Als der verder geen dieren hier over de vloer zouden komen wel maar.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:39 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik blijf erbij Geerd, gif!
Je gaat toch niet serieus per ongeluk felroze korrels lopen eten?
Ik zit tussen vrienden gekke boyquote:
Ik bedoelde vrienden buiten ons, in het echte leven!quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:42 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ik zit tussen vrienden gekke boy
Pics van je blonde vriendquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:42 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ik zit tussen vrienden gekke boy
Ik heb een kutje nodig.quote:
Jullie zijn de beste!quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:42 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik bedoelde vrienden buiten ons, in het echte leven!
Geen lol alleen ik ben enigzins blondquote:
Waarom is er nergens een lekkere blondje met blauwgrijze ogen danquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:43 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Geen lol alleen ik ben enigzins blond
Dat is dan wel weer waarquote:
Je gelooft toch zelf niet dat ik zulke dingen om deze tijd nog ga proberen te lezen he?quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:44 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
manity even though I may find myself alone. But am I not already alone in this world from which I no longer expect anythi
Blauw grijs als zombie ogen?quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarom is er nergens een lekkere blondje met blauwgrijze ogen dan
Wat een strikte eisen hanteer jij.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarom is er nergens een lekkere blondje met blauwgrijze ogen dan
Paus is academisch geletterd hij leest het vastquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:45 schreef renwan het volgende:
[..]
Je gelooft toch zelf niet dat ik zulke dingen om deze tijd nog ga proberen te lezen he?
Hij heeft gymnasium gedaan, zulks een baas!quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:47 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Paus is academisch geletterd hij leest het vast
quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:45 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Blauw grijs als zombie ogen?
Ik ben hier de hele nachtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |