Hoezo zeg je dat?quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:03 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik denk dat het komt omdat je niet altijd even vrouwvriendelijk bent.
Weet ik. Maar ik wil even wat love spreaden. Heb xtc geslikt na mn lunch.quote:
leugens leugens.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:09 schreef Hexxenbiest het volgende:
Als ik gebanned word ga ik uit boosheid nooooit meer terugkomen ......
much luvvv.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:11 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Weet ik. Maar ik wil even wat love spreaden. Heb xtc geslikt na mn lunch.
Ik vind dat we deze stelling even moeten controleren.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:09 schreef Hexxenbiest het volgende:
Als ik gebanned word ga ik uit boosheid nooooit meer terugkomen ......
Dat was dus een quote van Fylax...quote:
Is het Frank of Frenk? Ik hoor het graag. gr grquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:08 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Is gewoon terecht in dat geval. Ging over die frank of frenk van BNN radio.
ik zag het al ja, reageerde weer eens voordat ik alles gelezen hadquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:11 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Dat was dus een quote van Fylax...
quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:11 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Dat was dus een quote van Fylax...
quote:Op dinsdag 17 november 2015 @ 12:26 schreef MrSalazar het volgende:
Zijn toch alleen maar flikkers en nikkers die hiv hebben.
Dat is geen banwaardige stelling!quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik vind dat we deze stelling even moeten controleren.
Ze wil je bannenquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:14 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Dat is geen banwaardige stelling!
Ik was wat snel met me reactie.... Ik sluit me bij jou aan.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:09 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het allemaal echt niet vredelievend overkomen
Komt omdat we dezelfde boeken lezen. Schept zelfs onbewust een bandquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:25 schreef Arutha_ConDoin het volgende:
[..]
Ik was wat snel met me reactie.... Ik sluit me bij jou aan.
Tadaaaaa...!quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:15 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Byebye Hexx.
Moge je branden ......
OK dit is grof taalgebruik, maar wel gewoon waarheid.quote:
kut?quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:14 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nou laatst zat je een vrouwelijke user te beledigen met het k-woord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |