quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:07 schreef Tjongejongezeg het volgende:
[..]
Alsof dat ook maar IETS uitmaakt! Maar hé, het gaat maar om een LGBT-er, dat zijn kennelijk geen mensen, die mag je doodslaan en vernederen. Dat is heul geen discriminatie, dat is GOED! Of zoiets.
Leve de hoogstaande moraal van de ware gelovige! Gegarandeerde discriminatie, homofobie en debiliteit. En daar moeten we dan ook nog respect voor hebben geloof ik....
IK hoop dat ik jou never nooit niet IRL tegen hoef te komen.
Wat heeft IS er nou weer mee te maken?quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:11 schreef Tjongejongezeg het volgende:
[..]
Maak je niet ongerust, dat IS al zo.
Maar ook het geweld jegens vrouwen is de laatste jaren enorm toegenomen, net als criminaliteit tov gehandicapten en ouderen. En ja, met nóg meer van die moslims erbij zie ik de situatie eerder verder verslechteren, dan verbeteren.
Nee, voor mij ben je NIET welkom, niet welkom in mijn land.
Het zijn inderdaad economische migranten. Oftwel gelukszoekers.quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:17 schreef Hathor het volgende:
Marokkanen zijn geen vluchtelingen, dat even voorop. Verder opsluiten en de sleutel weggooien, niet meer naar omkijken, zelfs geen voedsel geven. Gewoon laten wegkwijnen, dat is het beste voor iedereen.
Die roep om IS-straffen iedere keer.quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:17 schreef Hathor het volgende:
Marokkanen zijn geen vluchtelingen, dat even voorop. Verder opsluiten en de sleutel weggooien, niet meer naar omkijken, zelfs geen voedsel geven. Gewoon laten wegkwijnen, dat is het beste voor iedereen.
Dit natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:17 schreef Hathor het volgende:
die hebben ze ook doodgeslagen nadat die hun had verleid tot seks natuurlijkquote:Op vrijdag 18 december 2015 13:00 schreef Yasmin23 het volgende:
Waar halen ze ineens een dode slang vandaan?
slang in zijn broek natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:42 schreef boik het volgende:
[..]
die hebben ze ook doodgeslagen nadat die hun had verleid tot seks natuurlijk
Ja manquote:Op vrijdag 18 december 2015 13:51 schreef SicSicSics het volgende:
Als je homo bent in Marokko kun je best vluchteling zijn.Wat zijn we weer lekker snel met het oordeel.
Het artikel van powned is ook wel crap vertaald. Expres?
Het lijkt er nu op alsof ze de man stiekem gevolgd zijn om hem aan te vallen. Terwijl dat zelf in het Mirror artikel niet zo staat.
Als je het originele artikel erbij pakt lees je nóg een ander verhaal:
http://www.dailymail.co.u(...)man-wig-slipped.html
Ja doodslaan/ -steken gaat wat ver, maar de berichtgeving van powned is wat aan de gekleurde kant. Het grootste gedeelte van het volk wat daar (en hier?) zo hard schreeuwt zou volgens mij hetzelfde reageren als ze op deze manier in het O'tje genomen worden.
Je bedoelt dat je een slaappaats wordt aangeboden door een vrouw en het blijkt een man te zijn.quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:51 schreef SicSicSics het volgende:
Als je homo bent in Marokko kun je best vluchteling zijn.Wat zijn we weer lekker snel met het oordeel.
Het lijkt er nu op alsof ze de man stiekem gevolgd zijn om hem aan te vallen. Terwijl dat zelf in het Mirror artikel niet zo staat.
Ja doodslaan/ -steken gaat wat ver, maar de berichtgeving van powned is wat aan de gekleurde kant. Het grootste gedeelte van het volk wat daar (en hier?) zo hard schreeuwt zou volgens mij hetzelfde reageren als ze op deze manier in het O'tje genomen worden.
Dat zijn over het algemeen geen ongehoorde commentaren, toch?quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:12 schreef Confetti het volgende:
Ja man. Gelijk de doodstraf voor iedere homo die wat probeert
"Doodslaan gaat wat ver"quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:51 schreef SicSicSics het volgende:
Een ferme, zelfverdedigende tik is wat anders dan iemand doodsteken.quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:16 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat zijn over het algemeen geen ongehoorde commentaren, toch?
"Homo's? Geen probleem mee hoor, maar ze moeten niet aan me komen! Dan sla ik ze kapot." - voetbalfan24
Waar zeg ik dat ik het er mee eens ben?quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:15 schreef grimselman het volgende:
Je bedoelt dat je een slaappaats wordt aangeboden door een vrouw en het blijkt een man te zijn.
Dan kun je ook gewoon weglopen...
En kleding en de mogelijkheid om even te douchen.....tja, wat een misdaad is dat zeg!quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:15 schreef grimselman het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je een slaappaats wordt aangeboden door een vrouw en het blijkt een man te zijn.
Dan kun je ook gewoon weglopen...
Waar schrijf ik dat jij het daar mee eens bent?quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:18 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik het er mee eens ben?Ik zeg alleen dat men soms wat hypocriet reageert als er 'vluchteling' of 'Zweden' of 'homo' in een artikel staat.
Niet dan?quote:
Dat zeg ik. Als de daders geen vluchtelingen waren geweest, dan was het een ander topic geworden. Powned gooit nog wat extra olie op het vuur door wat selectief te vertalen en wat zaken weg te laten. Ik vind dat best smerig.quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:17 schreef Confetti het volgende:
Een ferme, zelfverdedigende tik is wat anders dan iemand doodsteken.
Kern van de zaak is dat er iemand is vermoord vanwege zijn geaardheid.quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:21 schreef SicSicSics het volgende:
Dat zeg ik. Als de daders geen vluchtelingen waren geweest, dan was het een ander topic geworden. Powned gooit nog wat extra olie op het vuur door wat selectief te vertalen en wat zaken weg te laten. Ik vind dat best smerig.
Klopt. Vreselijk.quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:23 schreef Specularium het volgende:
Kern van de zaak is dat er iemand is vermoord vanwege zijn geaardheid.
Dat laatste ben ik het niet mee eens.quote:Kun je Powned wel aan gaan vallen, maar die doen vrij weinig verkeerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |