jij kunt van mij echt een onmenselijke hoeveelheid jeuk krijgen nuquote:Op vrijdag 18 december 2015 01:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ben eigenlijk nog bij seizoen 3, maar vertel dit niet aan Hermann
Dat is jouw gift en dat respecteer ikquote:Op vrijdag 18 december 2015 19:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij kunt van mij echt een onmenselijke hoeveelheid jeuk krijgen nu
ooh ooh ooh I wonder what this button doesquote:Op vrijdag 18 december 2015 19:30 schreef Der_Mann het volgende:
gisteren in hotel per ongeluk op alarmknop gedrukt, 5 minuten later kwamen er 2 politieauto's aangereden
Je dacht dat het een bestelknop voor mexicano's was?quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:30 schreef Der_Mann het volgende:
gisteren in hotel per ongeluk op alarmknop gedrukt, 5 minuten later kwamen er 2 politieauto's aangereden
Mooi toch, nu weet je dat hij het nog doet. Wat kost dit geintje?quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:30 schreef Der_Mann het volgende:
die alarmknop zat met de ketting om zo'n mapje heen gewikkeld, ik probeer het dus los te maken en opeens druk ik die knop inquote:Op vrijdag 18 december 2015 19:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ooh ooh ooh I wonder what this button does
nog meer jeuk nuquote:Op vrijdag 18 december 2015 19:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je dacht dat het een bestelknop voor mexicano's was?
dat zie ik wel als ik mijn loon krijgquote:Op vrijdag 18 december 2015 19:31 schreef Myrr het volgende:
[..]
Mooi toch, nu weet je dat hij het nog doet. Wat kost dit geintje?
Maar toch wel op zijn minst een lekkere agente die je kwam straffen voor het valse alarm?quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:30 schreef Der_Mann het volgende:
Hermann kennende keek hij verlekkerd naar de wapenstok van die snorquote:Op vrijdag 18 december 2015 19:33 schreef MAHL het volgende:
[..]
Maar toch wel op zijn minst een lekkere agente die je kwam straffen voor het valse alarm?
1 van de agenten was wel een best lekkere blonde dame jaquote:Op vrijdag 18 december 2015 19:33 schreef MAHL het volgende:
[..]
Maar toch wel op zijn minst een lekkere agente die je kwam straffen voor het valse alarm?
zeg maar tot nooit tegen je kerstgedichtquote:Op vrijdag 18 december 2015 19:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hermann kennende keek hij verlekkerd naar de wapenstok van die snor
quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zeg maar tot nooit tegen je kerstgedicht
drukte je per ongeluk een knop in met je elleboog tijdens het handdoekvouwen?quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:30 schreef Der_Mann het volgende:
Moet je komende week weer per ongeluk op het alarm drukken, kun je haar weer zienquote:Op vrijdag 18 december 2015 19:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
1 van de agenten was wel een best lekkere blonde dame ja
nee, tegen die tijd had ik de alarmknop allang in de prullenbak gegooidquote:Op vrijdag 18 december 2015 19:37 schreef McNulty het volgende:
[..]
drukte je per ongeluk een knop in met je elleboog tijdens het handdoekvouwen?
ben dima nietquote:Op vrijdag 18 december 2015 19:37 schreef MAHL het volgende:
[..]
Moet je komende week weer per ongeluk op het alarm drukken, kun je haar weer zien
Lievelingsuserquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |