Nope ik oordeel niet op ras an sichquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:10 schreef spijkerbroek het volgende:
Stiekem is dit een "ik ben racist"-topic.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:10 schreef spijkerbroek het volgende:
Stiekem is dit een "ik ben racist"-topic.
mathijs gespotquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:20 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat een kinderachtige debiel die Rutger.
nietquote:
ok dan welquote:
ja man, jaquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:26 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Oke als jij Rutger verkiest boven Mathijs mag je het onderste kruisje zelf zetten.
dit is best kinderachtigquote:
linkstutquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:32 schreef Gerard_Geit het volgende:
Mensen die Robert M een vieze pedofiel vinden
Hij doet gewoon zn ding, kinderen verkrachten soms een baby van achteren nemen, is gewoon zn show
Wat een vergelijkingquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:32 schreef Gerard_Geit het volgende:
Mensen die Robert M een vieze pedofiel vinden
Hij doet gewoon zn ding, kinderen verkrachten soms een baby van achteren nemen, is gewoon zn show
ja toch? zo dacht ik er nou ook overquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:15 schreef dramslag het volgende:
Ok hij is misschien wel een etterbak maar dat is ook gewoon zijn ding.
thee er gemachtquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:47 schreef Gerard_Geit het volgende:
[..]
Wat komt toch op het zelfde neer
Homo'squote:Op vrijdag 18 december 2015 22:53 schreef reetspleetzweet het volgende:
Geenstijl![]()
De Telegraaf![]()
Powned![]()
Reaguurders
Waarom?quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:47 schreef DikPropje het volgende:
Anne-Mieke Ruyten dat is pas een bullebak.
[ afbeelding ]
Omdat ze altijd al een bullebak is geweest. Op de HAVO al.quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2015 04:25 schreef Mark031 het volgende:
Rutger Castricum![]()
Die kneus moeten ze ergens in Syrië droppen net op het moment dat de Russen er kruisraketten op afvuren. Wat een walgelijke vent is dat zeg. Komt ie praten over normen en waarden, terwijl hij dat zelf niet eens heeft.![]()
Je bent niet verplicht om homofilie te accepteren. Zolang je geen homo's aanvalt, aanzet tot homohaat of iets anders doet wat strafbaar is, dan is er niks aan de hand. Als die neger homo's gaat aanvallen, dan gaat hij lekker naar de gevangenis of wordt hij het land uitgezet.
Oh hai werkman, heeft dit typetje van je bij haar op school gezeten ja?quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:40 schreef DikPropje het volgende:
[..]
Omdat ze altijd al een bullebak is geweest. Op de HAVO al.
Juist omdat we nog genoeg te kampen hebben met het onderontwikkelde deel van onze samenleving hoeven we er niet nog duizenden bij te willen die nog een tandje erger zijn.quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:21 schreef Pulzzar het volgende:
Ook tussen de oerhollandse autochtonen zijn er genoeg mensen die homoseksualiteit niet accepteren. Kijk maar om te beginnen rond op dit forum. Daarbij heb je recht van meningsuiting: het is niet strafbaar om homo's niet te accepteren.
Als je die mensen die een heel andere cultuur gewend zijn, wilt overtuigen dat ze homoseksualiteit accepteren, kan je beter een dialoog aangaan en beargumenteren dat het niet slecht is.
Rutger is gewoon aan het provoceren dat de zogenaamde 'gelukzoekers die gratis geld willen' hier niet thuishoren en hij grijpt homoseksualiteit aan als excuus. Hij is wel een naar mannetje en het hele PowNed en GeenStijl deugt niet.
Tolerantie tegenover de intoleranten. Waar ging het mis in je opvoeding?quote:Op zaterdag 19 december 2015 04:25 schreef Mark031 het volgende:
Rutger Castricum![]()
Die kneus moeten ze ergens in Syrië droppen net op het moment dat de Russen er kruisraketten op afvuren. Wat een walgelijke vent is dat zeg. Komt ie praten over normen en waarden, terwijl hij dat zelf niet eens heeft.![]()
Je bent niet verplicht om homofilie te accepteren. Zolang je geen homo's aanvalt, aanzet tot homohaat of iets anders doet wat strafbaar is, dan is er niks aan de hand. Als die neger homo's gaat aanvallen, dan gaat hij lekker naar de gevangenis of wordt hij het land uitgezet.
Jij bent nu ook intolerant naar de asielzoekers. Je gaat er apriori vanuit dat ze zich allemaal niet gaan aanpassen, niet gaan werken en alleen maar geld kosten en problemen veroorzaken.quote:Op zaterdag 19 december 2015 07:55 schreef the-eye het volgende:
[..]
Tolerantie tegenover de intoleranten. Waar ging het mis in je opvoeding?
Ik herken geen angst bij mezelf, hoor. Ik wil ze gewoon hier niet hebben. Dromen dat ze zich wellicht ooit aanpassen voel ik helemaal niets voor. Ik zie ze als volwaardige mensen die voor hun en mijn geluk beter in hun eigen habitat kunnen blijvenquote:Op zaterdag 19 december 2015 09:04 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Jij bent nu ook intolerant naar de asielzoekers. Je gaat er apriori vanuit dat ze zich allemaal niet gaan aanpassen, niet gaan werken en alleen maar geld kosten en problemen veroorzaken.
Het zijn politieke vluchtelingen die een heel andere samenleving gewend zijn. Geef ze de tijd om aan Nederland te wennen.
Ik vind het juist mooi om te zien dat 'die linkse gutmenschtrutten' de asielzoekers wel kunnen zien als volwaardige mensen en ze proberen te helpen. Heeft niks met naiviteit te maken; integendeel zelfs. Zij weten ook wel dat hun ideologie niet strookt met die van de Nederlandse samenleving, dat er best nogal wat moet gebeuren voordat de asielzoekers hier kunnen aarden en beseffen ook dat het niet zonder problemen zal gaan. Maar met "Je past je aan of je rot op naar je eigen land!" bereik je helemaal niks.
Ik vind BN-ers die riepen dat ze een asielzoeker in huis zouden nemen en voor de camera de barmhartige samaritaan uithangen, maar vervolgens geen poot uitsteken veel erger.
Rutger Castricum en PowNed spelen alleen maar in op de angst die mensen zoals jij hebben: provoceren de asielzoekers en manipuleren een hoop bij de montage, zodat zij het negatieve beeld over de vluchtelingen kunnen blijven propageren.
Vieze ratten zijn het! Over problemen in de samenleving gesproken.
Wat is een werkman?quote:Op zaterdag 19 december 2015 07:03 schreef sinadOH het volgende:
[..]
Oh hai werkman, heeft dit typetje van je bij haar op school gezeten ja?
Want mening hebben die niet politiek correct is = provoceren.quote:Op zaterdag 19 december 2015 12:12 schreef Vasion het volgende:
Ik wilde heel serieus hierop ingaan, maar realiseer me dat TS ook aan het provoceren is.
komt me wel bekend voor wat was het ook alweer?quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:16 schreef MrSalazar het volgende:
Mensen welke Rutger niet kunnen waarderen.Zijn we het Ella Vogelaar-incident alweer vergeten?
quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:41 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
komt me wel bekend voor wat was het ook alweer?
ff kijkenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |