En dit is anders dan tokkies in de rest van het land?quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:38 schreef James_R het volgende:
Was ik maar in Heerlen geboren. Ver van de randstad, lekker een ambacht leren, shag roken en bij het glazen huis naar je vrouw bellen ''HALLOO HAALLOO KIJK NAAR TV BEN IK IN BEELD???''
Hoe heerlijk ongecompliceerd is het leven dan zeg..
Sorry hoorquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
Waarom altijd gelijk zo ordinairIk zocht gewoon wat gezelschap en genegenheid.
Opzich niet, maar in perifere gebieden liggen de verhoudingen anders wat dat betreft.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:44 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
En dit is anders dan tokkies in de rest van het land?
ik zag hem vroeger heel vaak bij de appie enzo omdat we om de hoek van elkaar woonde, beetje rare vogel maar paar keer in het begin probeerde hij soms grappig te zijn en sloeg dan de plank mis. van die sex grapjesquote:
Dat is dan wel weer een tikje jammerquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:49 schreef isax het volgende:
[..]
ik zag hem vroeger heel vaak bij de appie enzo omdat we om de hoek van elkaar woonde, beetje rare vogel maar paar keer in het begin probeerde hij soms grappig te zijn en sloeg dan de plank mis. van die sex grapjes
>quote:
We zijn te laatquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:38 schreef James_R het volgende:
Was ik maar in Heerlen geboren. Ver van de randstad, lekker een ambacht leren, shag roken en bij het glazen huis naar je vrouw bellen ''HALLOO HAALLOO KIJK NAAR TV BEN IK IN BEELD???''
Hoe heerlijk ongecompliceerd is het leven dan zeg..
Alorske!quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:06 schreef James_R het volgende:
Zijn er nog slaapgasten dit jaar eigenlijk? *Verheugt zich op een nacht Geraldine Kemper op TV*
That's what she said.quote:
Ah, ik zie het. Er zitten nu andere dj's in.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:08 schreef houdjemond het volgende:
[..]
20.00 geloof ik, 20.30 deur op slot.
Nee, ze doen 2 dagen locatie uitzendingquote:
voor het glazen huis.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:11 schreef Max-Westerman het volgende:
waar moet ik mijn fiets nou neerzetten in Heerlen? :s ;s ;s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |