dat was ook mijn eerste gedachte. serieus mensen denken echt niet na. of ze willen graag dat hun kind op school gepest word.quote:
Dit jaquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:14 schreef loezzzje het volgende:
[..]
dat was ook mijn eerste gedachte. serieus mensen denken echt niet na. of ze willen graag dat hun kind op school gepest word.
Denk je dat ook bij mensen die hun kind Luna noemen?quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:14 schreef loezzzje het volgende:
[..]
dat was ook mijn eerste gedachte. serieus mensen denken echt niet na. of ze willen graag dat hun kind op school gepest word.
Idd. Of Sonrisa. Of Jizz. Of Tiamoquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Denk je dat ook bij mensen die hun kind Luna noemen?
ik denk het voornamelijk bij mensen die hun kind; ster, spijker, maan, wolk etc. noemen. niks is blijkbaar meer gek tegenwoordig.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Denk je dat ook bij mensen die hun kind Luna noemen?
jizz? O.oquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:16 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Idd. Of Sonrisa. Of Jizz. Of Tiamo
1 er maar uit toch? Anders ga ik voor melissa en ivarquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:16 schreef Stickertje het volgende:
ik gok dat maan & ivar eruit vliegen
wat zieligquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:17 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Jup, hier verderop in de straat. Prachtig hoogblond meisje van een jaar of 3.
Jizz
Everybody loves Moon, niks meer aan doen? Hmmm....quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:17 schreef DKUp het volgende:
Maan was bagger, maar iedereen houdt van Maan
godverdommequote:Op vrijdag 18 december 2015 22:17 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Jizz
Mja, Luna Sterre zijn gewoon veelvoorkomende namen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:16 schreef loezzzje het volgende:
[..]
ik denk het voornamelijk bij mensen die hun kind; ster, spijker, maan, wolk etc. noemen. niks is blijkbaar meer gek tegenwoordig.
Marco heeft altijd gelijkquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Everybody loves Moon, niks meer aan doen? Hmmm....
quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:17 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Jizz
D'r ouders zijn vrij hoog opgeleid, dus ik ga er vanuit dat ze prima weten wat het betekentquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:19 schreef Stickertje het volgende:
[..]
godverdomme![]()
ik zou een bladzijde uit het engels woordenboek door de brievenbus smijten, met jizz omsingeld
Vanavond was zij echt niet baggerquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:17 schreef DKUp het volgende:
Maan was bagger, maar iedereen houdt van Maan
Nou Fergie is ook niet super knapquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:22 schreef loezzzje het volgende:
alsof ze kans maakt als ie niet bezet was
daar heb je idd gelijk in. die combi snap ik ook nog steeds niet.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:23 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Nou Fergie is ook niet super knap
Heb ik me ook wel eens over verbaasd. Hij is idd heavenquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:24 schreef loezzzje het volgende:
[..]
daar heb je idd gelijk in. die combi snap ik ook nog steeds niet.
Zij zat toch ook aan de meth?quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:25 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Heb ik me ook wel eens over verbaasd. Hij is idd heaven
Oh ja, Jared. Die mag van mij ook weg. Niet alleen omdat hij elke week hetzelfde trucje opvoert, maar ook omdat Marco het goed probeert te praten.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:25 schreef ato het volgende:
Oh ja Jared kan er ook gaan natuurlijk.
Maar ik had eerder gezegd ik heb weer wat met mannenstemmen,maar qua artiesten valt het tegen.
Wie is dit?quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:29 schreef Stickertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En vergeet dit niet..
Jamai?quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:34 schreef LoveProfuzion het volgende:
Jennie zal winnen hoop ik. De nep vertoning van Brace kan mij niet bekoren.
Vandaag Ivar eruit, Maan of die ene achter de piano.
Afblijven van Maanquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:34 schreef LoveProfuzion het volgende:
Jennie zal winnen hoop ik. De nep vertoning van Brace kan mij niet bekoren.
Vandaag Ivar eruit, Maan of die ene achter de piano.
Toen was ik ook echt in één keer om. Niks meer aan doen, finale, klaar.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:34 schreef Poison-Ivy het volgende:
Maar niemand overtreft toch ben saunders. Ik wist meteen dat hij ver ging komen
Zo negatief was het toch niet?quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:36 schreef Pisces29 het volgende:
Kan Melissa vanavond overleven na het commentaar van Anouk?
Ik vond hem toen ook aantrekkelijk en zijn broers ook.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Toen was ik ook echt in één keer om. Niks meer aan doen, finale, klaar.
Dat had ik ook bij hem.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Toen was ik ook echt in één keer om. Niks meer aan doen, finale, klaar.
Ja, dat weet ik niet, ik denk dat het meevalt, maar ook de mensen thuis?quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Zo negatief was het toch niet?
Guiltyquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:36 schreef LoveProfuzion het volgende:
[..]
Ik vond hem toen ook aantrekkelijk en zijn broers ook.![]()
Kwam er gauw van terug.
moet een neger bij zitten omdat het anders racistisch isquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:39 schreef ato het volgende:
De eerste 4 wordt finale let maar op:
Brace
Jennie
Dave
Maan
Maar Jared door heus?
Ik denk dat mensen hem een goede entertainer vinden?
Ja!quote:
ze moeten bij the voice eens beter schoonmaken, ze krijgen allemaal keelontsteking daarquote:
Nee, want Trachitol sponsortquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:42 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ze moeten bij the voice eens beter schoonmaken, ze krijgen allemaal keelontsteking daar
En dat je dan moet hoesten maar het niet kan.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:43 schreef Pisces29 het volgende:
Misschien dikke keelontsteking.
Lijkt me ook klote zingen, als het voelt alsof je mesjes in je keel hebt zitten
wie?quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:39 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik heb nu bij niemand zo'n gevoel als toen bij Ben.
Nee hoor, Brace bleef wel redelijk goed...quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:40 schreef Stickertje het volgende:
[..]
moet een neger bij zitten omdat het anders racistisch is
er gaat er maar 1 tochquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:45 schreef Pisces29 het volgende:
Linker twee mogen blijven voor mij, 2 rechts exit.
dat dus, en die piano.......quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:46 schreef Pisces29 het volgende:
Neda kan veel meer. Alleen dat nasale...
winnen doen ze allebei niet sowiesoquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:47 schreef hunter2011 het volgende:
Ah, jammer! Had gedacht dat Melissa eruit ging.
Maar Anouk gaat zeker winnen met Jennie, zoals zij vanavond was geweldig.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:45 schreef leolinedance het volgende:
Die Marco B wat een hypocriete balAnouk heeft groot gelijk dat ze zo reageert.
Dat. Doe die maar weg ipv Neda.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Vooral die Dave met zijn smerige baard snap ik niet zo goed eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |