Best erge dingen, keek eens in zijn pm-box en was echt niet normaal wat hij stuurde naar adminsquote:Op vrijdag 18 december 2015 17:46 schreef McNulty het volgende:
Is nelis de pelis nog steeds geband?
Wat heeft hij uitgevreten om zo'n lange ban te krijgen?
Wat is de grap nou?quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Best erge dingen, keek eens in zijn pm-box en was echt niet normaal wat hij stuurde naar admins
chick heeft geen kont moet daarom haar rug in overdreven extensie brengen lolquote:
Laat maar dan.quote:
Ow je was serieusquote:
Nee, niet die grap. De andere. Maar laat maarquote:Op vrijdag 18 december 2015 17:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ow je was serieus
Niels denkt dat WCH in zijn pm-box kan kijken
Gvd, laatste keer dat ik hier serieus ga doenquote:Op vrijdag 18 december 2015 17:51 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, niet die grap. De andere. Maar laat maar
Can't kill what's already dead.quote:
Lekker. Ik doe zo pizza in de oven.quote:
Wie spreekt haar dan?quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
hoe lang is de ban van meloentje?
ook zoiets jaquote:Op vrijdag 18 december 2015 19:04 schreef HPLC het volgende:
Ben wel benieuwd wanneer we JD terug kunnen verwachten
Heel lang hoop ik!quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Waarom is ze gebanned?quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Heb al een TR-alert uitgestuurdquote:Op vrijdag 18 december 2015 19:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ga een mod erbij halen dan
sweet welquote:Op vrijdag 18 december 2015 19:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat is jouw mening en dat respecteer ik
Begrijp ik nu dat je twee toefjes van mcnulty in je haar hebt gesmeerd?quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:14 schreef Myrr het volgende:
Gadver, bij gebrek aan serum heb ik Brylcreem in mijn haar gedaan. Echt twee mini toefjes. Heel mijn kapsel glimt.
Wat is dit voor walgelijk spul. McNulty?
Sperma schijnt heel gezond te zijn voor het haar. Vol met proteïnen en eiwittenquote:Op vrijdag 18 december 2015 19:14 schreef Myrr het volgende:
Gadver, bij gebrek aan serum heb ik Brylcreem in mijn haar gedaan. Echt twee mini toefjes. Heel mijn kapsel glimt.
Wat is dit voor walgelijk spul. McNulty?
Ik denk dat mijn kont niet groot genoeg is.quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Begrijp ik nu dat je twee toefjes van mcnulty in je haar hebt gesmeerd?
ach meisje, al die mannen met al die specifieke eisen zijn gewoon onzeker en zouden al blij zijn met gewoon een beetje liefde... ik zeg, ga ervoorquote:Op vrijdag 18 december 2015 19:19 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn kont niet groot genoeg is.
vrouwen vallen op kaalquote:Op vrijdag 18 december 2015 19:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ach meisje, al die mannen met al die specifieke eisen zijn gewoon onzeker en zouden al blij zijn met gewoon een beetje liefde... ik zeg, ga ervoor
Hey 2NutZquote:Op vrijdag 18 december 2015 19:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ach meisje, al die mannen met al die specifieke eisen zijn gewoon onzeker en zouden al blij zijn met gewoon een beetje liefde... ik zeg, ga ervoor
Ik durf niet hij is te hoog gegrepen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja best wel he... je moet wel je beperkingen kennen...quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:28 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik durf niet hij is te hoog gegrepen.
Waarom dit nou weer? ;squote:Op vrijdag 18 december 2015 19:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja best wel he... je moet wel je beperkingen kennen...
