SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zaterdag 19 december - -
Zondag 20 december - -
Maandag 21 december - -
Dinsdag 22 december - -
Woensdag 23 december - -
Donderdag 24 december - -
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders NPO 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien:
Ziggo: Kanaal 999
KPN/Telfort: Kanaal 26
Canal digitaal: Kanaal 13
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden!Ze smelten de kazen!
quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:29 schreef Uccie het volgende:
Ik ga mijn eigen slaapgast spelen....tot morgen
Ik heb geen idee, maar ik mis Geraldinequote:Op vrijdag 18 december 2015 23:32 schreef Stickertje het volgende:
Ik dacht dat slaapgasten daar gratis een paar uur doorbrachten omdat het voor het goede doel is
Nee 5000 euro per uurquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:32 schreef Stickertje het volgende:
Ik dacht dat slaapgasten daar gratis een paar uur doorbrachten omdat het voor het goede doel is
Ohja, dat was ook wel topshow.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:33 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar ik mis Geraldine
De dj's krijgen toch ook gewoon salarisquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:32 schreef Stickertje het volgende:
Heb je hier nog een bron voor of is je duim de bron?quote:
Pinkquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:35 schreef F.Begbie het volgende:
[..]
Heb je hier nog een bron voor of is je duim de bron?
Dan hou je het geen 3 dagen volquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:35 schreef houdjemond het volgende:
Misschien de sapjes vervangen door mixdrankjes?
de dj's kan ik mij nog enigszins begrijpen, maar voor de slaapgasten is het vooral een paar uurtjes rondhangen in het glazen huisquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:34 schreef D. het volgende:
[..]
De dj's krijgen toch ook gewoon salaris
Is ook weer waar..quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dan hou je het geen 3 dagen vol
Al die mensen op het plein met broodjes shoarma...
Ik dacht hem te herkennen van Fifa 13 of 14 ofzo, de laatste die ik speelde, maar zal wel de zelfde artiest zijn danquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:39 schreef Maver24 het volgende:
FIFA 16 nummer, ik hoor hem ieder uur
Spannend, een app aan in plaats van een pyjamaquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:47 schreef houdjemond het volgende:
Bed in, misschien nog even met de app aan, anders tot morgen!
quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:47 schreef houdjemond het volgende:
Bed in, misschien nog even met de app aan, anders tot morgen!
wie weet.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Spannend, een app aan in plaats van een pyjama
Godverquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:47 schreef Strani het volgende:
Als ze zo doorgaan met versoberen, bestaat SR16 uit Giel met een plastic microfoon in een kartonnen doos op wielen door de straten van Breda.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:47 schreef Strani het volgende:
Als ze zo doorgaan met versoberen, bestaat SR16 uit Giel met een plastic microfoon in een kartonnen doos op wielen door de straten van Breda.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:47 schreef Strani het volgende:
Misschien zijn het wel allemaal lesbische cameravrouwen? Meteen weer die vooroordelen he!quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:54 schreef Poison-Ivy het volgende:
Kunnen die cameramannen ook hun eigen geslacht in beeld nemen
Ik las dit heel andersquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:54 schreef Poison-Ivy het volgende:
Kunnen die cameramannen ook hun eigen geslacht in beeld nemen
Ja van die DJ's die er in het huis zitten krijg je het als vrouw ook echt warm jaquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:59 schreef Strani het volgende:
Maar, even realistisch, vrouwelijke kijkers hebben de DJ's al. Wij mannen moeten het stellen met wat er buiten toevallig voor het raam staat, en de kleine kans dat Chantal Janzen op bezoek komt.
Voor ons vrouwen valt het ook tegen hoor. Domien is leuk voor de jongere generatie, Giel is gewoon vies. Dan blijft alleen Paul nog over.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:59 schreef Strani het volgende:
Maar, even realistisch, vrouwelijke kijkers hebben de DJ's al. Wij mannen moeten het stellen met wat er buiten toevallig voor het raam staat, en de kleine kans dat Chantal Janzen op bezoek komt.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:59 schreef Strani het volgende:
ik zou ze alle 3 keihard doenquote:Op zaterdag 19 december 2015 00:00 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja van die DJ's die er in het huis zitten krijg je het als vrouw ook echt warm ja![]()
Dat is dan toch al heel wat. Domien voor de tienermeisjes, Paul voor normale vrouwen en Giel voor rare vrouwen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:01 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Voor ons vrouwen valt het ook tegen hoor. Domien is leuk voor de jongere generatie, Giel is gewoon vies. Dan blijft alleen Paul nog over.
Had je maar moeten solliciteren naar een baan als regisseuse.quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:02 schreef Poison-Ivy het volgende:
Alsof als er 2of 3 vrouwelijke DJ's zitten er dan alleen mannen in beeld komen
Zoek je nog een leuke man dan?quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:02 schreef Poison-Ivy het volgende:
Alsof als er 2of 3 vrouwelijke DJ's zitten er dan alleen mannen in beeld komen
Ik zoek wel wat andersquote:Op zaterdag 19 december 2015 00:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Had je maar moeten solliciteren naar een baan als regisseuse.
quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
dat duurde lang..
nog effe een 20 minuutjes luisteren en dan te bed
Ja net zoals in Enschedequote:Op zaterdag 19 december 2015 00:06 schreef Poison-Ivy het volgende:
Mooie setting met de kerk zo toch in Heerlen
Het lijkt op elk middelmatig poprock liedje ooit gemaakt..quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:08 schreef ChatGirl het volgende:
Dit riedeltje lijkt op een jaren '80(?) nummer.
Amenquote:Op zaterdag 19 december 2015 00:10 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Het lijkt op elk middelmatig poprock liedje ooit gemaakt..
Fans van deze band mogen ze van mij in Syrië dumpen
in limburg kennen ze alleen de polonaisequote:Op zaterdag 19 december 2015 00:11 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Op het plein snappen ze dat nog niet echt
Of ze zijn bang dat de grotten instorten ofzoquote:Op zaterdag 19 december 2015 00:12 schreef Stickertje het volgende:
[..]
in limburg kennen ze alleen de polonaise
Aardbevinggevoelig gebied he, in Limburg hebben ze daar meer respect voor.quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:11 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik zie het voorlopig ook niet goedkomen, in elk geval niet tot de 4e DJ morgen komt.quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:12 schreef Kyran het volgende:
Ik vind dit echt behoorlijk sneu uitzien sorry. Net 4 uur bezig, maar 1 DJ wakker, geen slaapgast. Zo jammer
Ik schakel net in, zijn de andere 2 serieus naar bed?quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:12 schreef Kyran het volgende:
Ik vind dit echt behoorlijk sneu uitzien sorry. Net 4 uur bezig, maar 1 DJ wakker, geen slaapgast. Zo jammer
Sja...quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:12 schreef Kyran het volgende:
Giel was na een kwartier al naar bed.quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:12 schreef Kyran het volgende:
Ja, Giel is .... Giel en Domien heeft zo graveyard shift.quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:13 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik schakel net in, zijn de andere 2 serieus naar bed?
Nieuw opzet. Alleen donaties en bandjes die komen optreden.quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:13 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik schakel net in, zijn de andere 2 serieus naar bed?
Idd, ik ga zo ook maar gewoon naar bedquote:Op zaterdag 19 december 2015 00:15 schreef Stickertje het volgende:
zonder slaapgast is er vrij weinig reden om laat te blijven kijken
Best sneu, ze staan zelfs nog op het schema voor nu. Net begonnen, dus moe kunnen ze nog niet zijnquote:Op zaterdag 19 december 2015 00:14 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja, Giel is .... Giel en Domien heeft zo graveyard shift.
limbo's hequote:Op zaterdag 19 december 2015 00:11 schreef Sylvana het volgende:
[..]
As said, giel heeft 2 plaatjes gedraaid, BAMBAMBAM geroepen en weg was iequote:Op zaterdag 19 december 2015 00:16 schreef noodgang het volgende:
[..]
Best sneu, ze staan zelfs nog op het schema voor nu. Net begonnen, dus moe kunnen ze nog niet zijn
Haje.quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:18 schreef Stickertje het volgende:
Ik denk dat ik maar eens naar mijn nest ga..
Houdoe & tot morgen
Omdat niet iedereen die kan ontvangen. 999 is voor iedereen te zien.quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:19 schreef Zelfscanner het volgende:
Ik mis kanaal 128 ziggo in de OP
truste wahquote:Op zaterdag 19 december 2015 00:18 schreef Stickertje het volgende:
Ik denk dat ik maar eens naar mijn nest ga..
Houdoe & tot morgen
Truste Mex!quote:
De verleiding om de warmste week op te zoeken is groot jaquote:Op zaterdag 19 december 2015 00:35 schreef Qunix het volgende:
Was gezellig. Ik ga ook, denk ik.
Of ik switch naar StuBru.
Hoi zonneschijntjequote:Op zaterdag 19 december 2015 00:41 schreef wolfrolf het volgende:
Dombo's net die geen plaat weten aan te vragen Wauuwww
Kennen zeker alleen maar carnaval schijtbaggermuziek
Wat een fail
Als dit de trend wordt voor deze SR editie zie ik het somber in
Oh en ze waren op het randje van onverstaanbaar
goede aannames, doe er nog eens een paarquote:Op zaterdag 19 december 2015 00:41 schreef wolfrolf het volgende:
Dombo's net die geen plaat weten aan te vragen Wauuwww
Kennen zeker alleen maar carnaval schijtbaggermuziek
Wat een fail
Als dit de trend wordt voor deze SR editie zie ik het somber in
Oh en ze waren op het randje van onverstaanbaar
Die is er niet.quote:
Oh dat. Volgens mij vanaf morgenavond pas.quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:44 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ah ik dacht dat er elke avond een extra 3fm DJ zou zijn,
meteen lastige avond zo voor Paul
Serieus over geen veiling TV en sapjes alarm?quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:42 schreef CrashO het volgende:
Geen sapjes alarm, geen veiling tv, geen slaapgasten, geen Gerard.
Wat een kut SR
Ah okayquote:Op zaterdag 19 december 2015 00:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Oh dat. Volgens mij vanaf morgenavond pas.
heyquote:Op zaterdag 19 december 2015 00:39 schreef houdjemond het volgende:
Weet iemand waarom de radiostream op de app zover achterloopt op de stream in dezelfde app?
Er staantoch aardig wat mensen op het plein, zie k vanaf mijn badkamerquote:Op zaterdag 19 december 2015 00:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is pas vanaf morgen
Maar pffff gaat dit überhaupt wel op gang komen?
Geen updatesquote:Op zaterdag 19 december 2015 01:03 schreef Zelfscanner het volgende:
Geen eens veiling TV?Niemand bij de brievenbus?
![]()
Afgeschaft, maar er staan nog zo 150 man.quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:03 schreef Zelfscanner het volgende:
Geen eens veiling TV?Niemand bij de brievenbus?
![]()
Is toch de normale 3fm shit? Je word oud gozerquote:
Nee afgeschaftquote:Op zaterdag 19 december 2015 01:09 schreef Reemi het volgende:
Veel dingen afgeschaft zeg. Is er ergens een overzicht met alle veranderingen?
ze draaien alleen nog maar plaatjes derest is afgeschaftquote:Op zaterdag 19 december 2015 01:09 schreef Reemi het volgende:
Nope.quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:09 schreef Reemi het volgende:
Wat is er mis mee?quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:10 schreef syndroom het volgende:
Dat plein lijkt wel een openlucht discotheek.
De kijkerquote:Op zaterdag 19 december 2015 01:14 schreef Zelfscanner het volgende:
Welke gast heeft al die afschaffingen bepaaldZeker weten iemand die wilt dat het glazenhuis ermee stopt.
Welke?quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:17 schreef Impressme het volgende:
Plaatje aangevraagd. Gewoon omdat het kan.
Hozier-Take me to churchquote:
Moet een kind van 7 niet in zijn nest liggen?quote:
quote:
Nee Giels vriendin mag kijken van mama, de kerstvakantie is tenslotte begonnenquote:Op zaterdag 19 december 2015 01:19 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Moet een kind van 7 niet in zijn nest liggen?
Mensen hebben vorig jaar massaal geroepen dat te commercieel was, niet meer leuk, sr is over de houdbaarheidsdatum, sr moet terug naar de basis.quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:19 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Ik heb geen enquête gehad
Wat is de bedoeling van deze opmerking ?quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:19 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Moet een kind van 7 niet in zijn nest liggen?
Nee.quote:
Effe heen en weer naar Australiëquote:Op zaterdag 19 december 2015 01:22 schreef noodgang het volgende:
Zo, Armin ziet er best belabberd uit
Volgens mij is dit eerder wat 3FM zelf wil uitstralen. Geen heldenverering meer van de DJ´s (daar kan ik in meekomen), meer aandacht voor het doel.quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:20 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Mensen hebben vorig jaar massaal geroepen dat te commercieel was, niet meer leuk, sr is over de houdbaarheidsdatum, sr moet terug naar de basis.
Nouja dit is de basis dat je dan een klote format over houd dat is jullie schuld.
En dan moet hij dadelijk ook nog eens op play drukken, wat een held!quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:26 schreef Qunix het volgende:
Hij heeft m'n een wallen onder z'n ogen
Vergeet niet met zijn handen in de lucht te zwaaien en wat knopjes te draaien!quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:27 schreef noodgang het volgende:
[..]
En dan moet hij dadelijk ook nog eens op play drukken, wat een held!
En dat tegelijk natuurlijk!quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:28 schreef Qunix het volgende:
[..]
Vergeet niet met zijn handen in de lucht te zwaaien en wat knopjes te draaien!
quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:23 schreef syndroom het volgende:
SR / Screenshots van mooie vrouwen op het plein
Help even mee en post er wat screenshots
Heldenverering is door de gemeente afgeschaft.quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:24 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Volgens mij is dit eerder wat 3FM zelf wil uitstralen. Geen heldenverering meer van de DJ´s (daar kan ik in meekomen), meer aandacht voor het doel.
Ik kan me echt niet voorstellen dat het publiek af wilde van de leuke interacties tussen DJ's, slaapgast en publiek, het lol trappen van Veiling TV
Goed, het is net begonnen, misschien moeten we het nog ff aankijken maar ik zie het somber in
Heerlen had daar weinig mee te maken ......quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:29 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Heldenverering is door de gemeente afgeschaft.
Bron?quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:29 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Heldenverering is door de gemeente afgeschaft.
Jawel, heerlen wilde het niet uit veiligheidsoverwegingen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:29 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Heerlen had daar weinig mee te maken ......
Nou, wat onaardigquote:
Heerlen had het al niet moeten doen uit veiligheidsoverwegingen... Dus dit lijkt me nogal uit de lucht gegrepen....quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:30 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Jawel, heerlen wilde het niet uit veiligheidsoverwegingen.
Serious Request moet weer meer terug naar de basis. Dat zei de zendermanager van 3FM, Wilbert Mutsaers, bij BNR Mediazaken. Ook wil hij niet dat de nadruk op de dj's ligt. "Het lijkt soms dat ze helden zijn maar dat willen we helemaal niet."quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:30 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Jawel, heerlen wilde het niet uit veiligheidsoverwegingen.
In het bod wat heerlen heeft gedaan(wat gewobt is door raadlids meyer) staat letterlijk dat een tocht van het glazenhuis naar het schouwburg plein geen optie is, de tocht is te lang en omdat ze midden op de promonade blokken hebben gebouwd is de ruimte te smal.quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:31 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Heerlen had het al niet moeten doen uit veiligheidsoverwegingen... Dus dit lijkt me nogal uit de lucht gegrepen....
Dat heeft hij maaaaaanden na het bod van heerlen pas gezegd, goedpraat gelul dus.quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:33 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Serious Request moet weer meer terug naar de basis. Dat zei de zendermanager van 3FM, Wilbert Mutsaers, bij BNR Mediazaken. Ook wil hij niet dat de nadruk op de dj's ligt. "Het lijkt soms dat ze helden zijn maar dat willen we helemaal niet."
Mutsaers wil ook dat het rustiger wordt in het Glazen Huis: "Niet te veel poppenkast. Ik vind het in het Glazen Huis eigenlijk te druk; heel veel mensen en bandjes die allemaal binnenkomen. We zouden een aparte ruimte kunnen maken voor de optredens."
Er wordt veel gesproken over de luistercijfers van Serious Request. Zelf vindt Mutsaers dat 3FM het goed heeft gedaan. "De luistercijfers zijn een gemiddelde van twee maanden en we hadden in november en januari een iets mindere periode terwijl december hoger was. Sterker nog, de gegevens die we 'hard' kunnen meten (online en tv) zijn allemaal hoger." Al zouden de luistercijfers of de opbrengst van Serious Request dalen, dan zou dat volgens Mutsaers geen reden zijn om te stoppen met de actie.
https://www.radiofreak.nl(...)l-poppenkast-worden/
3 grote pleinen op loopafstand, dat hebben veel gemeentes niet.quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:34 schreef syndroom het volgende:
Deze stad is eigenlijk te klein voor zo'n evenement.
quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:28 schreef Qunix het volgende:
[..]
Vergeet niet met zijn handen in de lucht te zwaaien en wat knopjes te draaien!
WOB is normaal pas een jaar of iets erna... of iets erg vertrouwelijk..... Van pancratiusplein naar schouwburg geen optie... lijkt me nou niet echt heel erg vertrouwelijkquote:Op zaterdag 19 december 2015 01:33 schreef Merode32 het volgende:
[..]
In het bod wat heerlen heeft gedaan(wat gewobt is door raadlids meyer) staat letterlijk dat een tocht van het glazenhuis naar het schouwburg plein geen optie is, de tocht is te lang en omdat ze midden op de promonade blokken hebben gebouwd is de ruimte te smal.
Een tocht door de geleenstraat kan niet omdat dan de omleidingsroute van de bussen stilgelegd d moet worden
Amsterdam, Rotterdamquote:Op zaterdag 19 december 2015 01:35 schreef Merode32 het volgende:
[..]
3 grote pleinen op loopafstand, dat hebben veel gemeentes niet.
Was spijkenisse dan beter?
Het bod wat heerlen heeft ingediend is als vertrouwelijk aangemerkt en later via een wob procedure openbaar gemaakt.quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:36 schreef Burner82 het volgende:
[..]
WOB is normaal pas een jaar of iets erna... of iets erg vertrouwelijk..... Van pancratiusplein naar schouwburg geen optie... lijkt me nou niet echt heel erg vertrouwelijk![]()
Geen van beide hebben zich gemeld noch een geldend bod ingediendquote:
quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:35 schreef Merode32 het volgende:
[..]
3fm wil gewoon veranderen... Daarom ook veel veranderingen in de opzet. Dat ligt niet aan Heerlen, maar aan 3fm...quote:
Daar zijn denk ik te veel dronken mensen met wapens op zak nachts op het pleinquote:
Je kent heerlen niet blijkbaarquote:Op zaterdag 19 december 2015 01:38 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Daar zijn denk ik te veel dronken mensen met wapens op zak nachts op het plein
Beverwijk. Groot plein, Treinstation is letterlijk aan de overkant. Bussen genoeg. Zwartemarkt/Bazaar op loopafstand waar heel wat pleinen zijn inclusief 1000den parkeerplaatsen. Er is een mac en binnenkort ook subway/kfc/BurgerKing. Centrum heeft ook een Febo.quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:35 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Tsja, dus? Ze hebben het toch?quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:38 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Het bod wat heerlen heeft ingediend is als vertrouwelijk aangemerkt en later via een wob procedure openbaar gemaakt.
Jij kent heerlen niet, sinds project hartslag kun je als vrouw snachts naakt over straat en veilig thuis komenquote:
Je hebt het over Heerlen?quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:40 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Jij kent heerlen niet, sinds project hartslag kun je als vrouw snachts naakt over straat en veilig thuis komen
Heeft geen bod ingediend en te weinig mensen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:39 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Beverwijk. Groot plein, Treinstation is letterlijk aan de overkant. Bussen genoeg. Zwartemarkt/Bazaar op loopafstand waar heel wat pleinen zijn inclusief 1000den parkeerplaatsen. Er is een mac en binnenkort ook subway/kfc/BurgerKing. Centrum heeft ook een Febo.
Meer heb je niet nodig. (Een ziekenhuis misschien, maar die is ook om de hoek.)
StuBruquote:Op zaterdag 19 december 2015 01:41 schreef Zelfscanner het volgende:
Ik luister tegenwoordig gewoon 538
Te weinig mensen word opgevangen door buur gemeenten zoals Haarlem, Alkmaar en Amsterdam (Beide directe aansluiting op Beverwijk)quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:41 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Heeft geen bod ingediend en te weinig mensen.
Sr wilt altijd midden in het centrum/loopstroom staan
Dan kwam ik toch in de verkeerde buurten....quote:
Ligt er dan ook nog een plein de buurt waar een podium kan staan? Passen er 25 duizend man op?quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:42 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Te weinig mensen word opgevangen door buur gemeenten zoals Haarlem, Alkmaar en Amsterdam (Beide directe aansluiting op Beverwijk)
Typ meerplein in op google. Midden in het centrum. Alleen het geld bij elkaar zien te krijgen.
Zeswegen, daarna de gms.quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:43 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dan kwam ik toch in de verkeerde buurten....
Treebeek Posse... Gelukkig niet recentelijk.quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:44 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Zeswegen, daarna de gms.
Recentelijk nog geweest?
Ik denk dat de Top2000 het nieuwe Serious Request gaat worden.quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:40 schreef oh-oh het volgende:
Ik dacht dat ik er niks aan vond omdat ik niet meer naar 3FM luister maar het ligt niet aan mij he?
En rijk, dus?quote:
Dat is een parkeerplaats langs een drukke weg.. Voor SR wil je een (dorps)plein met kroegen en horeca.quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:42 schreef Zelfscanner het volgende:
Typ meerplein in op google. Midden in het centrum. Alleen het geld bij elkaar zien te krijgen.
Boven alle cafes wonen mensen, zoals ikquote:Op zaterdag 19 december 2015 01:48 schreef KNAK het volgende:
Hoe hard staat de muziek buiten? (En wonen er dan ook mensen in de directe omgeving?)
Lekker 6 dagen lang je bed uit geserioused worden
Verschilt per gemeente denk ik, afhankelijk van de vergunningen. Hier in Enschede was het overdag gewoon goed, maar s'nachts echt zacht. Kwam amper boven het publiek uit.quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:48 schreef KNAK het volgende:
Hoe hard staat de muziek buiten? (En wonen er dan ook mensen in de directe omgeving?)
Lekker 6 dagen lang me bed uit geserioused worden
quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:43 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Ligt er dan ook nog een plein de buurt waar een podium kan staan? Passen er 25 duizend man op?
Hoeveel man passen er op het plein?quote:
Tegen de tijd dat het daar kan komen is dit deel opgeknapt naar zo'n plein. Het word een parkeergaragequote:Op zaterdag 19 december 2015 01:46 schreef CrashO het volgende:
[..]
Dat is een parkeerplaats langs een drukke weg.. Voor SR wil je een (dorps)plein met kroegen en horeca.
Toen ik in Enschede was hoorde ik amper wat. Publiek was luider.quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:48 schreef KNAK het volgende:
Lekker 6 dagen lang je bed uit geserioused worden
Meer dan genoeg. Opervlak is iets groter dan vorig jaar in Haarlemquote:Op zaterdag 19 december 2015 01:51 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Hoeveel man passen er op het plein?
Pancraatplein is berekend op 15000 dat is echt wel het minium.quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:53 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Meer dan genoeg. Opervlak is iets groter dan vorig jaar in Haarlem
Dat "plein " wil niemand een SR vieren..quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:51 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Hoeveel man passen er op het plein?
Amstelveen is alleen drama qua Trein. Oke, er zijn veel bussen, maar in een trein prop je toch wat meer.quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:57 schreef Qunix het volgende:
Mocht het in Amstelveen komen, zal het huis staan op het Stadshart, midden in het winkelcentrum, en aan de andere kant van het busstation en snelweg A9 op een grasveld een grote podium.
Was al aardig voorgesteld door de gemeenteraad.
Nogmaals, wordt opgeknapt.quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:54 schreef CrashO het volgende:
[..]
Dat "plein " wil niemand een SR vieren..
[ afbeelding ]
Trein naar Amstelveen? Mis ik iets?quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:02 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Amstelveen is alleen drama qua Trein. Oke, er zijn veel bussen, maar in een trein prop je toch wat meer.
Het blijft een feit, heerlen en spijkenisse hebben allebei plannen gemaakt, hun gemeenteraad overtuigd, verenigingen overtuigd en een geldig bod ingediend.quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:02 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Amstelveen is alleen drama qua Trein. Oke, er zijn veel bussen, maar in een trein prop je toch wat meer.
Daarom zij ik ook een drama met de trein.quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:03 schreef Qunix het volgende:
[..]
Trein naar Amstelveen? Mis ik iets?
Alleen 2 trams en zooi bussen. Ze kunnen dan pendelbussen regelen vanaf Amsterdam Zuid.
Het is gewoon vreemd dat grote plaatsen nog niet hebben meegeboden. Daar houd ik het maar bij.quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:04 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Het blijft een feit, heerlen en spijkenisse hebben allebei plannen gemaakt, hun gemeenteraad overtuigd, verenigingen overtuigd en een geldig bod ingediend.
Beverwijk, rotterdam, amsterdam, amstelveen hebben dat allemaal niet gedaan, je kunt ons toch verwijten dat we een geldig bod hebben ingediend?
Maar adam wilt niet, elke gemeentekan een bod indienen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:05 schreef Qunix het volgende:
In Amsterdam kunnen ze het huis op de Dam doen of Rembrandtplein en de podia kunnen overal zijn, NDSM, ArenA, Olympisch Stadion, Museumplein. Met name Museumplein is een grote kanshebber dan.
Waarschijnlijk het zelfde probleem als maastricht+financieen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:05 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Het is gewoon vreemd dat grote plaatsen nog niet hebben meegeboden. Daar houd ik het maar bij.
Kloptquote:Op zaterdag 19 december 2015 02:04 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Daarom zij ik ook een drama met de trein.Je moet dan al naar Bijlmer Arena gaan en daar de 300. Of een tram vanaf Centraal. Metro verdwijnt in 2017.
Komt door de fantastische burgemeester die ze hebben.quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:06 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Maar adam wilt niet, elke gemeentekan een bod indienen.
Klopt. Metro gaat eruit en blijft gewoon tram 5. Maar ja, eerst naar CS moeten, dan een krappe tram (Die al propjevol zit zonder dit) en wie weet wat ze nog gaan doen bij Zuid.quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:07 schreef Qunix het volgende:
[..]
Klopt
Komt wel een tramlijn voor terug, maar alle perrons moeten langer worden, verlaagd denk ik ook, enkele haltes verdwijnen, en er zou een vloeiende overstap moeten zijn naar de Noord-Zuidlijn, maar die rijdt nog lang niet én ik verwacht niet dat het GVB in staat zal zijn om een overstap te realiseren.
Het is nu al kudt, maar dat gaat erger worden. Toch maar met de fiets dan.
Ga jezelf wieksen en dan slapen a.u.bquote:
Sweet Carolinequote:
Dacht het niet smeerlapquote:Op zaterdag 19 december 2015 02:17 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Ga jezelf wieksen en dan slapen a.u.b
Er is niet veel te zienquote:Op zaterdag 19 december 2015 02:17 schreef HiDiHo het volgende:
* HiDiHo komt ook even een kijkje nemen
Wat ga je wel doen dan? het is al half 3 of zo bijna.......................quote:
Een geweldig plein, veel lieve mensen en geen parkeerplaatsquote:
Dat gaat je geen fuck aan dusquote:Op zaterdag 19 december 2015 02:22 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Wat ga je wel doen dan? het is al half 3 of zo bijna.......................
Ja...ik heb SR ook wel gezien na xx jaar hetzelfdequote:
Wil je erover praten?quote:
De wifi in heerlen centrum heeft tonnen gekost en heeft het slechts twee jasr gedaanquote:
Je hebt toch wel die knip oog smilie gezien hoop ik ?quote:
Ok, ik bemerk een lichte irritatie in je postings, vandaar.quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:28 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Je hebt toch wel die knip oog smilie gezien hoop ik ?![]()
Maar goed nee ik wil der niet over praten dat leek mij toch al duidelijk na mijn reactie
3FM tokkievolk.quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:29 schreef MMXMMX het volgende:
GVD wie vraagt dit soort muziek aan man ?
In het gtst topic heeft hij een ontroerend verhaal geschreven over zijn jonge leeftijd en dat van zijn moeder rtlxl mag koprn van zijn zakgeld.quote:
Serieusquote:Op zaterdag 19 december 2015 02:31 schreef Merode32 het volgende:
[..]
In het gtst topic heeft hij een ontroerend verhaal geschreven over zijn jonge leeftijd en dat van zijn moeder rtlxl mag koprn van zijn zakgeld.
Maar hij valt hier nogal door de mand
Het is geen geldermalsen......quote:
Ik solliciteer graag op die functie als dat konquote:
Welke AH zit je?quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:31 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Wij niet. Meisjes rellen niet
Rtlxl kopen om gtst vooruit te zien, als jongen hequote:
Geldermalsen. Daar zeg je me een plaatsquote:
Jaquote:Op zaterdag 19 december 2015 02:32 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Rtlxl kopen om gtst vooruit te zien, als jongen he
Geen meer. Heb wel in Amsterdam en Utrecht gewerkt.quote:
Met jouw valt niet te praten.quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:33 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
JaNeem dan gewoon videoland. 3 afleveringen vooruit plus andere prul
Dat vind ik dan wel weer schattig, mag ik hem adopteren?quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:31 schreef Merode32 het volgende:
[..]
In het gtst topic heeft hij een ontroerend verhaal geschreven over zijn jonge leeftijd en dat van zijn moeder rtlxl mag koprn van zijn zakgeld.
Je hebt toen niet begrepen dat dat verhaal sinies bedoeld was?quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:31 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Als man ga je toch niet kijken hoe sjoerd twee vrouwen zwanger neukt, hoe een louche advocaat denkt vader te worden, hoe ludo door en door koppig is, naar die verwende puber(acteur is trouwens cute, bud) of hoe de gebroeders alberts illegaal gaan vietballen.quote:
Daarom ook dequote:Op zaterdag 19 december 2015 02:37 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Als man ga je toch niet kijken hoe sjoerd twee vrouwen zwanger neukt, hoe een louche advocaat denkt vader te worden, hoe ludo door en door koppig is, naar die verwende puber(acteur is trouwens cute, bud) of hoe de gebroeders alberts illegaal gaan vietballen.
Das weinig mannelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |