Mijn probleem is dat ik niet weet welke studie jij hebt gedaan.quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik, anders zou ik het niet vragen?
Wat is jouw probleem?
magnetronkoffie is weer lekker bezigquote:Op dinsdag 29 december 2015 17:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mijn probleem is dat ik niet weet welke studie jij hebt gedaan.
Welke studie heb jij gedaan?
Nee, want een verkrachter doet het gemiddeld genomen niet om "lust", maar om "macht", om de ander te laten betalen voor iets.quote:Op maandag 28 december 2015 12:24 schreef Sicstus het volgende:
Ik ben 37 en nog maagd, maar ik heb nog nooit overwogen iemand te verkrachten. Ben ik nu raar?
Ja. Het is doodnormaal om niet een ander pijn te willen doen omdat jij wat mist (behoefte aan intimiteit, kan nu eenmaal niet vervangen worden door een ander pijn te doen).quote:
Als je iemand dwingt tot seks dan ben je gewoon een smerige rat zonder affectieve empathie.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:31 schreef Cockwhale het volgende:
Dit heeft niet per se met een gebrek aan seks te maken. Eerder met een gebrek aan sociale erkenning (en seks kan gezien worden als erkenning). Zonder sociale erkenning besta je niet in de sociale wereld. Door middel van geweld dwingt de één de ander tot erkenning.
Fucking raarquote:Op maandag 28 december 2015 12:24 schreef Sicstus het volgende:
Ik ben 37 en nog maagd, maar ik heb nog nooit overwogen iemand te verkrachten. Ben ik nu raar?
Het was geen vraag aan jouquote:Op dinsdag 29 december 2015 17:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mijn probleem is dat ik niet weet welke studie jij hebt gedaan.
Welke studie heb jij gedaan?
Je snapt er ook echt geen reet van he?quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:43 schreef Detroit het volgende:
[..]
magnetronkoffie is weer lekker bezig![]()
Nee, maar je mag best normaal reageren.quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En dit was geen vraag aan jou
Helemaal gelijk magnetronquote:Op dinsdag 29 december 2015 18:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je snapt er ook echt geen reet van he?
Wat maakt opleiding nou uit?
Wat Cockwhale tikte, is toch niet meer of minder waard vanwege het "papiertje" dat ie op zak heeft? Het heeft toch waarde op zichzelf?
Daarom stelde ik die vraag aan miss_sly. Dat zij het als probleem ziet dat ik naar haar achtergrond vraag daar waar ze dat zelf ook doet, is verder niet mijn probleem en dat zowel zijzelf als jij dat niet zien, dat is dan jammer, uiteindelijk vind ik jullie inbreng in dit topic een stuk minder boeiend.
Maar je mag hem wel oppakken hoor, als je wilt?
Ho, dus.quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:38 schreef Copycat het volgende:
En ho maar weer, met dat ruzieachtige geneuzel.
DIT!!!quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:51 schreef erodome het volgende:
[..]
Ja. Het is doodnormaal om niet een ander pijn te willen doen omdat jij wat mist (behoefte aan intimiteit, kan nu eenmaal niet vervangen worden door een ander pijn te doen).
Wat jij dus tegen mij deed? Niet gewoon zeggen wat je niet prettig vindt aan mijn post of waar je het mee oneens bent, maar een beetje onvriendelijk doen en dan ook nog raar vinden dat er niet begrepen wordt wat je wilde zeggen?quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
DIT!!!
Wow, zoveel mensen die dit nieteens pogen, afreageren wordt als normaal gezien.
Erg jammer ook, want het helpt uiteindelijk niks om je af te reageren op een ander die niks met je eigen issues te maken heeft. Maar jij snapt dit!
Ik hoop dat er nog een antwoord komt want ik ben ook wel benieuwd. Terechte vraag.quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:26 schreef miss_sly het volgende:
Het had daar allemaal niets mee te maken.
Ik vond de beschrijving van waar hij met zijn studie mee bezig was en zijn post op zich erg interessant en ik vroeg me simpelweg af welke studie hij doet, omdat die me dus interessant lijkt.
That's all.
Een paar reacties terug schreef je nog meestal geen waardeoordeel te gevenquote:Op dinsdag 29 december 2015 18:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je snapt er ook echt geen reet van he?
Wat maakt opleiding nou uit?
Wat Cockwhale tikte, is toch niet meer of minder waard vanwege het "papiertje" dat ie op zak heeft? Het heeft toch waarde op zichzelf?
Daarom stelde ik die vraag aan miss_sly. Dat zij het als probleem ziet dat ik naar haar achtergrond vraag daar waar ze dat zelf ook doet, is verder niet mijn probleem en dat zowel zijzelf als jij dat niet zien, dat is dan jammer, uiteindelijk vind ik jullie inbreng in dit topic een stuk minder boeiend.
Maar je mag hem wel oppakken hoor, als je wilt?
Je hebt het al verder onderbouwd, maar blijf het een rare kronkel vinden? Geweld in samenhang zien met het streven naar erkenning.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:31 schreef Cockwhale het volgende:
Dit heeft niet per se met een gebrek aan seks te maken. Eerder met een gebrek aan sociale erkenning (en seks kan gezien worden als erkenning). Zonder sociale erkenning besta je niet in de sociale wereld. Door middel van geweld dwingt de één de ander tot erkenning.
Ik maakte in mijn eerste reactie al duidelijk wat ik van jouw post vond.quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:36 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat jij dus tegen mij deed? Niet gewoon zeggen wat je niet prettig vindt aan mijn post of waar je het mee oneens bent, maar een beetje onvriendelijk doen en dan ook nog raar vinden dat er niet begrepen wordt wat je wilde zeggen?
quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:38 schreef Copycat het volgende:
En ho maar weer, met dat ruzieachtige geneuzel.
Ergens is dat toch goed te begrijpen? zeker als je een hoog libido hebt.quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:50 schreef erodome het volgende:
[..]
Nee, want een verkrachter doet het gemiddeld genomen niet om "lust", maar om "macht", om de ander te laten betalen voor iets.
Dat jij die behoefte niet hebt laat zien dat jij juist "normaal" bent, geen behoefte hebt om "macht" uit te oefenen of "pijn" te doen aan willekeurige mensen om jouw lijden. Geen rare hersenkronkel dus bij jou die maakt dat je mensen graag pijn wil doen, wil raken waar het pijn doet.
Vind de Ts een beetje erg eng, vooral omdat die chronisch de neiging heeft anderen de schuld te geven van zijn maagdelijkheid en daar ook boosheid bij te voelen.
Rechterhand?quote:Op dinsdag 29 december 2015 20:09 schreef Anarcho_capitalism het volgende:
[..]
Ergens is dat toch goed te begrijpen? zeker als je een hoog libido hebt.
Werkt beide libido-verlagend toch?quote:Op dinsdag 29 december 2015 20:13 schreef Anarcho_capitalism het volgende:
[..]
Ja, want dat is exact hetzelfde als seks met een persoon..
Wat een forum antwoord weer
Wat?quote:Op dinsdag 29 december 2015 20:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Werkt beide libido-verlagend toch?
Je nam notabene zelf het woord "libido" in je mond. Als je echt per se wilt neuken, dan ga je toch lekker naar de hoeren of zo?
Vraag me trouwens af wat je verder nog gaat posten, kloontjes zijn altijd wel grappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |