Wie zijn die "users" dan?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:38 schreef Oud_student het volgende:
Veel users begrijpen "grenzen dicht" letterlijk, zij zijn dus net zo dom als zij dat van PVVers beweren![]()
Maar "grenzen dicht" is natuurlijk een verzameling van maatregelen, zoals hierboven ook aangegeven. Soms kan prikkeldraad of grenscontrole als aanvullende maatregelen ook helpen.
Wat er eerst moet gebeuren is de aanzuigende werking stoppen, dus:
- geen huizen,
- zeer beperkte medische zorg
- geen integratie of taalcursussen
- geen geld maar wel voedsel en basis onderdak
- indien aanvraag ingewilligd, dan tijdelijk onderdak
- strenge eisen voor asiel
- geen papieren of vals, direct terug
- niet aan de regels houden direct terug
- regelmatig steekproefsgewijs mensen controleren (ja idd op uiterlijk selecteren)
- enz
Een maand geleden werd het nog heel veel geroepen, door meerdere users die de oplossing van de PVV niet wilden of zeiden dat die onmogelijk was. Misschien dat ze nu tot inzicht zijn gekomen?quote:
De PVV heeft ook geen oplossing.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:47 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Een maand geleden werd het nog heel veel geroepen, door meerdere users die de oplossing van de PVV niet wilden of zeiden dat die onmogelijk was. Misschien dat ze nu tot inzicht zijn gekomen?
Wacht maar af, ze melden zich nog wel
Grenzen dicht is een oplossing.quote:
Heeft de PVV een idee hoe je dat doet? Heeft men verder plannen voor dit land? Nee. Men roept wat. En dom Nederland ziet daar wel wat in.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:51 schreef Proximo het volgende:
[..]
Grenzen dicht is een oplossing.
Of je die leuk vindt en of het 100% werkt is een 2e, maar het is wel degelijk een oplossing.
Als oostenrijk, zweden, denemarken, hongarije, slowakije e.a kunnen zeggen: We hebben wel genoeg, bekijk het maar.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:52 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Heeft de PVV een idee hoe je dat doet? Heeft men verder plannen voor dit land? Nee. Men roept wat. En dom Nederland ziet daar wel wat in.
Dat doet toch ook niemand ? Alleen is het wel duidelijk dat een te grote hoeveel alleenstaande moslim mannen voor grote problemen zorgt.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:52 schreef Infection het volgende:
Rutte is weer eens hetzelfde riedeltje aan het herhalen tijdens de persconferentie:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)ntie-premier-rutte-2
"We kunnen niet alle asielzoekers verantwoordelijk houden voor wat er in Keulen is gebeurd"
Nee. Je kan meer. Doen. Meer dan wat roepen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:55 schreef Proximo het volgende:
[..]
Als oostenrijk, zweden, denemarken, hongarije, slowakije e.a kunnen zeggen: We hebben wel genoeg, bekijk het maar.
Dan kan het hier toch ook?
Landen bewaken al millennia hun grenzen, we zijn ineens vergeten hoe dat moet?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:52 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Heeft de PVV een idee hoe je dat doet? Heeft men verder plannen voor dit land? Nee. Men roept wat. En dom Nederland ziet daar wel wat in.
Precies: je grenzen bewaken.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:56 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Nee. Je kan meer. Doen. Meer dan wat roepen.
http://nos.nl/artikel/207(...)nten-te-stoppen.htmlquote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:55 schreef Proximo het volgende:
[..]
Als oostenrijk, zweden, denemarken, hongarije, slowakije e.a kunnen zeggen: We hebben wel genoeg, bekijk het maar.
Dan kan het hier toch ook?
Klopt, maar Rutte gebruikt dit als slap excuus om de huidige vluchtelingenstroom te laten zoals het is. Hij geeft bijvoorbeeld niet toe dat een te grote hoeveelheid moslimmannen voor problemen zorgt. Wel zegt hij de instroom te willen verminderen, maar dit hebben wel al vaker gehoord.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:55 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dat doet toch ook niemand ? Alleen is het wel duidelijk dat een te grote hoeveel alleenstaande moslim mannen voor grote problemen zorgt.
Dat is dus een goede reden om er niet nog meer binnen te laten.
We hebben de mensen er niet eens voor.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:56 schreef Perrin het volgende:
[..]
Landen bewaken al millennia hun grenzen, we zijn ineens vergeten hoe dat moet?
Dus andere landen kunnen:quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:56 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Nee. Je kan meer. Doen. Meer dan wat roepen.
Je blijft maar onzinnige uitvluchten pruttelen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:57 schreef Jaroon het volgende:
[..]
We hebben de mensen er niet eens voor.
Hij komt nog wel op de koffie met zijn domme gelach en slappe excuses.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:57 schreef Infection het volgende:
[..]
Klopt, maar Rutte gebruikt dit als slap excuus om de huidige vluchtelingenstroom te laten zoals het is.
Met +-1 miljoen werklozen feitelijk onjuist.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:57 schreef Jaroon het volgende:
[..]
We hebben de mensen er niet eens voor.
Ik zoek geen uitvluchten. Ik heb gewoon commentaar op het domme gebral van de PVV en mensen die hen aanhangen. Ik heb altijd kritiek gehad op het beleid zoals het al vele jaren is tov bepaalde buitenlanders. Ik kom uit zo'n buurt. Maar de dag dat ik PVV ga stemmen vertrek ik uit dit land.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je blijft maar onzinnige uitvluchten pruttelen.
Niemand vraagt je PVV te stemmen. Het zou echter wel fijn zijn als je argumenten verder komen dan: jullie zijn dom en grenzen bewaken is onmogelijk.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:59 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik zoek geen uitvluchten. Ik heb gewoon commentaar op het domme gebral van de PVV en mensen die hen aanhangen. Ik heb altijd kritiek gehad op het beleid zoals het al vele jaren is tov bepaalde buitenlanders. Ik kom uit zo'n buurt. Maar de dag dat ik PVV ga stemmen vertrek ik uit dit land.
PVDAquote:Dit betekent dat Europa zich meer moet inzetten om conflicten in de wereld te voorkomen. Dat doen we onder andere door betere ontwikkelingssamenwerking en door goede handelsbetrekkingen met economisch zwakke regio's. Op het moment dat regio's in eigen stabiliteit en welvaart kunnen voorzien, zien mensen zich niet genoodzaakt om te vluchten.
D66quote:De PvdA staat voor een humaan asielbeleid. Nederland moet een veilige haven zijn voor mensen die op de vlucht zijn voor oorlog en geweld. Asielzoekers die daarvoor bescherming zoeken in ons land verdienen een eerlijke procedure en fatsoenlijke opvang. Mensen die naar Nederland willen komen voor bijvoorbeeld partnermigratie, werk of studie moeten voldoen aan voorwaarden, maar mogen niet tegen onmogelijke hindernissen oplopen. De PvdA is ook voor een effectief terugkeerbeleid waarbij de menselijke maat en de belangen van kinderen voorop staan. Nederland is zeer gebaat bij een geharmoniseerd Europees asielbeleid waarbij alle lidstaten fatsoenlijke opvang en bescherming bieden.
Dit zijn dus wel duidelijke harde maatregelen die een einde aan de stroom gaan maken?quote:D66 wil in asielzaken rechtvaardig, humaan en streng zijn. Liefst in Europese context.
Wij vinden dat de overheid uiterlijk binnen drie jaar moet beslissen over het verblijfsrecht van de asielzoeker. Een sanctie, bijvoorbeeld in de vorm van een dwangsom, verschaft daarbij de nodige prikkels voor snelheid. Als na een asielprocedure blijkt dat er geen recht op bescherming bestaat, moet de overheid duidelijk zijn: de vreemdeling moet terug naar zijn land van herkomst.
D66 wil dat het voor asielzoekers in de periode waarin zij wachten op duidelijkheid, mogelijk is om te leren en te werken. Dit bevordert hun zelfstandigheid en is tevens in het belang van de Nederlandse samenleving. Van D66 mogen schoolgaande asielzoekers hun opleiding, inclusief stage, afmaken.
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:09 schreef SpaceOddity het volgende:
Ondertussen; Miranda de Vries genomineerd als 'beste bestuurder'
Wij van WC-eend..quote:De Vries werd voorgedragen door andere gemeentebestuurders. Zij konden meedoen aan een online onderzoek van bureau Necker van Naem. De inzendtermijn sloot eind november, ruim voor de azc-perikelen in Geldermalsen begonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |