Dat wordt weer betalen natuurlijkquote:Op vrijdag 18 december 2015 14:24 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Klopt. Vreselijk.
[..]
Dat laatste ben ik het niet mee eens.Ze laten dingen weg. Ze vertalen selectief. Waarom zouden ze dat nou doen? Ik vind dat wel verkeerd.
Welke cruciale details zijn zo verdraaid dat het verhaal niet klopt?quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:24 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik het niet mee eens.Ze laten dingen weg. Ze vertalen selectief. Waarom zouden ze dat nou doen? Ik vind dat wel verkeerd.
He, misschien waren het wel homo's. Homo's worden onderdrukt in Marokko. Als homó ben je daar je leven niet zeker.quote:
Het verhaal klopt feitelijk, maar zoals ik al aangaf geeft deze zin:quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:33 schreef Specularium het volgende:
Welke cruciale details zijn zo verdraaid dat het verhaal niet klopt?
Een heel ander beeld dan deze zin:quote:Vervolgens werd het slachtoffer door de twee gevolgd naar zijn huis en daar doodgeslagen.
welke weer een heel ander beeld schept dan deze:quote:they followed a gay man back to his home in Bergsjön after he offered them clothes and food upon hearing they were in need.
Maar dat kan aan mij liggen natuurlijk.quote:after going to his home and discovering he was not a woman when his wig slipped
Ik vind die slang het meest vreemde :pquote:Op vrijdag 18 december 2015 14:37 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Het verhaal klopt feitelijk, maar zoals ik al aangaf geeft deze zin:
[..]
Een heel ander beeld dan deze zin:
[..]
welke weer een heel ander beeld schept dan deze:
[..]
Maar dat kan aan mij liggen natuurlijk.
Geen idee ook waar ze die vandaan hadden. Mijn Zweeds is niet best, maar misschien staat het in de Zweedse krant.quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:38 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik vind die slang het meest vreemde :p
Weinig andere opties met zo'n UI, tenzij het een geflipte D66'er is (maar die zijn eigenlijk nog lager als trollen...)quote:
Zo noemen de meeste Fokkers um.quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:00 schreef Yasmin23 het volgende:
Waar halen ze ineens een dode slang vandaan?
Lijkt mij ook, als de kern van de zaak gewoon blijft staan kan het grootste probleem niet de matige vertaling van Powned zijn.quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:37 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Het verhaal klopt feitelijk, maar zoals ik al aangaf geeft deze zin:
[..]
Een heel ander beeld dan deze zin:
[..]
welke weer een heel ander beeld schept dan deze:
[..]
Maar dat kan aan mij liggen natuurlijk.
Voeg daaraan toe christenen, atheïsten, mensen die naar het strand gaan, mensen die naar muziek luisteren, mensen die de Koran niet kennen, enz. enz.quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:06 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Het zal er voor homo's , joden en vrouwen al dan niet in korte rokjes niet gezelliger op worden
Je zou voor de gein met een Zwitser een statement moeten maken door hem als asieleiser in Nederland in de procedure te gooien. "Het is daar net oorlog in Zwitserland. Ik voel me daar vervolgd door al die punctueel tikkende uurwerken in dat land, het lijkt wel spertijd".quote:
Orm is Zweeds voor slang. En volgens die link zat er ook bloed van de 16-jarige op die slang. Waar het beest vandaan kwam staat er niet bij.quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:40 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Geen idee ook waar ze die vandaan hadden. Mijn Zweeds is niet best, maar misschien staat het in de Zweedse krant.
http://www.expressen.se/g(...)hals-jag-ar-ormradd/
En dat is dan nog een gematigd, vredelievend moslimlandquote:Op vrijdag 18 december 2015 14:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
He, misschien waren het wel homo's. Homo's worden onderdrukt in Marokko. Als homó ben je daar je leven niet zeker.
Dat zijn nochtans de 3 bevolkingsgroepen (+ feministen) die voornamelijk een superdiverse samenleving steunen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:06 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Het zal er voor homo's , joden en vrouwen al dan niet in korte rokjes niet gezelliger op worden
quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:21 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Zo noemen de meeste Fokkers um.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:07 schreef Tjongejongezeg het volgende:
[..]
Alsof dat ook maar IETS uitmaakt! Maar hé, het gaat maar om een LGBT-er, dat zijn kennelijk geen mensen, die mag je doodslaan en vernederen. Dat is heul geen discriminatie, dat is GOED! Of zoiets.
Leve de hoogstaande moraal van de ware gelovige! Gegarandeerde discriminatie, homofobie en debiliteit. En daar moeten we dan ook nog respect voor hebben geloof ik....
IK hoop dat ik jou never nooit niet IRL tegen hoef te komen.
Het soort dat de pleuris heeft aan feministen, homo's etcquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:59 schreef berko13 het volgende:
[..]
Blanke, heteroseksuele christelijke mannen zoals ik, de doorsnee republikeinen zeg maar, weten dat Europa er zo niet beter op wordt.
haha ja Marokko vredelievend.quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:57 schreef berko13 het volgende:
[..]
En dat is dan nog een gematigd, vredelievend moslimland
Ik hoor ook nooit zoveel over narigheid in Marokko.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:21 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
haha ja Marokko vredelievend.![]()
Dat zegt natuurlijk niet zoveel. Opmerkelijk is de dat je die Marokkanen altijd hoort janken over Israël en hun bezetting, maar niet over de Marokkaanse bezetting van de Westelijke Sahara en het onderdrukken van de bevolking aldaar voor (uiteraard) monetair gewin.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:22 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ik hoor ook nooit zoveel over narigheid in Marokko.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |