abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 29 december 2015 @ 20:39:41 #151
5428 crew  miss_sly
pi_158648161
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 20:01 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik maakte in mijn eerste reactie al duidelijk wat ik van jouw post vond.
Ik snap trouwens niet wat je bedoelt met vetgedrukte? Je doelt op mijn reactie op Detroit?

edit:
Snap trouwens sowieso niet waarom er gewoon doorgegaan wordt na twee van deze berichten btw:

[..]

Ik wilde mezelf even verduidelijken. Je reageerde eerder ook al vreemd en ik begreep echt de vijandigheid niet. Jammer vind ik dat je nu niet eens op mijn post kunt reageren dat je het kennelijk verkeerd begrepen had en dat je reactie dus onterecht onvriendelijk was. Zou je sieren als je dat gewoon toe kon geven.

Verder vind ik je op dit moment geen prettige discussiepartner, dus denk ik niet dat ik nog reageer.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_158648188
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 17:50 schreef erodome het volgende:Vind de Ts een beetje erg eng, vooral omdat die chronisch de neiging heeft anderen de schuld te geven van zijn maagdelijkheid en daar ook boosheid bij te voelen.
Bullshit! Ik geef niemand de schuld van mijn maagdelijkheid. Ik zeg alleen dat er bepaalde dingen gaande zijn in de samenleving die ervoor zorgen dat er extra concurrentie op de markt is. Die boosheid is gewoon onderdeel van mijn seksuele frustratie, elke man zou gefrustreerd zijn als je zonder seksleven komt te zitten. Normale mensen hebben nou eenmaal ook seksuele behoeftes.
pi_158648443
quote:
8s.gif Op dinsdag 29 december 2015 20:40 schreef syndroom het volgende:

[..]

Bullshit! Ik geef niemand de schuld van mijn maagdelijkheid. Ik zeg alleen dat er bepaalde dingen gaande zijn in de samenleving die ervoor zorgen dat er extra concurrentie op de markt is. Die boosheid is gewoon onderdeel van mijn seksuele frustratie, elke man zou gefrustreerd zijn als je zonder seksleven komt te zitten. Normale mensen hebben nou eenmaal ook seksuele behoeftes.
Zouden vrouwen je wel willen als die concurrentie minder groot was? Ik betwijfel het.

Jij moet veranderen, niet de maatschappij.
  dinsdag 29 december 2015 @ 20:47:51 #154
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158648468
quote:
8s.gif Op dinsdag 29 december 2015 20:40 schreef syndroom het volgende:

[..]

Er zit verschil tussen 'frustratie' en 'frustratie'. Ik begrijp het goed dat iemand seks kan missen en daar af en toe gefrustreerd door is, maar er obsessief mee bezig zijn maakt het eerder erger dan minder erg. En ja, ik weet waar ik over praat, ik sta ook meer dan een jaar onvrijwillig droog. Is dat vervelend? Ja, soms wel en ik mis het ook zeker, maar frustratie daarover hebben gaat niets veranderen. Structureel aan jezelf werken en daardoor een beter persoon worden wel. Je hebt genoeg advies gekregen die je zeker vooruit zou kunnen helpen, maar het lijkt soms alsof je er niets mee wil doen en liever klaagt...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_158648750
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 20:47 schreef yats het volgende:

[..]

Er zit verschil tussen 'frustratie' en 'frustratie'. Ik begrijp het goed dat iemand seks kan missen en daar af en toe gefrustreerd door is, maar er obsessief mee bezig zijn maakt het eerder erger dan minder erg. En ja, ik weet waar ik over praat, ik sta ook meer dan een jaar onvrijwillig droog. Is dat vervelend? Ja, soms wel en ik mis het ook zeker, maar frustratie daarover hebben gaat niets veranderen. Structureel aan jezelf werken en daardoor een beter persoon worden wel. Je hebt genoeg advies gekregen die je zeker vooruit zou kunnen helpen, maar het lijkt soms alsof je er niets mee wil doen en liever klaagt...
Je hebt zeker gelijk, weet ook wel dat ik aan mezelf moet gaan werken, daar werk ik ook aan maar het gaat in kleine stapjes. Klagen is natuurlijk een stuk gemakkelijker. Natuurlijk had ik het liever in één keer anders gehad maar dat klagen is meer uit onmacht omdat ik nog te weinig effectief resultaat boek.
pi_158649208
Waar ik me wel boos over kan maken is dat sommigen mij proberen weg te zetten als een soort verkrachter. Wat ik absoluut NIET ben! :r Als ik ergens op tegen ben zijn het wel dit soort achterlijke praktijken. :( :r

[ Bericht 2% gewijzigd door syndroom op 29-12-2015 21:12:18 ]
pi_158649327
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 20:39 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik wilde mezelf even verduidelijken. Je reageerde eerder ook al vreemd en ik begreep echt de vijandigheid niet. Jammer vind ik dat je nu niet eens op mijn post kunt reageren dat je het kennelijk verkeerd begrepen had en dat je reactie dus onterecht onvriendelijk was. Zou je sieren als je dat gewoon toe kon geven.

Verder vind ik je op dit moment geen prettige discussiepartner, dus denk ik niet dat ik nog reageer.
Is goed hoor. Ben wel benieuwd wat Cockwhale zijn nu tot mini-fanclub uitgegroeide volgelingengroepje gaat vertellen :P

ff lokken :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 16:39 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

pi_158649428
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 20:47 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zouden vrouwen je wel willen als die concurrentie minder groot was? Ik betwijfel het.

Jij moet veranderen, niet de maatschappij.
Niemand hoeft te veranderen Straw, als je dat denkt, maak je gewoon dezelfde fout als hijzelf (niet dat ik het wel met hem eens ben btw).

edit:
quote:
8s.gif Op dinsdag 29 december 2015 21:06 schreef syndroom het volgende:
Waar ik me wel boos over kan maken is dat sommigen mij proberen weg te zetten als een soort verkrachter. Wat ik absoluut NIET ben! :r Als ik ergens op tegen ben zijn het wel dit soort achterlijke praktijken. :( :r
Hey...chill :)

Dit is maar het internet en zo ga je toch niet verder komen.

Iedereen maakt iedereen van alles wijs, je kunt ze dat toch niet afleren dus beter probeer je het ook niet :P
pi_158651123
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 21:11 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Niemand hoeft te veranderen Straw, als je dat denkt, maak je gewoon dezelfde fout als hijzelf (niet dat ik het wel met hem eens ben btw).
Om zijn kansen te vergroten wel. Maar niks móet uiteraard.
pi_158651164
quote:
Je komt wat agressief over.
pi_158651878
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 december 2015 21:48 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je komt wat agressief over.
Geef die jongen eens een complimentje? Hij heeft zijn stoornis en daaruit voort komende frustraties.

Er zijn mensen die met minder te dealen hebben gehad en dat als excuus gebruiken om andere (vaak zwakkere kwetsbare) mensen verschrikkelijke dingen aan te doen.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_158651998
quote:
Dat komt deels door je geklaag en het aanwijzen van oorzaken buiten jezelf over je eigen situatie, plus dat je in de OP ook lijkt te hinten op dat deze personen door externe factoren tot deze daden werden gedreven.
Nee, doodnormale mensen worden niet agressief door 'gebrek' aan seks. Maar mensen die de schuld van hun 'gebrek' bij anderen leggen zijn wel vatbaarder om agressief te worden.

quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:02 schreef Koral het volgende:

[..]

Geef die jongen eens een complimentje? Hij heeft zijn stoornis en daaruit voort komende frustraties.

Er zijn mensen die met minder te dealen hebben gehad en dat als excuus gebruiken om andere (vaak zwakkere kwetsbare) mensen verschrikkelijke dingen aan te doen.
Goed gedaan syndroom, ondanks al je problemen heb je niemand vermoord. pluim voor jou!

zoiets?
pi_158652065
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:05 schreef Casiotone het volgende:

[..]

Goed gedaan syndroom, ondanks al je problemen heb je niemand vermoord. pluim voor jou!

zoiets?
Koral doelde denk ik meer op dat Straw hem niet zo hard en/of flauw de grond in had hoeven trappen, niet zozeer letterlijk een complimentje geven om wat Syndroom in die exacte post zei :P
pi_158652318
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:05 schreef Casiotone het volgende:

[..]

Dat komt deels door je geklaag en het aanwijzen van oorzaken buiten jezelf over je eigen situatie, plus dat je in de OP ook lijkt te hinten op dat deze personen door externe factoren tot deze daden werden gedreven.
Nee, doodnormale mensen worden niet agressief door 'gebrek' aan seks. Maar mensen die de schuld van hun 'gebrek' bij anderen leggen zijn wel vatbaarder om agressief te worden.

[..]

zoiets?
Ik doelde meer op het feit dat syndroom voor zichzelf op komt wanneer sommige mensen hem associeren met verkrachter.

Alsof hij, omdat hij een stoornis heeft, opeens alles maar moet pikken? Alsof het feit dat hij weinig doet met advies het enige is dat elke keer maar weer aangekaart kan worden.

Je kunt je afvragen wie gefrustreerder zijn? De mensen die al tijden lang tevergeefs goedbedoeld advies aan syndroom geven, of syndroom zelf door zijn gebrek aan sex? :')

[ Bericht 17% gewijzigd door Hineni op 29-12-2015 22:18:34 ]
pi_158652774
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:06 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Koral doelde denk ik meer op dat Straw hem niet zo hard en/of flauw de grond in had hoeven trappen, niet zozeer letterlijk een complimentje geven om wat Syndroom in die exacte post zei :P
En hij trapt asielzoekers de grond in omdat ze zijn datingpositie zouden verslechteren. Dan verdien je gewoon een keiharde reality check. De waarheid is soms hard.
pi_158652823
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:02 schreef Koral het volgende:

[..]

Niks mis met het hebben van frustraties. Die kan ik in zijn positie best begrijpen. Maar de manier waarop je die ventileert maakt natuurlijk nogal een verschil.
pi_158653381
Alsof het onderdrukken van je seksualiteit zo'n pretje is. :') Boosheid en frustratie is gewoon een lichamelijke reactie daarop. Seks hebben hoort nou eenmaal bij de mens.
pi_158653667
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:32 schreef syndroom het volgende:
Alsof het onderdrukken van je seksualiteit zo'n pretje is. :') Boosheid en frustratie is gewoon een lichamelijke reactie daarop. Seks hebben hoort nou eenmaal bij de mens.
Boosheid en frustratie zijn cognitieve reacties erop. Het is een mindset, geen lichamelijke reactie.

Als je maagd bent weet je nog niet eens precies wat je mist. Als je geweldige seks hebt gehad en het daarna 10 jaar moet missen lijkt me dat veel erger.
pi_158653771
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:32 schreef syndroom het volgende:
Als je dit en andere posts van je nu terugleest he... kun je dan begrijpen waarom mensen soms denken dat je begrip hebt/dezelfde kant op gaan gaan als de mensen uit je OP?

Je lijkt het te brengen als 'ik MOET mijn seksualiteit onderdrukken, en daaruit volgt automatisch boosheid en frustratie. Een soort van eerste levensbehoefte. Die je wordt onthouden. Het ene leidt automatisch tot het andere.
Alsof dat allemaal buiten jezelf gebeurt. Gecombineerd met constant gewijs naar (groepen) mensen die dit voor jou zouden verergeren.
pi_158653960
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:40 schreef Casiotone het volgende:

[..]

Als je dit en andere posts van je nu terugleest he... kun je dan begrijpen waarom mensen soms denken dat je begrip hebt/dezelfde kant op gaan gaan als de mensen uit je OP?

Je lijkt het te brengen als 'ik MOET mijn seksualiteit onderdrukken, en daaruit volgt automatisch boosheid en frustratie. Een soort van eerste levensbehoefte. Die je wordt onthouden. Het ene leidt automatisch tot het andere.
Alsof dat allemaal buiten jezelf gebeurt. Gecombineerd met constant gewijs naar (groepen) mensen die dit voor jou zouden verergeren.
En dan met zijn gedachte dat doodnormale mensen agressief zouden worden in de vorm van verkrachting/moord zit mij dan ook niet lekker, nee...
pi_158654416
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:43 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En dan met zijn gedachte dat doodnormale mensen agressief zouden worden in de vorm van verkrachting/moord zit mij dan ook niet lekker, nee...
Waarom niet?
pi_158654734
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:51 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Waarom niet?
Omdat je dan de oorzaak van het geweld extern legt, want een 'doodnormaal' mens zou zoiets nooit uit zichzelf doen.
pi_158655080
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:56 schreef Casiotone het volgende:

[..]

Omdat je dan de oorzaak van het geweld extern legt,
Was de oorzaak van het geweld van de man uit de OP intern of extern denk je?
quote:
want een 'doodnormaal' mens zou zoiets nooit uit zichzelf doen.
Hoe weet je dit zo zeker?
pi_158655843
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:43 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dan zou zijn reactie waarin hij verkrachtingen achterlijk en om te kotsen vindt juist verwelkomd moeten worden maar dan maak je een opmerking over de manier waarop hij zich uit?

Ik begrijp je opmerking verder wel. Misschien dat ik naief ben maar het is wel een beetje een obsessie voor syndroom. En hij heeft er ook een handje van zichzelf een slachtoffer rol toe te bedelen en zijn niet al te positieve zelfbeeld te bevestigen. De opmerkelijke voorbeelden en paralellen die hij af en toe trekt moeten denk ik dan ook in die context gezien worden. Dat van die asielzoekers is typerend. Hij gaat er echter aan voorbij dat met asielzoekers ook het 'aanbod' groeit. Dat 'past' niet in zijn tunnelvisie.

En ja, dat vind ik ook eng. Dat mensen de realiteit gaan aanpassen en vervormen. Daarom vind ik het geruststellend om te lezen dat hij nog bepaalde grenzen heeft en niet geassocieerd wil worden met verkrachtingen.
pi_158656697
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:21 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En hij trapt asielzoekers de grond in omdat ze zijn datingpositie zouden verslechteren. Dan verdien je gewoon een keiharde reality check. De waarheid is soms hard.
Ik moet hier even op reageren. Blijf maar lekker je kop in het zand steken, jij hebt er geen last van, sterker nog ze zijn wel geïnteresseerd in een Nederlands hapje. Dat volk zijn juist de type mannen die massaal vrouwen verkrachten, kijk de statistieken er maar op na.

quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 23:15 schreef Koral het volgende:

Dat van die asielzoekers is typerend. Hij gaat er echter aan voorbij dat met asielzoekers ook het 'aanbod' groeit. Dat 'past' niet in zijn tunnelvisie.

En ja, dat vind ik ook eng. Dat mensen de realiteit gaan aanpassen en vervormen. Daarom vind ik het geruststellend om te lezen dat hij nog bepaalde grenzen heeft en niet geassocieerd wil worden met verkrachtingen.
Welk aanbod? Je ziet duidelijk op alle persfoto's bijna alleen maar mannen die hierheen komen. Die vrouwen trouwens mogen niets, sterker nog moeten vanwege hun cultuur en religie maagd blijven tot het huwelijk. In principe zou dat ook voor mannen moeten gelden maar in de praktijk mogen mannen er gewoon op los neuken. Dat zorgt voor een scheve verdeling, hierdoor ontstaat er krapte op de markt.

Ik heb dit al een paar keer proberen uit te leggen maar kennelijk mag ik het er niet over hebben. Wel vreemd omdat ik alleen reageer op andermans berichten die er zelf mee beginnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')