boeiequote:
Wow, dacht dat ik de enige wasquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:15 schreef deadprez het volgende:
godverdomme wat ziet die forumgrid er verneukt uit door dat sr-forum
leicester city heeft een voetballer, jamie vardy. die voetbalde in 2011 nog ergens bij amateurs, had toen een tweet geplaatst met 'chat shit get banged'. nu is hij topscoorder in de premier league en zingt het hele stadion datl. keiharde baas welquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:15 schreef deadprez het volgende:
hee toot wat is die shit in de tt eigenlijk
ziet er echt niet uit, maar een forum in het onderste rijtjequote:
lolquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
leicester city heeft een voetballer, jamie vardy. die voetbalde in 2011 nog ergens bij amateurs, had toen een tweet geplaatst met 'chat shit get banged'. nu is hij topscoorder in de premier league en zingt het hele stadion datl. keiharde baas wel
jij kunt niet in kpd toch?quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
ziet er echt niet uit, maar een forum in het onderste rijtje
kan mijn autisme niet mee omgaan
Waar gaat dit over?quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
ziet er echt niet uit, maar een forum in het onderste rijtje
kan mijn autisme niet mee omgaan
Best weinig maar dan ga jij er zeker helemaal voorquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:16 schreef Myrr het volgende:
[..]
Maar echt.
Eten.Toch eet ik maar drie keer per dag, verbazingwekkend genoeg.
pics, links en alles NUquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:18 schreef Toto69 het volgende:
myrr is wel lekker, jammer dat ze mama wordt
kloptquote:
quote:
Zou shirt laten drukken met de tekstquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
leicester city heeft een voetballer, jamie vardy. die voetbalde in 2011 nog ergens bij amateurs, had toen een tweet geplaatst met 'chat shit get banged'. nu is hij topscoorder in de premier league en zingt het hele stadion datl. keiharde baas wel
picsquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:18 schreef Toto69 het volgende:
myrr is wel lekker, jammer dat ze mama wordt
Moa, drie sneden brood, lunch fruit en brood maar avondeten is wel een feestje ja.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:18 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Best weinig maar dan ga jij er zeker helemaal voor
Ik ook.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:19 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Zou shirt laten drukken met de tekst
heb kpd er niet eens tussen staanquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
dan kun je die gewoon wegslepen
heb ik met KEL ook gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |