zoek een teleurgestelde deen om ze van over te kopenquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:22 schreef pictureme het volgende:
[..]
Vet!!
Je hebt zeker niet toevallig 2 kaartjes over ?
Nou ik ben er niet zelf bijquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:22 schreef pictureme het volgende:
[..]
Vet!!
http://www.viagogo.nl/Spo(...)ip-Kaartjes/E-761495quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:22 schreef pictureme het volgende:
[..]
Vet!!
dat sowieso. Maar niet helemaal kansloos.quote:
Prijzig. Kaartjes via de normale weg kosten voor de hele zondag nog geen 50 euro.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:58 schreef RipCity het volgende:
[..]
http://www.viagogo.nl/Spo(...)ip-Kaartjes/E-761495
Helaas zal wel gaaf zijn.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:29 schreef Susi het volgende:
[..]
Nou ik ben er niet zelf bij. Wel in spirit
Dit vind ik inderdaad ook wel erg prijzig.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:58 schreef RipCity het volgende:
[..]
http://www.viagogo.nl/Spo(...)ip-Kaartjes/E-761495
Noorwegen is niet onklopbaar inderdaad. Daarnaast denk ik dat ze inmiddels toch ook wel respect beginnen te krijgen voor Nederland, de enige ongeslagen ploegquote:Op zaterdag 19 december 2015 00:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat sowieso. Maar niet helemaal kansloos.
Als tess een paar ballen van Heidi Løke en Nora Mørk weet te stoppen kan het nog een aardige wedstrijd worden.
Hebben ze ook van die vikinghoorns om alcohol mee naar binnen te smokkelen zoals ze bij het schansspringen altijd doen?quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zoek een teleurgestelde deen om ze van over te kopen
Tegen de polen was nog wel te doen, maar met 200 nederlanders over 5000 noren heen schreeuwen gaat lastig worden
Wel gezellig publiek die noren
Haha wat een baas die Jack. En wat heb ik een zin in die finale, maar ik verheug me nog meer op de spelen.quote:
als je een wk finale haalt dan kan je dat ook op de Spelenquote:Op zaterdag 19 december 2015 14:13 schreef Maartenfr12 het volgende:
Voor de echte kenners hier: Hoe groot is de kans op een podiumplaats op de spelen?
(Ben altijd een fanatiek Oranjesupporter als we het ineens goed doen in een tak van sport)
Als NL de Spelen haalt, maken ze inderdaad eenzelfde kans als op dit WK. Er worden twee groepen van 6 gevormd, waarvan de beste 4 doorgaan naar de kwartfinales (A1-B4, A2-B3 etc).quote:Op zaterdag 19 december 2015 14:13 schreef Maartenfr12 het volgende:
Voor de echte kenners hier: Hoe groot is de kans op een podiumplaats op de spelen?
(Ben altijd een fanatiek Oranjesupporter als we het ineens goed doen in een tak van sport)
quote:Op zaterdag 19 december 2015 14:13 schreef Maartenfr12 het volgende:
Nee.quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:00 schreef Abrikozentaart het volgende:
Eigenlijk moet Ziggo speciaal voor de finale Evert ten Napel inhuren als commentator. Hij deed het bij de NOS ook altijd vol enthousiasme bij de OS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |