SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
Had ik ook gedaan bij meisjes als ik een kater was !! Die mogen alles !!quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:31 schreef Opsonisatie het volgende:
er zit hier een kat hele tijd zich tegen mij aan te schuren voor aandacht
Kopjes geven tegen die tietenquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:21 schreef Geerd het volgende:
[..]
Had ik ook gedaan bij meisjes als ik een kater was !! Die mogen alles !!
ZUIPUHHHHHH!!!!!!!!!
Nice bro!quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:28 schreef renwan het volgende:
Liep net over de Coolsingel, meteen klaargekomen
Het ene moment krijg ik een beetje respect voor je en het andere weet je het weer te verpesten, toch knap paus!quote:
Paus is een gefrustreerde zolderkamerautistquote:
Paus heeft renwan nodigquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:35 schreef renwan het volgende:
[..]
Paus is een gefrustreerde zolderkamerautist
Paus heeft sowieso vrienden nodigquote:
Wie niet ?quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:35 schreef renwan het volgende:
[..]
Paus is een gefrustreerde zolderkamerautist
Ik ben op het moment tussen mensen en dus van mijn zolderkamer afquote:
Ik blijf erbij Geerd, gif!quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:38 schreef Geerd het volgende:
Gadverdamme keek net ff achter de bank allemaal muizen drolletjes, morgen maar even schoonmaken en dweilen.
Paar vallen meer bestellen, 1 net opnieuw gezet achter de bank.
Je was er toch niet bang voor?quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Als je een muisloos huis hebt
Als der verder geen dieren hier over de vloer zouden komen wel maar.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:39 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik blijf erbij Geerd, gif!
Je gaat toch niet serieus per ongeluk felroze korrels lopen eten?
Ik zit tussen vrienden gekke boyquote:
Ik bedoelde vrienden buiten ons, in het echte leven!quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:42 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ik zit tussen vrienden gekke boy
Pics van je blonde vriendquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:42 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ik zit tussen vrienden gekke boy
Ik heb een kutje nodig.quote:
Jullie zijn de beste!quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:42 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik bedoelde vrienden buiten ons, in het echte leven!
Geen lol alleen ik ben enigzins blondquote:
Waarom is er nergens een lekkere blondje met blauwgrijze ogen danquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:43 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Geen lol alleen ik ben enigzins blond
Dat is dan wel weer waarquote:
Je gelooft toch zelf niet dat ik zulke dingen om deze tijd nog ga proberen te lezen he?quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:44 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
manity even though I may find myself alone. But am I not already alone in this world from which I no longer expect anythi
Blauw grijs als zombie ogen?quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarom is er nergens een lekkere blondje met blauwgrijze ogen dan
Wat een strikte eisen hanteer jij.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarom is er nergens een lekkere blondje met blauwgrijze ogen dan
Paus is academisch geletterd hij leest het vastquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:45 schreef renwan het volgende:
[..]
Je gelooft toch zelf niet dat ik zulke dingen om deze tijd nog ga proberen te lezen he?
Hij heeft gymnasium gedaan, zulks een baas!quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:47 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Paus is academisch geletterd hij leest het vast
quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:45 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Blauw grijs als zombie ogen?
Ik ben hier de hele nachtquote:
Het Engels faaltquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:47 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Paus is academisch geletterd hij leest het vast
Anders valt hij door de mand man.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:48 schreef Cassius het volgende:
[..]
Hij heeft gymnasium gedaan, zulks een baas!
Wat plaats je foto's van mij?quote:
Ga grey eyes googelen sukkolquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:50 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Wat plaats je foto's van mij?
Maar ik zie nergens dat hij "BLAUWGRIJS" heeft
Jeweetquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:52 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Ben jij weer in die tent om naar fappende klanten te kijken?
Zombie zijnquote:
Dit zong ik netquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:53 schreef Geerd het volgende:
Deze blijft lekker!! En omdat weekend !! En sletjes in de tent
Ik snap dat niet man, ik heb geen gymnasium gedaan... Maar geeft dat echt zo'n betere levenskwaliteit leg het me uit man..quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:51 schreef PausNicolaas het volgende:
Geen cito 550 hebben
Geen gymnasium hebben
Geen uni doen
Geen bier drinken
Godver dit bij Geerd durven te doen! Moet ik ze slaan?quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:54 schreef Geerd het volgende:
Godver de buren hebben ook weer een kaartje door de bus gedaan flikker op met die zooi![]()
![]()
Ohw klein stukje gemist van de sc denk ik zat te ouwehoeren met de machinist van Lelystad naar Zwollequote:
Ouwehoeren met de machiniste?quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ohw klein stukje gemist van de sc denk ik zat te ouwehoeren met de machinist van Lelystad naar Zwolle
Kaal scheren toch ?quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Als ik een man zou zijn zou ik olifantje doen met mn slurf.
Hehehe komen er de laatste tijd wel steeds meer leuke bij idd.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ouwehoeren met de machiniste?
Neequote:Op vrijdag 18 december 2015 23:56 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Je moet blijkbaar nog smaak ontwikkelen
"Laat mij eens sturen?"quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:56 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hehehe komen er de laatste tijd wel steeds meer leuke bij idd.
Maar dan ben ik weer zo een miet dan durf ik niet voorin te komen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voorin komenquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:56 schreef Geerd het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Man man Geerd, moet ik je dit nog gaan leren?quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:56 schreef Geerd het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Durf je voorin te komen ja?quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:58 schreef Geerd het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/6704425/ce8e358a/dumpertduel_(3)_vliegen_met_michelle_.html
Die mag wel aan mijn stuurknuppel komen !!
Ik was net in Amsterdam!! Waar was jij dan?quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bijna, eerst moet m'n Zweed nog naar Amsterdam komen.
In Amsterdam? Arme Geerdquote:Op zaterdag 19 december 2015 00:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik was net in Amsterdam!! Waar was jij dan?
Ik ben van Groningenquote:Op zaterdag 19 december 2015 00:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik was net in Amsterdam!! Waar was jij dan?
Meestal pas rond 5 over 12quote:
Heb je er een besteld?quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bijna, eerst moet m'n Zweed nog naar Amsterdam komen.
Gast das niet goed man! Waarom niet pitten?quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:01 schreef renwan het volgende:
Godverdomme al sinds 8 uur vanmorgen uit bed en nu nog de hele nacht moeten werken
Nee, ik ben z'n verjaardagscadeauquote:
Lukte niet, nu zou ik zo kunnen gaan maffenquote:Op zaterdag 19 december 2015 00:02 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gast das niet goed man! Waarom niet pitten?
Hoe laat moest je beginnen?quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:02 schreef renwan het volgende:
[..]
Lukte niet, nu zou ik zo kunnen gaan maffen
Komma naar mn bedquote:Op zaterdag 19 december 2015 00:02 schreef renwan het volgende:
[..]
Lukte niet, nu zou ik zo kunnen gaan maffen
11 uur, 7 uur weer klaarquote:
födelsedagspresentquote:Op zaterdag 19 december 2015 00:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee, ik ben z'n verjaardagscadeau![]()
althans, zo noemt die mij.
(Ik leerde hem een dag na zn verjaardag kennen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |