dat was ook mijn eerste gedachte. serieus mensen denken echt niet na. of ze willen graag dat hun kind op school gepest word.quote:
Dit jaquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:14 schreef loezzzje het volgende:
[..]
dat was ook mijn eerste gedachte. serieus mensen denken echt niet na. of ze willen graag dat hun kind op school gepest word.
Denk je dat ook bij mensen die hun kind Luna noemen?quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:14 schreef loezzzje het volgende:
[..]
dat was ook mijn eerste gedachte. serieus mensen denken echt niet na. of ze willen graag dat hun kind op school gepest word.
Idd. Of Sonrisa. Of Jizz. Of Tiamoquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Denk je dat ook bij mensen die hun kind Luna noemen?
ik denk het voornamelijk bij mensen die hun kind; ster, spijker, maan, wolk etc. noemen. niks is blijkbaar meer gek tegenwoordig.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Denk je dat ook bij mensen die hun kind Luna noemen?
jizz? O.oquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:16 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Idd. Of Sonrisa. Of Jizz. Of Tiamo
1 er maar uit toch? Anders ga ik voor melissa en ivarquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:16 schreef Stickertje het volgende:
ik gok dat maan & ivar eruit vliegen
wat zieligquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:17 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Jup, hier verderop in de straat. Prachtig hoogblond meisje van een jaar of 3.
Jizz
Everybody loves Moon, niks meer aan doen? Hmmm....quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:17 schreef DKUp het volgende:
Maan was bagger, maar iedereen houdt van Maan
godverdommequote:Op vrijdag 18 december 2015 22:17 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Jizz
Mja, Luna Sterre zijn gewoon veelvoorkomende namen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:16 schreef loezzzje het volgende:
[..]
ik denk het voornamelijk bij mensen die hun kind; ster, spijker, maan, wolk etc. noemen. niks is blijkbaar meer gek tegenwoordig.
Marco heeft altijd gelijkquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Everybody loves Moon, niks meer aan doen? Hmmm....
quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:17 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Jizz
D'r ouders zijn vrij hoog opgeleid, dus ik ga er vanuit dat ze prima weten wat het betekentquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:19 schreef Stickertje het volgende:
[..]
godverdomme![]()
ik zou een bladzijde uit het engels woordenboek door de brievenbus smijten, met jizz omsingeld
Vanavond was zij echt niet baggerquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:17 schreef DKUp het volgende:
Maan was bagger, maar iedereen houdt van Maan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |