abonnement Unibet Coolblue
pi_158357256
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 12:12 schreef Vasion het volgende:
Ik wilde heel serieus hierop ingaan, maar realiseer me dat TS ook aan het provoceren is.
Want mening hebben die niet politiek correct is = provoceren.

Veel plezier met je politieke correcte mindcontrol
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_158357568
Mensen welke Rutger niet kunnen waarderen. :N Zijn we het Ella Vogelaar-incident alweer vergeten?
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_158358086
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 16:16 schreef MrSalazar het volgende:
Mensen welke Rutger niet kunnen waarderen. :N Zijn we het Ella Vogelaar-incident alweer vergeten?
komt me wel bekend voor wat was het ook alweer?
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_158358374
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 16:41 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

komt me wel bekend voor wat was het ook alweer?
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_158359454
quote:
ff kijken :D


gvd die rutger toch altijd_O-

wat loopt dat wijf dan ook moeilijk te doen :') alleen maar omdat ze een arts heeft geregeld voor d'r zieke spin of zo

Rutger _O_

[ Bericht 12% gewijzigd door Baas_bas op 19-12-2015 17:44:58 ]
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')