abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158337458
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 20:32 schreef Gerard_Geit het volgende:
Mensen die Robert M een vieze pedofiel vinden :')

Hij doet gewoon zn ding, kinderen verkrachten soms een baby van achteren nemen, is gewoon zn show
linkstut
pi_158337538
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 20:32 schreef Gerard_Geit het volgende:
Mensen die Robert M een vieze pedofiel vinden :')

Hij doet gewoon zn ding, kinderen verkrachten soms een baby van achteren nemen, is gewoon zn show
Wat een vergelijking :')
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_158338953
Ok hij is misschien wel een etterbak maar dat is ook gewoon zijn ding.
Meedoen is belangrijker dan winnen!
pi_158339058
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 21:15 schreef dramslag het volgende:
Ok hij is misschien wel een etterbak maar dat is ook gewoon zijn ding.
ja toch? zo dacht ik er nou ook over
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
  vrijdag 18 december 2015 @ 21:47:43 #30
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_158340197
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 20:35 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Wat een vergelijking :')
Wat komt toch op het zelfde neer
Permanent Verbannen
pi_158340626
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 december 2015 21:47 schreef Gerard_Geit het volgende:

[..]

Wat komt toch op het zelfde neer
thee er gemacht
pi_158342731
Anne-Mieke Ruyten dat is pas een bullebak.

Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_158342962
Geenstijl :')
De Telegraaf :')
Powned :')
Reaguurders :')
pi_158343438
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 22:53 schreef reetspleetzweet het volgende:
Geenstijl :')
De Telegraaf :')
Powned :')
Reaguurders :')
Homo's ;(
pi_158346636
Ook tussen de oerhollandse autochtonen zijn er genoeg mensen die homoseksualiteit niet accepteren. Kijk maar om te beginnen rond op dit forum. Daarbij heb je recht van meningsuiting: het is niet strafbaar om homo's niet te accepteren.

Als je die mensen die een heel andere cultuur gewend zijn, wilt overtuigen dat ze homoseksualiteit accepteren, kan je beter een dialoog aangaan en beargumenteren dat het niet slecht is.

Rutger is gewoon aan het provoceren dat de zogenaamde 'gelukzoekers die gratis geld willen' hier niet thuishoren en hij grijpt homoseksualiteit aan als excuus. Hij is wel een naar mannetje en het hele PowNed en GeenStijl deugt niet.
pi_158346650
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 22:47 schreef DikPropje het volgende:
Anne-Mieke Ruyten dat is pas een bullebak.

[ afbeelding ]
Waarom?
pi_158346820
Njah hij maakt zijn punt...
Denk dat die asielimmigrantio bang was dat hij meegenomen van achteren zou geworden!
;)
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_158347124
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2015 00:21 schreef Pulzzar het volgende:

[..]

Waarom?
Omdat ze altijd al een bullebak is geweest. Op de HAVO al.
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
pi_158349888
Rutger Castricum :')

Die kneus moeten ze ergens in Syrië droppen net op het moment dat de Russen er kruisraketten op afvuren. Wat een walgelijke vent is dat zeg. Komt ie praten over normen en waarden, terwijl hij dat zelf niet eens heeft. :')

Je bent niet verplicht om homofilie te accepteren. Zolang je geen homo's aanvalt, aanzet tot homohaat of iets anders doet wat strafbaar is, dan is er niks aan de hand. Als die neger homo's gaat aanvallen, dan gaat hij lekker naar de gevangenis of wordt hij het land uitgezet.
pi_158350016
Ik zat dit serieus te lezen tot ik zag wie de TS was, nu neem ik dit niet meer serieus :')
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_158350023
Ruktor _O_
pi_158350336
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 04:25 schreef Mark031 het volgende:

Die kneus moeten ze ergens in Syrië droppen net op het moment dat de Russen er kruisraketten op afvuren. Wat een walgelijke vent is dat zeg. Komt ie praten over normen en waarden, terwijl hij dat zelf niet eens heeft. :')

Je bent niet verplicht om homofilie te accepteren. Zolang je geen homo's aanvalt, aanzet tot homohaat of iets anders doet wat strafbaar is, dan is er niks aan de hand. Als die neger homo's gaat aanvallen, dan gaat hij lekker naar de gevangenis of wordt hij het land uitgezet.
pi_158350376
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 00:40 schreef DikPropje het volgende:

[..]

Omdat ze altijd al een bullebak is geweest. Op de HAVO al.
Oh hai werkman, heeft dit typetje van je bij haar op school gezeten ja? :')
  zaterdag 19 december 2015 @ 07:45:18 #44
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_158350534
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2015 00:21 schreef Pulzzar het volgende:
Ook tussen de oerhollandse autochtonen zijn er genoeg mensen die homoseksualiteit niet accepteren. Kijk maar om te beginnen rond op dit forum. Daarbij heb je recht van meningsuiting: het is niet strafbaar om homo's niet te accepteren.

Als je die mensen die een heel andere cultuur gewend zijn, wilt overtuigen dat ze homoseksualiteit accepteren, kan je beter een dialoog aangaan en beargumenteren dat het niet slecht is.

Rutger is gewoon aan het provoceren dat de zogenaamde 'gelukzoekers die gratis geld willen' hier niet thuishoren en hij grijpt homoseksualiteit aan als excuus. Hij is wel een naar mannetje en het hele PowNed en GeenStijl deugt niet.
Juist omdat we nog genoeg te kampen hebben met het onderontwikkelde deel van onze samenleving hoeven we er niet nog duizenden bij te willen die nog een tandje erger zijn.
Deze mensen ga je niet overtuigen met argumenten want de denkwijze is er vanaf jongs af aan in gegoten en wordt hen tevens opgelegd door hun religie.

[ Bericht 5% gewijzigd door the-eye op 19-12-2015 07:51:49 ]
  zaterdag 19 december 2015 @ 07:54:18 #45
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_158350588
Vroeger (voordat hij echt bekend werd) deed hij een programma waarbij hij op stap ging met verschillende groepjes mensen.
Dat vond ik nog wel de moeite waard.
  zaterdag 19 december 2015 @ 07:55:33 #46
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_158350595
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 04:25 schreef Mark031 het volgende:

Tolerantie tegenover de intoleranten. Waar ging het mis in je opvoeding? :')
pi_158351019
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 07:55 schreef the-eye het volgende:

[..]

Tolerantie tegenover de intoleranten. Waar ging het mis in je opvoeding? :')
Jij bent nu ook intolerant naar de asielzoekers. Je gaat er apriori vanuit dat ze zich allemaal niet gaan aanpassen, niet gaan werken en alleen maar geld kosten en problemen veroorzaken.

Het zijn politieke vluchtelingen die een heel andere samenleving gewend zijn. Geef ze de tijd om aan Nederland te wennen.

Ik vind het juist mooi om te zien dat 'die linkse gutmenschtrutten' de asielzoekers wel kunnen zien als volwaardige mensen en ze proberen te helpen. Heeft niks met naiviteit te maken; integendeel zelfs. Zij weten ook wel dat hun ideologie niet strookt met die van de Nederlandse samenleving, dat er best nogal wat moet gebeuren voordat de asielzoekers hier kunnen aarden en beseffen ook dat het niet zonder problemen zal gaan. Maar met "Je past je aan of je rot op naar je eigen land!" bereik je helemaal niks.

Ik vind BN-ers die riepen dat ze een asielzoeker in huis zouden nemen en voor de camera de barmhartige samaritaan uithangen, maar vervolgens geen poot uitsteken veel erger.

Rutger Castricum en PowNed spelen alleen maar in op de angst die mensen zoals jij hebben: provoceren de asielzoekers en manipuleren een hoop bij de montage, zodat zij het negatieve beeld over de vluchtelingen kunnen blijven propageren.

Vieze ratten zijn het! Over problemen in de samenleving gesproken.
  zaterdag 19 december 2015 @ 09:10:31 #48
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_158351056
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2015 09:04 schreef Pulzzar het volgende:

[..]

Jij bent nu ook intolerant naar de asielzoekers. Je gaat er apriori vanuit dat ze zich allemaal niet gaan aanpassen, niet gaan werken en alleen maar geld kosten en problemen veroorzaken.

Het zijn politieke vluchtelingen die een heel andere samenleving gewend zijn. Geef ze de tijd om aan Nederland te wennen.

Ik vind het juist mooi om te zien dat 'die linkse gutmenschtrutten' de asielzoekers wel kunnen zien als volwaardige mensen en ze proberen te helpen. Heeft niks met naiviteit te maken; integendeel zelfs. Zij weten ook wel dat hun ideologie niet strookt met die van de Nederlandse samenleving, dat er best nogal wat moet gebeuren voordat de asielzoekers hier kunnen aarden en beseffen ook dat het niet zonder problemen zal gaan. Maar met "Je past je aan of je rot op naar je eigen land!" bereik je helemaal niks.

Ik vind BN-ers die riepen dat ze een asielzoeker in huis zouden nemen en voor de camera de barmhartige samaritaan uithangen, maar vervolgens geen poot uitsteken veel erger.

Rutger Castricum en PowNed spelen alleen maar in op de angst die mensen zoals jij hebben: provoceren de asielzoekers en manipuleren een hoop bij de montage, zodat zij het negatieve beeld over de vluchtelingen kunnen blijven propageren.

Vieze ratten zijn het! Over problemen in de samenleving gesproken.
Ik herken geen angst bij mezelf, hoor. Ik wil ze gewoon hier niet hebben. Dromen dat ze zich wellicht ooit aanpassen voel ik helemaal niets voor. Ik zie ze als volwaardige mensen die voor hun en mijn geluk beter in hun eigen habitat kunnen blijven
Je ziet het helemaal juist dat ik intolerant tegen intoleranten ben
pi_158351775
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2015 07:03 schreef sinadOH het volgende:

[..]

Oh hai werkman, heeft dit typetje van je bij haar op school gezeten ja? :')
Wat is een werkman?
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
pi_158353041
Ik wilde heel serieus hierop ingaan, maar realiseer me dat TS ook aan het provoceren is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')