Ik vind je daarom ook een leukere user dan HPLC
jij kunt van mij echt een onmenselijke hoeveelheid jeuk krijgen nuquote:Op vrijdag 18 december 2015 01:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ben eigenlijk nog bij seizoen 3, maar vertel dit niet aan Hermann
Dat is jouw gift en dat respecteer ikquote:Op vrijdag 18 december 2015 19:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij kunt van mij echt een onmenselijke hoeveelheid jeuk krijgen nu
ooh ooh ooh I wonder what this button doesquote:Op vrijdag 18 december 2015 19:30 schreef Der_Mann het volgende:
gisteren in hotel per ongeluk op alarmknop gedrukt, 5 minuten later kwamen er 2 politieauto's aangereden
Je dacht dat het een bestelknop voor mexicano's was?quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:30 schreef Der_Mann het volgende:
gisteren in hotel per ongeluk op alarmknop gedrukt, 5 minuten later kwamen er 2 politieauto's aangereden
Mooi toch, nu weet je dat hij het nog doet. Wat kost dit geintje?quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:30 schreef Der_Mann het volgende:
die alarmknop zat met de ketting om zo'n mapje heen gewikkeld, ik probeer het dus los te maken en opeens druk ik die knop inquote:Op vrijdag 18 december 2015 19:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ooh ooh ooh I wonder what this button does
nog meer jeuk nuquote:Op vrijdag 18 december 2015 19:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je dacht dat het een bestelknop voor mexicano's was?
dat zie ik wel als ik mijn loon krijgquote:Op vrijdag 18 december 2015 19:31 schreef Myrr het volgende:
[..]
Mooi toch, nu weet je dat hij het nog doet. Wat kost dit geintje?
Maar toch wel op zijn minst een lekkere agente die je kwam straffen voor het valse alarm?quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:30 schreef Der_Mann het volgende:
Hermann kennende keek hij verlekkerd naar de wapenstok van die snorquote:Op vrijdag 18 december 2015 19:33 schreef MAHL het volgende:
[..]
Maar toch wel op zijn minst een lekkere agente die je kwam straffen voor het valse alarm?
1 van de agenten was wel een best lekkere blonde dame jaquote:Op vrijdag 18 december 2015 19:33 schreef MAHL het volgende:
[..]
Maar toch wel op zijn minst een lekkere agente die je kwam straffen voor het valse alarm?
zeg maar tot nooit tegen je kerstgedichtquote:Op vrijdag 18 december 2015 19:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hermann kennende keek hij verlekkerd naar de wapenstok van die snor
quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zeg maar tot nooit tegen je kerstgedicht
drukte je per ongeluk een knop in met je elleboog tijdens het handdoekvouwen?quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:30 schreef Der_Mann het volgende:
Moet je komende week weer per ongeluk op het alarm drukken, kun je haar weer zienquote:Op vrijdag 18 december 2015 19:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
1 van de agenten was wel een best lekkere blonde dame ja
nee, tegen die tijd had ik de alarmknop allang in de prullenbak gegooidquote:Op vrijdag 18 december 2015 19:37 schreef McNulty het volgende:
[..]
drukte je per ongeluk een knop in met je elleboog tijdens het handdoekvouwen?
ben dima nietquote:Op vrijdag 18 december 2015 19:37 schreef MAHL het volgende:
[..]
Moet je komende week weer per ongeluk op het alarm drukken, kun je haar weer zien
Lievelingsuserquote:
masseer zn ballenquote:Op vrijdag 18 december 2015 19:42 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Zijn ze je weer aan het pesten ?
quote:
het is inderdaad kerst, de 2 beste users posten tegelijkquote:Op vrijdag 18 december 2015 19:42 schreef SideEffect het volgende:
[..]
erg hequote:Op vrijdag 18 december 2015 19:42 schreef SideEffect het volgende:
[..]
nee ei, het is volgende week kerst, nu is het gewoon vrijdagquote:Op vrijdag 18 december 2015 19:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[..]
het is inderdaad kerst, de 2 beste users posten tegelijk
Ik masseer alleen mijn eigen ballenquote:Op vrijdag 18 december 2015 19:44 schreef McNulty het volgende:
[..]
masseer zn ballen
knapt ie van op
Zit toch tijd tussen ;s klopt niets vanquote:Op vrijdag 18 december 2015 19:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[..]
Hermann bbyquote:Op vrijdag 18 december 2015 19:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[..]
ga poepenquote:Op vrijdag 18 december 2015 19:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee ei, het is volgende week kerst, nu is het gewoon vrijdag
Wat ga jij eten met kerst?quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee ei, het is volgende week kerst, nu is het gewoon vrijdag
geen idee... eerste kerstdag bij mijn moeder, tweede bij mijn schoonoudersquote:
picsquote:Op vrijdag 18 december 2015 19:45 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik masseer alleen mijn eigen ballen
gezellig samen janken.quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
geen idee... eerste kerstdag bij mijn moeder, tweede bij mijn schoonouders
Ow, sterkte.quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
geen idee... eerste kerstdag bij mijn moeder, tweede bij mijn schoonouders
bietje skaten... kieken of het strand er nog ligt... weerberichten uitwisselen en bouten checkenquote:
bietje meelezen in andermans pm box he smeerlapquote:Op vrijdag 18 december 2015 19:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
bietje skaten... kieken of het strand er nog ligt... weerberichten uitwisselen en bouten checken
;squote:Op vrijdag 18 december 2015 19:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
bietje meelezen in andermans pm box he smeerlap
Jawelquote:
Die staat toch voor iedereen open?quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wat zit jij met HPLC te PM'en?????quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wel als je accounts deelt.quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:55 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Die staat toch voor iedereen open?
Are u jelly?quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wat zit jij met HPLC te PM'en?????
We hadden het niet over de kut van een bepaalde user hierquote:Op vrijdag 18 december 2015 19:55 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Die staat toch voor iedereen open?
Wie?quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
We hadden het niet over de kut van een bepaalde user hier
quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
We hadden het niet over de kut van een bepaalde user hier
Iedereen in de SC.quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:57 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik kan gewoon zien met wie Niels allemaal gepm't heeft
Doei heurmenquote:Op vrijdag 18 december 2015 19:58 schreef Der_Mann het volgende:
ik ben te moe om WCH's posts te lezen en moet straks weer handdoeken vouwen
doei lieve mensen en WCH en HPLC
Wow, apart genoemd weerquote:Op vrijdag 18 december 2015 19:58 schreef Der_Mann het volgende:
dag poepie, werk zequote:Op vrijdag 18 december 2015 19:58 schreef Der_Mann het volgende:
Z'n piemol is dan wel klein, je kan ook niet zeggen dat er een kut zit.quote:
WCH is van de andere kantquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:00 schreef Willoow het volgende:
[..]
Z'n piemol is dan wel klein, je kan ook niet zeggen dat er een kut zit.
Volgens mij is hij van alle kanten.quote:
Hij heeft alle gaten openstaanquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:02 schreef Willoow het volgende:
[..]
Volgens mij is hij van alle kanten.
Maakt hem ook niks uit wat daarin gaat.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:05 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hij heeft alle gaten openstaan
Hij is een broeikas voor soa'squote:Op vrijdag 18 december 2015 20:06 schreef Willoow het volgende:
[..]
Maakt hem ook niks uit wat daarin gaat.
Helpen opeten?quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:09 schreef Myrr het volgende:
Maar nu even iets belangrijks...
Pannenkoeken
Salamipizza
Vierkazenpizza
Help.
rodelen, das zieligquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:09 schreef SideEffect het volgende:
Gelukkig is WCH er niet, nu kunnen we lekker over hem rodelen
Zonder hem hadden soa's nooit bestaan.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:08 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hij is een broeikas voor soa's
Tonijnpizzaquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:09 schreef Myrr het volgende:
Maar nu even iets belangrijks...
Pannenkoeken
Salamipizza
Vierkazenpizza
Help.
Hoezo?quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:10 schreef Toto69 het volgende:
ey hans plc, wat gaat geert op jou lopen :haten![]()
Mag, maak jij de pannenkoeken dan? Daar heb ik het meest trek in bedacht ik me onderweg naar de kassa.quote:
Ja die heb ik niet. Had salamipizza cravings, maar toen kreeg ik zin in pannenkoeken.quote:
quote:
Hahaquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:10 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zonder hem hadden soa's nooit bestaan.
geerdquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:10 schreef Toto69 het volgende:
ey hans plc, wat gaat geert op jou lopen :haten![]()
Dit is gewoon een doodsbedreiging.... TRquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:09 schreef SideEffect het volgende:
Gelukkig is WCH er niet, nu kunnen we lekker over hem rodelen
Okéquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:10 schreef Myrr het volgende:
[..]
Mag, maak jij de pannenkoeken dan? Daar heb ik het meest trek in bedacht ik me onderweg naar de kassa.
Hihiquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dit is gewoon een doodsbedreiging.... TR
Zou dan salami doen. Van pannenkoeken krijg je geen vol gevoelquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:10 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja die heb ik niet. Had salamipizza cravings, maar toen kreeg ik zin in pannenkoeken.
oh noesquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
dit gaat jou een hoop emo.gifs opleveren
Ik weet het, heb echt niets belangrijks te melden. Snap nu waarom huisvrouwen roddelen, ze hebben gewoon echt geen leven.quote:
te weinig taalfouten in deze zin, slechte imitatiequote:
Ik kan niet geband wordenquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dit is gewoon een doodsbedreiging.... TR
Nee joh, ik ken een man die ook graag over zijn voedsel hier sprak. Vond het altijd wel vermakelijkquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:12 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik weet het, heb echt niets belangrijks te melden.
Aambeitjequote:Op vrijdag 18 december 2015 20:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
kreeg er ook een warm gevoel van
Heb een kronkeltje in mijn hoofd xdquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ze zouden je eens moeten nachecken
Kap effe... straks gaat ze ook weerberichten postenquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee joh, ik ken een man die ook graag over zijn voedsel hier sprak. Vond het altijd wel vermakelijk
ik las hijacken, meteen afspraak bij Pearl gemaaktquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ze zouden je eens moeten nachecken
quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Kap effe... straks gaat ze ook weerberichten posten
ik heel veelquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:14 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Heb een kronkeltje in mijn hoofd xd
Al een week niet gehuildquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee joh, ik ken een man die ook graag over zijn voedsel hier sprak. Vond het altijd wel vermakelijk
Ey pikquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
te weinig taalfouten in deze zin, slechte imitatie
Las kroketje.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:14 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Heb een kronkeltje in mijn hoofd xd
niet zo haten !! jij lust toch ook die geel goude rakkersquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
te weinig taalfouten in deze zin, slechte imitatie
Dit klopt.quote:
ey bbyquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
niet zo haten !! jij lust toch ook die geel goude rakkers
Maar echt.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:15 schreef SideEffect het volgende:
[..]
vreetzak je ziet overal eten in
boeiequote:
Wow, dacht dat ik de enige wasquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:15 schreef deadprez het volgende:
godverdomme wat ziet die forumgrid er verneukt uit door dat sr-forum
leicester city heeft een voetballer, jamie vardy. die voetbalde in 2011 nog ergens bij amateurs, had toen een tweet geplaatst met 'chat shit get banged'. nu is hij topscoorder in de premier league en zingt het hele stadion datl. keiharde baas welquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:15 schreef deadprez het volgende:
hee toot wat is die shit in de tt eigenlijk
ziet er echt niet uit, maar een forum in het onderste rijtjequote:
lolquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
leicester city heeft een voetballer, jamie vardy. die voetbalde in 2011 nog ergens bij amateurs, had toen een tweet geplaatst met 'chat shit get banged'. nu is hij topscoorder in de premier league en zingt het hele stadion datl. keiharde baas wel
jij kunt niet in kpd toch?quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
ziet er echt niet uit, maar een forum in het onderste rijtje
kan mijn autisme niet mee omgaan
Waar gaat dit over?quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
ziet er echt niet uit, maar een forum in het onderste rijtje
kan mijn autisme niet mee omgaan
Best weinig maar dan ga jij er zeker helemaal voorquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:16 schreef Myrr het volgende:
[..]
Maar echt.
Eten.Toch eet ik maar drie keer per dag, verbazingwekkend genoeg.
pics, links en alles NUquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:18 schreef Toto69 het volgende:
myrr is wel lekker, jammer dat ze mama wordt
kloptquote:
quote:
Zou shirt laten drukken met de tekstquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
leicester city heeft een voetballer, jamie vardy. die voetbalde in 2011 nog ergens bij amateurs, had toen een tweet geplaatst met 'chat shit get banged'. nu is hij topscoorder in de premier league en zingt het hele stadion datl. keiharde baas wel
picsquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:18 schreef Toto69 het volgende:
myrr is wel lekker, jammer dat ze mama wordt
Moa, drie sneden brood, lunch fruit en brood maar avondeten is wel een feestje ja.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:18 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Best weinig maar dan ga jij er zeker helemaal voor
Ik ook.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:19 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Zou shirt laten drukken met de tekst
heb kpd er niet eens tussen staanquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
dan kun je die gewoon wegslepen
heb ik met KEL ook gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |