SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.moet ff
quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:02 schreef Anoonumos het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.moet ff
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Geloof ik niet.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen Wimderon is fan. Dan weet je het wel.
Die mag nooit meer meedoen na vorig jaar.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:16 schreef Kopiko het volgende:
Ik zie dat Pallett er aankomt maar... waar is Kellett?
Heeft weer eens historie geschrevenquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Dolan is blij omdat hij zijn eigen leg houdt.
Deze leg wordt natuurlijk in de archieven opgeslagen zoals iedere andere dus hij is making history.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heeft weer eens historie geschreven
Dolan, wat een held is het eigenlijkquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Deze leg wordt natuurlijk in de archieven opgeslagen zoals iedere andere dus hij is making history.
Ik denk dat ik alleen juichte op de UK Open waar hij Taylor in de wurggreep had, 2012 oidquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dolan, wat een held is het eigenlijk
De spaarzame momentjesquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik alleen juichte op de UK Open waar hij Taylor in de wurggreep had, 2012 oid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |