abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158345598
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 december 2015 23:32 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Inmiddels wel ja.

Maar ook dát wordt met allemaal verogenlijkheid besproken als we zeggen dat er a) een goed plan zou moeten zijn en b) dat je dan contact op moet nemen met Danny/PR. Want dan 'lukt er ineens niets', en ga je lopen kritiekgooien op hoe FOK! geregeld wordt, en dat het allemaal niet zo makkelijk gaat als dat jij wilt dat het gaat.
Het is toch te gek dat mensen gaan doneren aan een stelletje popiejopie kleuters in een glazen hok die zelf stuk voor stuk bovenmodaal betaald krijgen.

Laat die DJ's zelf maar eens wat bijdragen.
  vrijdag 18 december 2015 @ 23:56:27 #77
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_158345602
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 23:50 schreef syndroom het volgende:
Je bent wel gek als je gaat doneren :') Er gaat al genoeg geld naar zogenaamde zielige mensen.
Wat doe je dan in dit sub forum?
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  vrijdag 18 december 2015 @ 23:56:55 #78
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_158345627
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 23:52 schreef Burner82 het volgende:

[..]

En wat doe jij hier?
Kijk naar zn naam...
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_158345656
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 december 2015 23:56 schreef Zelfscanner het volgende:

[..]

Wat doe je dan in dit sub forum?
Ik probeer jullie een spiegel voor te houden.
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 18 december 2015 @ 23:58:12 #80
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_158345681
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 23:56 schreef syndroom het volgende:

[..]

Het is toch te gek dat mensen gaan doneren aan een stelletje popiejopie kleuters in een glazen hok die zelf stuk voor stuk bovenmodaal betaald krijgen.

Laat die DJ's zelf maar eens wat bijdragen.
Ik heb een voorstel. Als je alleen maar tegen SR bent dan maak je een topic in KLB er over en laat je tijdens SR gewoon dit deel van het forum links liggen.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_158345761
quote:
99s.gif Op vrijdag 18 december 2015 23:58 schreef Nizno het volgende:

[..]

Ik heb een voorstel. Als je alleen maar tegen SR bent dan maak je een topic in KLB er over en laat je tijdens SR gewoon dit deel van het forum links liggen.
We hebben ook dit topic:
SR / Het anti-Serious Request topic

Speciaal voor de azijnzeikers.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 19 december 2015 @ 00:02:57 #83
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_158345918
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 00:01 schreef syndroom het volgende:

[..]

oke dan hoef je niet helemaal naar Lutjebroek, maar ga je binnen SR naar het klaagtopic. Linkje staat boven jouw post.

[ Bericht 27% gewijzigd door motorbloempje op 19-12-2015 00:06:55 ]
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_158346091
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 00:01 schreef syndroom het volgende:

[..]
edit-
Daarom:SR / Het anti-Serious Request topic

[ Bericht 28% gewijzigd door motorbloempje op 19-12-2015 00:07:12 ]
pi_158346099
Houd dat eens even elders.

Anti SR: Anti SR topic

Asielzoekers: Asielzoekertopics
Ja doei.
pi_158346143
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 00:06 schreef motorbloempje het volgende:
Houd dat eens even elders.

Anti SR: Anti SR topic

Asielzoekers: Asielzoekertopics
Het werd net leuk....
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  Admin zaterdag 19 december 2015 @ 07:52:17 #87
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_158350573
Als jullie als user geld willen inzamelen is dat prima. Als je dat wilt doneren met de melding dat het bijeengezameld is door users van FOK.nl is dat ook prima. Maar het is en blijft iets dat users zelf moeten regelen dan. FOK! gaat er z'n naam zelf niet aan verbinden. Dat hield op toen we werden opgelicht destijds en ik behoorlijk wat euro's heb moeten lappen uit m'n eigen spaarrekening aan mensen die zich - terecht - belazerd voelden. Sindsdien doe ik gewoon zelf iets storten. Heeft verder niemand wat mee te maken.
Maar wil je op het forum zelf geld inzamelen zal ik je niet tegen houden.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_158350761
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 07:52 schreef Danny het volgende:
Als jullie als user geld willen inzamelen is dat prima. Als je dat wilt doneren met de melding dat het bijeengezameld is door users van FOK.nl is dat ook prima. Maar het is en blijft iets dat users zelf moeten regelen dan. FOK! gaat er z'n naam zelf niet aan verbinden. Dat hield op toen we werden opgelicht destijds en ik behoorlijk wat euro's heb moeten lappen uit m'n eigen spaarrekening aan mensen die zich - terecht - belazerd voelden. Sindsdien doe ik gewoon zelf iets storten. Heeft verder niemand wat mee te maken.
Huh wanneer is dit dan gebeurd?!
Kan me herinneren dat Sunchaser en een dame aan de deur hebben gestaan om een cheque te overhandigen.... dat ging toch goed?!

Nu de naam Sunchaser valt.... die heb ik al lang niet meer gezien ....
U MAD?
  Admin zaterdag 19 december 2015 @ 08:34:13 #89
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_158350842
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2015 08:23 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Huh wanneer is dit dan gebeurd?!
Kan me herinneren dat Sunchaser en een dame aan de deur hebben gestaan om een cheque te overhandigen.... dat ging toch goed?!

Nu de naam Sunchaser valt.... die heb ik al lang niet meer gezien ....
Dat ging goed inderdaad. Maar er was een user die ons aanbood dat er een naaktshoot gemaakt zou worden en dat die foto's zouden gaan naar iedereen die gedoneerd had aan FOK!. We hebben als FOK! het totaalbedrag dat is opgehaald wel aan SR gegeven, maar omdat veel mensen hun geld terugwilden nadat de dame in kwestie afhaakte op het laatste moment moest ik zelf dat geld uit m'n spaarrekening bijleggen. Vandaar.
En sunchaser is gewoon druk met z'n eigen werk denk ik.
pi_158350852
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 08:34 schreef Danny het volgende:

[..]

Dat ging goed inderdaad. Maar er was een user die ons aanbood dat er een naaktshoot gemaakt zou worden en dat die foto's zouden gaan naar iedereen die gedoneerd had aan FOK!. We hebben als FOK! het totaalbedrag dat is opgehaald wel aan SR gegeven, maar omdat veel mensen hun geld terugwilden nadat de dame in kwestie afhaakte op het laatste moment moest ik zelf dat geld uit m'n spaarrekening bijleggen. Vandaar.
En sunchaser is gewoon druk met z'n eigen werk denk ik.
Hm, dat verhaal. Wist niet dat de impact voor jou zo groot was geweest. SHE was dan ook een misselijk kutwijf.
Snap je standpunt Danny ^O^. Als mij dat was overkomen zou ik wellicht ook zo reageren. Echter, heb vertrouwen in de medemens :)
U MAD?
  Admin zaterdag 19 december 2015 @ 08:41:30 #91
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_158350874
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2015 08:37 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Hm, dat verhaal. Wist niet dat de impact voor jou zo groot was geweest. SHE was dan ook een misselijk kutwijf.
Snap je standpunt Danny ^O^. Als mij dat was overkomen zou ik wellicht ook zo reageren. Echter, heb vertrouwen in de medemens :)
Dat heb ik al heel vaak gehad, maar keer op keer bleken ze op meer uit te zijn. Ik ben dus wat voorzichtiger geworden na tig keer mijn kop gestoten te hebben...
  Admin zaterdag 19 december 2015 @ 09:41:22 #92
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_158351323
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 07:52 schreef Danny het volgende:
Overigens ben je zelf verantwoordelijk voor wat je met je geld doet. Als je geld overmaakt naar iemand op FOK! en die persoon gaat er lekker van op vakantie dan is dat jullie EIGEN probleem. Gewoon even ter info. zo'n disclaimer MOET je bij je eventuele inzameling vermelden, anders geen inzameling! Ik kan niet instaan voor de eerlijkheid van wie ook.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 19 december 2015 @ 09:47:30 #93
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_158351403
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 09:41 schreef Danny het volgende:

[..]

Overigens ben je zelf verantwoordelijk voor wat je met je geld doet. Als je geld overmaakt naar iemand op FOK! en die persoon gaat er lekker van op vakantie dan is dat jullie EIGEN probleem. Gewoon even ter info. zo'n disclaimer MOET je bij je eventuele inzameling vermelden, anders geen inzameling! Ik kan niet instaan voor de eerlijkheid van wie ook.
dat klopt maar dat vertrouwen moesten we toen ook in jou hebben. Jij kreeg ook een flink bedrag op je rekening voor alle acties die werden gedaan.

Waarmee ik eigenlijk wil zeggen:
Heb een beetje vertrouwen in elkaar dat als iemand zoiets op wil zetten het echt niet zal zijn om in de kontzak van de user het geld te stoppen.

We moeten zelfs SR en het Rode kruis vertrouwen :)
  Admin zaterdag 19 december 2015 @ 09:54:28 #94
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_158351477
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2015 09:47 schreef Nizno het volgende:

[..]

dat klopt maar dat vertrouwen moesten we toen ook in jou hebben. Jij kreeg ook een flink bedrag op je rekening voor alle acties die werden gedaan.

Waarmee ik eigenlijk wil zeggen:
Heb een beetje vertrouwen in elkaar dat als iemand zoiets op wil zetten het echt niet zal zijn om in de kontzak van de user het geld te stoppen.

We moeten zelfs SR en het Rode kruis vertrouwen :)
ja, klopt. Maar iedereen weet wie ik ben, waar ik woon etc dus als ik de boel belazer ben ik eenvoudig te vinden. Als user X er vandoor gaat weet niemand wie het is. En ik weiger verantwoordelijk te zijn voor anderen. V&A bewijst al dat er ook mensen zijn die voor luttele tientjes de boel belazeren. Vandaar. IK hoef niemand te vertrouwen, degene die geld overmaakt naar die persoon moet die persoon vertrouwen en beseffen dat niet iedereen eerlijk is - waarmee ik geen oordeel vel over de personen die evt iets op willen zetten. Ik doe net als de afgelopen jaren zelf gewoon iets, buiten FOK! om.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 19 december 2015 @ 10:03:04 #95
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_158351567
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 09:54 schreef Danny het volgende:

[..]

ja, klopt. Maar iedereen weet wie ik ben, waar ik woon etc dus als ik de boel belazer ben ik eenvoudig te vinden. Als user X er vandoor gaat weet niemand wie het is. En ik weiger verantwoordelijk te zijn voor anderen.
uiteraard ben jij niet verantwoordelijk voor anderen :)

Ik doelde ook meer uit de kant van de donateurs dat er vertrouwen in elkaar moet zijn. En dat ook al is de actie niet via een rekeningnr van FOK! dan nog is het niet zo dat het meteen onbetrouwbaar is.
  Admin zaterdag 19 december 2015 @ 10:07:58 #96
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_158351614
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2015 10:03 schreef Nizno het volgende:

[..]

uiteraard ben jij niet verantwoordelijk voor anderen :)

Ik doelde ook meer uit de kant van de donateurs dat er vertrouwen in elkaar moet zijn. En dat ook al is de actie niet via een rekeningnr van FOK! dan nog is het niet zo dat het meteen onbetrouwbaar is.
Uiteraard. Maar het moet dus wel voor iedereen duidelijk zijn dat FOK! geen partij is in de inzameling anders dan doorgeefluik.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 19 december 2015 @ 10:21:58 #97
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_158351725
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 10:07 schreef Danny het volgende:

[..]

Uiteraard. Maar het moet dus wel voor iedereen duidelijk zijn dat FOK! geen partij is in de inzameling anders dan doorgeefluik.
Zijn we het daar over eens ^O^
pi_158352119
Belangrijkste les is dus: niet betalen voor iets dat je niet hebt :+
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 19 december 2015 @ 11:00:14 #99
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_158352135
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 10:58 schreef Burner82 het volgende:
Belangrijkste les is dus: niet betalen voor iets dat je niet hebt :+
Nee, geen acties opzetten die je niet waar kunt maken.
Sowieso denk ik dat je het zou moeten houden bij doneren om te doneren en niet omdat er een (al dan niet ludieke) tegenactie tegenover staat.
pi_158352177
quote:
99s.gif Op zaterdag 19 december 2015 11:00 schreef Nizno het volgende:

[..]

Nee, geen acties opzetten die je niet waar kunt maken.
Sowieso denk ik dat je het zou moeten houden bij doneren om te doneren en niet omdat er een (al dan niet ludieke) tegenactie tegenover staat.
Precies. Maar dat was stiekem ook mijn bedoeling. Gewoon doneren en aanbieden (misschien met alle usernames oid).
Ik was niet van plan iets te veilen of zo......
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')