abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158641361
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 17:27 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik, anders zou ik het niet vragen?

Wat is jouw probleem?
Mijn probleem is dat ik niet weet welke studie jij hebt gedaan.

Welke studie heb jij gedaan?
  dinsdag 29 december 2015 @ 17:43:58 #127
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_158641819
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 17:29 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

magnetronkoffie is weer lekker bezig :D :')
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_158641989
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 12:24 schreef Sicstus het volgende:
Ik ben 37 en nog maagd, maar ik heb nog nooit overwogen iemand te verkrachten. Ben ik nu raar?
Nee, want een verkrachter doet het gemiddeld genomen niet om "lust", maar om "macht", om de ander te laten betalen voor iets.
Dat jij die behoefte niet hebt laat zien dat jij juist "normaal" bent, geen behoefte hebt om "macht" uit te oefenen of "pijn" te doen aan willekeurige mensen om jouw lijden. Geen rare hersenkronkel dus bij jou die maakt dat je mensen graag pijn wil doen, wil raken waar het pijn doet.

Vind de Ts een beetje erg eng, vooral omdat die chronisch de neiging heeft anderen de schuld te geven van zijn maagdelijkheid en daar ook boosheid bij te voelen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_158642028
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 december 2015 10:15 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Is het wel normaal dan?
Ja. Het is doodnormaal om niet een ander pijn te willen doen omdat jij wat mist (behoefte aan intimiteit, kan nu eenmaal niet vervangen worden door een ander pijn te doen).
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_158642167
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 23:31 schreef Cockwhale het volgende:
Dit heeft niet per se met een gebrek aan seks te maken. Eerder met een gebrek aan sociale erkenning (en seks kan gezien worden als erkenning). Zonder sociale erkenning besta je niet in de sociale wereld. Door middel van geweld dwingt de één de ander tot erkenning.
Als je iemand dwingt tot seks dan ben je gewoon een smerige rat zonder affectieve empathie.
pi_158642224
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 12:24 schreef Sicstus het volgende:
Ik ben 37 en nog maagd, maar ik heb nog nooit overwogen iemand te verkrachten. Ben ik nu raar?
Fucking raar
pi_158643124
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 17:29 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Het was geen vraag aan jou :?
pi_158643263
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 17:43 schreef Detroit het volgende:

[..]

magnetronkoffie is weer lekker bezig :D :')
Je snapt er ook echt geen reet van he?

Wat maakt opleiding nou uit?
Wat Cockwhale tikte, is toch niet meer of minder waard vanwege het "papiertje" dat ie op zak heeft? Het heeft toch waarde op zichzelf?

Daarom stelde ik die vraag aan miss_sly. Dat zij het als probleem ziet dat ik naar haar achtergrond vraag daar waar ze dat zelf ook doet, is verder niet mijn probleem en dat zowel zijzelf als jij dat niet zien, dat is dan jammer, uiteindelijk vind ik jullie inbreng in dit topic een stuk minder boeiend.

Maar je mag hem wel oppakken hoor, als je wilt?
pi_158643312
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 18:32 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het was geen vraag aan jou :?
En dit was geen vraag aan jou :?
  dinsdag 29 december 2015 @ 18:38:57 #135
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158643336
En ho maar weer, met dat ruzieachtige geneuzel.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_158643344
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 december 2015 18:38 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

En dit was geen vraag aan jou :?
Nee, maar je mag best normaal reageren. :)
pi_158643401
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 18:36 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Wat Cockwhale tikte, is toch niet meer of minder waard vanwege het "papiertje" dat ie op zak heeft? Het heeft toch waarde op zichzelf?

Daarom stelde ik die vraag aan miss_sly. Dat zij het als probleem ziet dat ik naar haar achtergrond vraag daar waar ze dat zelf ook doet, is verder niet mijn probleem en dat zowel zijzelf als jij dat niet zien, dat is dan jammer, uiteindelijk vind ik jullie inbreng in dit topic een stuk minder boeiend.

Helemaal gelijk magnetron :P

Gelijk hebben is niet papier afhankelijk.
Voor al uw dwaze oneliners en geavanceerde sofisterij
  dinsdag 29 december 2015 @ 18:43:03 #138
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158643452
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 december 2015 18:38 schreef Copycat het volgende:
Ho, dus.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator dinsdag 29 december 2015 @ 19:26:16 #139
5428 crew  miss_sly
pi_158645158
Het had daar allemaal niets mee te maken.
Ik vond de beschrijving van waar hij met zijn studie mee bezig was en zijn post op zich erg interessant en ik vroeg me simpelweg af welke studie hij doet, omdat die me dus interessant lijkt.

That's all.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_158645531
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 17:51 schreef erodome het volgende:

[..]

Ja. Het is doodnormaal om niet een ander pijn te willen doen omdat jij wat mist (behoefte aan intimiteit, kan nu eenmaal niet vervangen worden door een ander pijn te doen).
DIT!!! _O_

Wow, zoveel mensen die dit nieteens pogen, afreageren wordt als normaal gezien.
Erg jammer ook, want het helpt uiteindelijk niks om je af te reageren op een ander die niks met je eigen issues te maken heeft. Maar jij snapt dit!
  Moderator dinsdag 29 december 2015 @ 19:36:53 #141
5428 crew  miss_sly
pi_158645718
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 december 2015 19:33 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

DIT!!! _O_

Wow, zoveel mensen die dit nieteens pogen, afreageren wordt als normaal gezien.
Erg jammer ook, want het helpt uiteindelijk niks om je af te reageren op een ander die niks met je eigen issues te maken heeft. Maar jij snapt dit!
Wat jij dus tegen mij deed? Niet gewoon zeggen wat je niet prettig vindt aan mijn post of waar je het mee oneens bent, maar een beetje onvriendelijk doen en dan ook nog raar vinden dat er niet begrepen wordt wat je wilde zeggen?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_158646204
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 19:26 schreef miss_sly het volgende:
Het had daar allemaal niets mee te maken.
Ik vond de beschrijving van waar hij met zijn studie mee bezig was en zijn post op zich erg interessant en ik vroeg me simpelweg af welke studie hij doet, omdat die me dus interessant lijkt.

That's all.
Ik hoop dat er nog een antwoord komt want ik ben ook wel benieuwd. Terechte vraag.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_158646414
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 18:36 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Een paar reacties terug schreef je nog meestal geen waardeoordeel te geven :')

Kwam je identiteit in het geding door een vraag over een opleiding?
pi_158646686
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 23:31 schreef Cockwhale het volgende:
Dit heeft niet per se met een gebrek aan seks te maken. Eerder met een gebrek aan sociale erkenning (en seks kan gezien worden als erkenning). Zonder sociale erkenning besta je niet in de sociale wereld. Door middel van geweld dwingt de één de ander tot erkenning.
Je hebt het al verder onderbouwd, maar blijf het een rare kronkel vinden? Geweld in samenhang zien met het streven naar erkenning.

Identiteit en standpunten worden verdedigd of beschermd als ze in het gedrang komen. Aanvallen 'uit het niets' is meer dan dat. Dat is erkenning (ver) voorbij in mijn bescheiden ogen. Psychopaten daargelaten ;)
pi_158646748
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 19:36 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Wat jij dus tegen mij deed? Niet gewoon zeggen wat je niet prettig vindt aan mijn post of waar je het mee oneens bent, maar een beetje onvriendelijk doen en dan ook nog raar vinden dat er niet begrepen wordt wat je wilde zeggen?
Ik maakte in mijn eerste reactie al duidelijk wat ik van jouw post vond.
Ik snap trouwens niet wat je bedoelt met vetgedrukte? Je doelt op mijn reactie op Detroit?

edit:
Snap trouwens sowieso niet waarom er gewoon doorgegaan wordt na twee van deze berichten btw:
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 december 2015 18:38 schreef Copycat het volgende:
pi_158647067
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 17:50 schreef erodome het volgende:

[..]

Nee, want een verkrachter doet het gemiddeld genomen niet om "lust", maar om "macht", om de ander te laten betalen voor iets.
Dat jij die behoefte niet hebt laat zien dat jij juist "normaal" bent, geen behoefte hebt om "macht" uit te oefenen of "pijn" te doen aan willekeurige mensen om jouw lijden. Geen rare hersenkronkel dus bij jou die maakt dat je mensen graag pijn wil doen, wil raken waar het pijn doet.

Vind de Ts een beetje erg eng, vooral omdat die chronisch de neiging heeft anderen de schuld te geven van zijn maagdelijkheid en daar ook boosheid bij te voelen.
Ergens is dat toch goed te begrijpen? zeker als je een hoog libido hebt.
pi_158647118
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 20:09 schreef Anarcho_capitalism het volgende:

[..]

Ergens is dat toch goed te begrijpen? zeker als je een hoog libido hebt.
Rechterhand?
pi_158647211
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 20:10 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Rechterhand?
Ja, want dat is exact hetzelfde als seks met een persoon..

Wat een forum antwoord weer :')
pi_158647356
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 20:13 schreef Anarcho_capitalism het volgende:

[..]

Ja, want dat is exact hetzelfde als seks met een persoon..

Wat een forum antwoord weer :')
Werkt beide libido-verlagend toch?
Je nam notabene zelf het woord "libido" in je mond. Als je echt per se wilt neuken, dan ga je toch lekker naar de hoeren of zo?

Vraag me trouwens af wat je verder nog gaat posten, kloontjes zijn altijd wel grappig.
pi_158647382
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 20:16 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Werkt beide libido-verlagend toch?
Je nam notabene zelf het woord "libido" in je mond. Als je echt per se wilt neuken, dan ga je toch lekker naar de hoeren of zo?

Vraag me trouwens af wat je verder nog gaat posten, kloontjes zijn altijd wel grappig.
Wat?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')