanalen uitgezonden. Althans dan zie ik een Max Verstappen special aangekondigd staan.
Klopt op Ziggo sport racing is nu de hh van VT 2, en om 21:00 uur special van Max.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het om 21.00u wel op één van de Ziggo sport kanalen uitgezonden. Althans dan zie ik een Max Verstappen special aangekondigd staan.
Nee ik heb geen ziggo via de kabel. Zie inderdaad dat het om 9 uur uitgezonden wordt op het racing kanaal.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
heb je wel ziggo als provider? want het is een gratis zender
das mooi, kan je het alsnog zienquote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:50 schreef Waffle het volgende:
[..]
Nee ik heb geen ziggo via de kabel. Zie inderdaad dat het om 9 uur uitgezonden wordt op het racing kanaal.
Ja. Dit in plaats van F1 Fans Only want dat is 10x niks.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:31 schreef Waffle het volgende:
Tof stukje. Zouden elke race wel op vrijdag zoiets mogen maken.
Er staan 3 stukjes op de FB-pagina van Ziggo Sport Totaal.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:35 schreef Wolve000 het volgende:
Dat item is zeker nergens anders te zien? Hier in de UK hebben we geen Ziggo Sport. En via Horizon werkt ook niet...
Nou, ik moet zeggen, ik zit dus bij KPN met tv, internet en bellen en heb Ziggo sport in mijn pakket erbij genomen (het vroegere Sport 1 dus).quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
sommige mensen weten niet hoe ze met een decoder moeten omgaan, het is al een half jaar bekend dat dit kanaal f1 uitzendt als je ziggo als provider hebt.
ziggo sport is idd voor ziggo only, alleen doet het race kanaal dan weer alle VT's uitzendenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 00:04 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nou, ik moet zeggen, ik zit dus bij KPN met tv, internet en bellen en heb Ziggo sport in mijn pakket erbij genomen (het vroegere Sport 1 dus).
Zie ik net dat ik voor die abonnementprijs geen voor- en nabeschouwingen kan zien op Ziggo sport
Op het Racing kanaal zenden ze volgens mij alleen de kwalificatie en race uit, zonder voor- en nabeschouwingen, die zijn alleen op het open kanaal en dat is voor Ziggo abonnees only.
Als het goed is heb je ook ziggo select kanaal. Daar zijn de voorbeschouwingen op te zien.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 00:04 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nou, ik moet zeggen, ik zit dus bij KPN met tv, internet en bellen en heb Ziggo sport in mijn pakket erbij genomen (het vroegere Sport 1 dus).
Zie ik net dat ik voor die abonnementprijs geen voor- en nabeschouwingen kan zien op Ziggo sport
Op het Racing kanaal zenden ze volgens mij alleen de kwalificatie en race uit, zonder voor- en nabeschouwingen, die zijn alleen op het open kanaal en dat is voor Ziggo abonnees only.
Zijn gewoon te zien voor zeg maar 'sport1'-abonnees, al jaren. Maar niet op het racingkanaal. Live F1-uitzendingen zijn nooit op racing te zien, altijd op select.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 00:04 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Heldtwitter:RickHVNL twitterde op zaterdag 14-05-2016 om 15:01:32. @Max33Verstappen pakt P4. Evenaart beste startpositie voor NL'er ooit (Jan Lammers, 1980, USA). #SpanishGP #F1 reageer retweet
Geownd? Ricciardo zal opgelucht zijn, hij werd de hele Q zoek gereden door Max, en perste er een ultiem rondje uit.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:04 schreef Klopkoek het volgende:
Mooi geownd door Ricciardo4 tot 5 tienden verschil.
3 tot 4 tienden.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:04 schreef Klopkoek het volgende:
Mooi geownd door Ricciardo4 tot 5 tienden verschil.
Hij spaarde de banden. Snelste rondje telt.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:11 schreef tja77 het volgende:
[..]
Geownd? Ricciardo zal opgelucht zijn, hij werd de hele Q zoek gereden door Max, en perste er een ultiem rondje uit.
In Q2 reed RIC 2 stints dus dat zal wel meevallen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:17 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Hij spaarde de banden. Snelste rondje telt.
Deze? En anders stikt het vervolgens van de Maxgod linkjes ernaast!?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:42 schreef aapnoodmies het volgende:
iemand een linkje naar de Verstappen special van Zigg0? kan em niet vinden op de site.
nee dezequote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:55 schreef AnneX het volgende:
[..]
Deze? En anders stikt het vervolgens van de Maxgod linkjes ernaast!?
Maar duidelijk niet op de limiet. Ricciardo liet gisteren wel even zie hoe fenomenaal goed hij kan zijn. Want al zegt hij het niet, er stond wel degelijk druk op hem.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:20 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
In Q2 reed RIC 2 stints dus dat zal wel meevallen.
Zou Ricciardo ook deze tijd hebben gereden met Kvyatt als teammaatje? Of kwam het door Max als extra drijfveer deze keer?quote:Op zondag 15 mei 2016 08:23 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Maar duidelijk niet op de limiet. Ricciardo liet gisteren wel even zie hoe fenomenaal goed hij kan zijn. Want al zegt hij het niet, er stond wel degelijk druk op hem.
Maar Max brengt wel wat naar dat team toe zeg. P3 en 4 is waanzinnig goed en het absolute maximum wat in Q haalbaar is. Nou is het niet alleen de grote Maxshow, maar het valt wel op. Gezien de laatste Qs van Kvyat zou hij een paar plekken lager hebben gestaan en dan had Ricciardo misschien ook net iets minder snel geweest.
Zal ook niet volstrekt vrijwillig zijn. RB zal hem aardig in de tang willen hebben en een eigenwijze papa helpt dan niet altijd.quote:Op zondag 15 mei 2016 02:06 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Jos doet een stap terug in begeleiding Max. Ik zou dan wel even slikken als vader zijnde.
Doet me denken aan dat liedje van Marco Borsato, 'Dochters'.
zullen we nooit weten, maar je hebt een heel goed punt.quote:Op zondag 15 mei 2016 08:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zou Ricciardo ook deze tijd hebben gereden met Kvyatt als teammaatje? Of kwam het door Max als extra drijfveer deze keer?
zoals ik al eerder postte denk ik dat dit een waardevolle move gaat zijn voor een gezonde concurrentie binnen het teamquote:Op zondag 15 mei 2016 08:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zou Ricciardo ook deze tijd hebben gereden met Kvyatt als teammaatje? Of kwam het door Max als extra drijfveer deze keer?
Hij doet een stap terug maar blijft wel gewoon de manager volgens mij. Logisch ook want Max zit al voor lange tijd op een goede plek dus er valt nu minder te managen ook. Het is nu aan Max om zijn eigen carrière te sturen.quote:Op zondag 15 mei 2016 10:24 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik lees nu weer dat Jos alleen uit de spotlights stapt, maar gewoon manager blijft van Max
Ja leek mij ook logisch, maar gisteren kwamen er berichten dat hij er min of meer helemaal mee stopte.quote:Op zondag 15 mei 2016 10:27 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Hij doet een stap terug maar blijft wel gewoon de manager volgens mij. Logisch ook want Max zit al voor lange tijd op een goede plek dus er valt nu minder te managen ook. Het is nu aan Max om zijn eigen carrière te sturen.
Ziggo sport om 14:00quote:Op zondag 15 mei 2016 11:21 schreef Odaiba het volgende:
Komt de race ook op tv? en hoe laat begint het eigenlijks?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |