SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
Had ik ook gedaan bij meisjes als ik een kater was !! Die mogen alles !!quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:31 schreef Opsonisatie het volgende:
er zit hier een kat hele tijd zich tegen mij aan te schuren voor aandacht
Kopjes geven tegen die tietenquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:21 schreef Geerd het volgende:
[..]
Had ik ook gedaan bij meisjes als ik een kater was !! Die mogen alles !!
ZUIPUHHHHHH!!!!!!!!!
Nice bro!quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:28 schreef renwan het volgende:
Liep net over de Coolsingel, meteen klaargekomen
Het ene moment krijg ik een beetje respect voor je en het andere weet je het weer te verpesten, toch knap paus!quote:
Paus is een gefrustreerde zolderkamerautistquote:
Paus heeft renwan nodigquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:35 schreef renwan het volgende:
[..]
Paus is een gefrustreerde zolderkamerautist
Paus heeft sowieso vrienden nodigquote:
Wie niet ?quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:35 schreef renwan het volgende:
[..]
Paus is een gefrustreerde zolderkamerautist
Ik ben op het moment tussen mensen en dus van mijn zolderkamer afquote:
Ik blijf erbij Geerd, gif!quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:38 schreef Geerd het volgende:
Gadverdamme keek net ff achter de bank allemaal muizen drolletjes, morgen maar even schoonmaken en dweilen.
Paar vallen meer bestellen, 1 net opnieuw gezet achter de bank.
Je was er toch niet bang voor?quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Als je een muisloos huis hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |