abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158327289
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 13:07 schreef Tjongejongezeg het volgende:

[..]

Alsof dat ook maar IETS uitmaakt! Maar hé, het gaat maar om een LGBT-er, dat zijn kennelijk geen mensen, die mag je doodslaan en vernederen. Dat is heul geen discriminatie, dat is GOED! Of zoiets.

Leve de hoogstaande moraal van de ware gelovige! Gegarandeerde discriminatie, homofobie en debiliteit. En daar moeten we dan ook nog respect voor hebben geloof ik....

IK hoop dat ik jou never nooit niet IRL tegen hoef te komen. :r
:') emoties much?
Conscience do cost.
pi_158327350
Marokkanen zijn geen vluchtelingen, dat even voorop. Verder opsluiten en de sleutel weggooien, niet meer naar omkijken, zelfs geen voedsel geven. Gewoon laten wegkwijnen, dat is het beste voor iedereen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  vrijdag 18 december 2015 @ 13:17:55 #28
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_158327364
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 13:11 schreef Tjongejongezeg het volgende:

[..]

Maak je niet ongerust, dat IS al zo.
Maar ook het geweld jegens vrouwen is de laatste jaren enorm toegenomen, net als criminaliteit tov gehandicapten en ouderen. En ja, met nóg meer van die moslims erbij zie ik de situatie eerder verder verslechteren, dan verbeteren.

Nee, voor mij ben je NIET welkom, niet welkom in mijn land.
Wat heeft IS er nou weer mee te maken?
UI Made bij VanilleKwark.
  vrijdag 18 december 2015 @ 13:20:55 #29
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_158327424
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 13:17 schreef Hathor het volgende:
Marokkanen zijn geen vluchtelingen, dat even voorop. Verder opsluiten en de sleutel weggooien, niet meer naar omkijken, zelfs geen voedsel geven. Gewoon laten wegkwijnen, dat is het beste voor iedereen.
Het zijn inderdaad economische migranten. Oftwel gelukszoekers.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_158327471
quote:
Die roep om IS-straffen iedere keer.

Voor de rest is het meeste wel gezegd, Marokkanen zijn geen vluchtelingen en we zien dat dit soort dingen kunnen gebeuren met al die immigratie.
pi_158327508
Is hun cultuur, moet je respect voor hebben. We leven in een superdiverse samenleving en geen enkele cultuur is superieur aan de andere.
  vrijdag 18 december 2015 @ 13:27:41 #32
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_158327567
Het ergste is dat wanneer een paar Marokkanen de toegang tot een kroeg geweigerd wordt, dit dagenlang op de voorpagina van de kranten staat. Dit wordt waarschijnlijk doodgezwegen.
The End Times are wild
pi_158327727
Vluchtelingen uit Marokko xD
  vrijdag 18 december 2015 @ 13:36:01 #34
423584 begaaierd
Ik Begaai, Hij Begaait, Wij...
pi_158327784
Niks aan de hand mensen. Is gewoon een incident! Wordt ook door de autochtonen bevolking gedaan (werd door ene policor beweert).

Nu weer de focus op de rellen in Geldermalsen. Dat is namelijk veel schokkender en meer verontrustend!
pi_158327858
quote:
Dit natuurlijk.

'Vluchteling' is de nieuwe term om alles aan te duiden wat zielig en hulpbehoevend is in de ogen van politiek correct Nederland.
pi_158327918
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 13:00 schreef Yasmin23 het volgende:
Waar halen ze ineens een dode slang vandaan?
die hebben ze ook doodgeslagen nadat die hun had verleid tot seks natuurlijk
  vrijdag 18 december 2015 @ 13:51:17 #37
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_158328093
Als je homo bent in Marokko kun je best vluchteling zijn. ^O^ Wat zijn we weer lekker snel met het oordeel.

Het artikel van powned is ook wel crap vertaald. Expres?

Het lijkt er nu op alsof ze de man stiekem gevolgd zijn om hem aan te vallen. Terwijl dat zelf in het Mirror artikel niet zo staat.

Als je het originele artikel erbij pakt lees je nóg een ander verhaal:
http://www.dailymail.co.u(...)man-wig-slipped.html

Ja doodslaan/ -steken gaat wat ver, maar de berichtgeving van powned is wat aan de gekleurde kant. Het grootste gedeelte van het volk wat daar (en hier?) zo hard schreeuwt zou volgens mij hetzelfde reageren als ze op deze manier in het O'tje genomen worden. :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_158328400
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 13:42 schreef boik het volgende:

[..]

die hebben ze ook doodgeslagen nadat die hun had verleid tot seks natuurlijk
slang in zijn broek natuurlijk.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_158328429
Wir schaffen das
People are always teaching us democracy but the people who teach us democracy don't want to learn it themselves.
pi_158328511
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 december 2015 13:51 schreef SicSicSics het volgende:
Als je homo bent in Marokko kun je best vluchteling zijn. ^O^ Wat zijn we weer lekker snel met het oordeel.

Het lijkt er nu op alsof ze de man stiekem gevolgd zijn om hem aan te vallen. Terwijl dat zelf in het Mirror artikel niet zo staat.

Ja doodslaan/ -steken gaat wat ver, maar de berichtgeving van powned is wat aan de gekleurde kant. Het grootste gedeelte van het volk wat daar (en hier?) zo hard schreeuwt zou volgens mij hetzelfde reageren als ze op deze manier in het O'tje genomen worden. :D
Ja man :') . Gelijk de doodstraf voor iedere homo die wat probeert
pi_158328584
quote:

Je bedoelt dat je een slaappaats wordt aangeboden door een vrouw en het blijkt een man te zijn.
Dan kun je ook gewoon weglopen...
  vrijdag 18 december 2015 @ 14:16:18 #42
116015 SicSicSics
pi_158328597
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 december 2015 14:12 schreef Confetti het volgende:
Ja man :') . Gelijk de doodstraf voor iedere homo die wat probeert
Dat zijn over het algemeen geen ongehoorde commentaren, toch?

"Homo's? Geen probleem mee hoor, maar ze moeten niet aan me komen! Dan sla ik ze kapot." - voetbalfan24
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_158328621
quote:

"Doodslaan gaat wat ver"
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_158328624
quote:
6s.gif Op vrijdag 18 december 2015 14:16 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dat zijn over het algemeen geen ongehoorde commentaren, toch?

"Homo's? Geen probleem mee hoor, maar ze moeten niet aan me komen! Dan sla ik ze kapot." - voetbalfan24
Een ferme, zelfverdedigende tik is wat anders dan iemand doodsteken.
  vrijdag 18 december 2015 @ 14:18:11 #45
116015 SicSicSics
pi_158328641
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 december 2015 14:15 schreef grimselman het volgende:
Je bedoelt dat je een slaappaats wordt aangeboden door een vrouw en het blijkt een man te zijn.
Waar zeg ik dat ik het er mee eens ben? :D Ik zeg alleen dat men soms wat hypocriet reageert als er 'vluchteling' of 'Zweden' of 'homo' in een artikel staat.
Fine, fuck you then!
pi_158328707
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 december 2015 14:15 schreef grimselman het volgende:

[..]

En kleding en de mogelijkheid om even te douchen.....tja, wat een misdaad is dat zeg!
pi_158328714
quote:
12s.gif Op vrijdag 18 december 2015 14:18 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat ik het er mee eens ben? :D Ik zeg alleen dat men soms wat hypocriet reageert als er 'vluchteling' of 'Zweden' of 'homo' in een artikel staat.
Waar schrijf ik dat jij het daar mee eens bent?
  vrijdag 18 december 2015 @ 14:21:34 #48
116015 SicSicSics
pi_158328730
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 december 2015 14:17 schreef Mortaxx het volgende:
"Doodslaan gaat wat ver"
Niet dan? :D
\
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 december 2015 14:17 schreef Confetti het volgende:
Een ferme, zelfverdedigende tik is wat anders dan iemand doodsteken.
Dat zeg ik. Als de daders geen vluchtelingen waren geweest, dan was het een ander topic geworden. Powned gooit nog wat extra olie op het vuur door wat selectief te vertalen en wat zaken weg te laten. Ik vind dat best smerig.

En verder :')_! zelfverdediging. :')_!
Fine, fuck you then!
pi_158328763
quote:
6s.gif Op vrijdag 18 december 2015 14:21 schreef SicSicSics het volgende:

Dat zeg ik. Als de daders geen vluchtelingen waren geweest, dan was het een ander topic geworden. Powned gooit nog wat extra olie op het vuur door wat selectief te vertalen en wat zaken weg te laten. Ik vind dat best smerig.
Kern van de zaak is dat er iemand is vermoord vanwege zijn geaardheid.

Kun je Powned wel aan gaan vallen, maar die doen vrij weinig verkeerd.
  vrijdag 18 december 2015 @ 14:24:53 #50
116015 SicSicSics
pi_158328808
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 14:23 schreef Specularium het volgende:
Kern van de zaak is dat er iemand is vermoord vanwege zijn geaardheid.
Klopt. Vreselijk.
quote:
Kun je Powned wel aan gaan vallen, maar die doen vrij weinig verkeerd.
Dat laatste ben ik het niet mee eens. :) Ze laten dingen weg. Ze vertalen selectief. Waarom zouden ze dat nou doen? Ik vind dat wel verkeerd.
Fine, fuck you then!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')