ik ben het ermee eensquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:58 schreef MrSalazar het volgende:
Maar ik ben juist een vredelievend en aardig persoon. Ik heb ook veel humor.
quote:Op dinsdag 28 april 2015 13:12 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Hou je kanker bek dicht over mijn ouders kanker vieze kanker hond. Je weet niets over mij kanker kneusje. Ik zou jou wel eens in het echt willen tegenkomen kanker idioot. Jouw ouders hebben ook gefaald in de kankeropvoeding van jou.
hahaha dat is een post van Fylax die ik gecopy/paste had.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:03 schreef timmmmm het volgende:
Zo vredelievend vind ik dat allemaal niet
quote:[..]
Hou je kanker bek dicht over mijn ouders kanker vieze kanker hond. Je weet niets over mij kanker kneusje. Ik zou jou wel eens in het echt willen tegenkomen kanker idioot. Jouw ouders hebben ook gefaald in de kankeropvoeding van jou.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:03 schreef timmmmm het volgende:
Wat is er niet vredelievend aan?quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:03 schreef timmmmm het volgende:
quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:05 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
hahaha dat is een post van Fylax die ik gecopy/paste had.
Zie: NWS / Studenten vallen Maagdenhuis binnen #8
quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:42 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
GVD die nicht!!??? Die HAAT ik echt. Flikker met zn lange haren. Nekschot voor die debiel.![]()
![]()
Is gewoon terecht in dat geval. Ging over die frank of frenk van BNN radio.quote:
quote:Op zondag 31 mei 2015 16:32 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Die kankerhipsters zijn juist mainstream. Zielige meelopers met hippe baardjes, kutkapsels en armen vol tatoeages.Opgerot met die flikkers.
Hoezo zeg je dat?quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:03 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik denk dat het komt omdat je niet altijd even vrouwvriendelijk bent.
Weet ik. Maar ik wil even wat love spreaden. Heb xtc geslikt na mn lunch.quote:
leugens leugens.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:09 schreef Hexxenbiest het volgende:
Als ik gebanned word ga ik uit boosheid nooooit meer terugkomen ......
much luvvv.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:11 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Weet ik. Maar ik wil even wat love spreaden. Heb xtc geslikt na mn lunch.
Ik vind dat we deze stelling even moeten controleren.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:09 schreef Hexxenbiest het volgende:
Als ik gebanned word ga ik uit boosheid nooooit meer terugkomen ......
Dat was dus een quote van Fylax...quote:
Is het Frank of Frenk? Ik hoor het graag. gr grquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:08 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Is gewoon terecht in dat geval. Ging over die frank of frenk van BNN radio.
ik zag het al ja, reageerde weer eens voordat ik alles gelezen hadquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:11 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Dat was dus een quote van Fylax...
quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:11 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Dat was dus een quote van Fylax...
quote:Op dinsdag 17 november 2015 @ 12:26 schreef MrSalazar het volgende:
Zijn toch alleen maar flikkers en nikkers die hiv hebben.
Dat is geen banwaardige stelling!quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik vind dat we deze stelling even moeten controleren.
Ze wil je bannenquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:14 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Dat is geen banwaardige stelling!
Ik was wat snel met me reactie.... Ik sluit me bij jou aan.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:09 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het allemaal echt niet vredelievend overkomen
Komt omdat we dezelfde boeken lezen. Schept zelfs onbewust een bandquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:25 schreef Arutha_ConDoin het volgende:
[..]
Ik was wat snel met me reactie.... Ik sluit me bij jou aan.
Tadaaaaa...!quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:15 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Byebye Hexx.
Moge je branden ......
OK dit is grof taalgebruik, maar wel gewoon waarheid.quote:
kut?quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:14 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nou laatst zat je een vrouwelijke user te beledigen met het k-woord.
okquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:38 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nee dat andere woord, maar je weet vast wel wat ik bedoel.
wordt veel gebanned maar ook meer toegelaten. Dit is nog steeds het grootste en leukste internetforum op het internet.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:38 schreef Dingflofbips het volgende:
Ik word ook steeds gebanned om niks/vriendjespolitiek. Ik ben naast vredelievend ook nog eens aantrekkelijk en slim
kanker he? je bedoeld kanker he?quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:38 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
ga kaartjes knippenquote:Op vrijdag 18 december 2015 17:08 schreef Geerd het volgende:
Mr salazar solliciteerd weer na een Fok loos weekend
......quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:08 schreef Geerd het volgende:
solliciteerdquote:Op vrijdag 18 december 2015 17:08 schreef Geerd het volgende:
naquote:Op vrijdag 18 december 2015 17:14 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ..........
solliciteerd
Waarom doen mods niks aan die fylax?quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:05 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
hahaha dat is een post van Fylax die ik gecopy/paste had.
Zie:
Op donderdag 26 februari 2015 01:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
Even voor ons die deze soap niet gevolgd hebben; welk k-woord? Niet kut? Dus wat? Kanker? Kolere? Iets met keuken?quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:38 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ze hebben meer reden om iets aan jou te doen me dunkt.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:18 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Waarom doen mods niks aan die fylax?
quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ze hebben meer reden om iets aan jou te doen me dunkt.
Ik stop m'n vuist in je achterste.quote:
dat gaat iets moois worden dan, hij is heel aardig heb ik net gelezenquote:Op vrijdag 18 december 2015 17:38 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Dat mag MrSalazar bepalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |