Kom op zeg, je weet toch nog wel hoe er in Haren werd ingegrepen? Je ziet toch wel eens vaker beelden voorbij komen van de ME op TV? Iedereen die een beetje normaal kan nadenken en het nieuws wel eens kijkt weet hoe die gasten ingrijpen. Jammer dat het voor zulke vervelende gevolgen heeft.quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat zullen we vast nog wel horen. Misschien omdat het een normaal persoon is die geen ervaring heeft met situaties als deze omdat ze deze normaal niet opzoekt en de agent(en) die tegenover haar stonden slimmer had ingeschat.
Waarom? Omdat er op de avond zelf het vermoeden was dat een groot deel van de relschoppers van buiten het dorp kwam, prima reden om iedereen die niks in het dorp te zoeken heeft weg te trappen.quote:Waarom moet de ME zo ver bij de brandhaard vandaan (met zo veel straten er tussen) nog mensen bevelen opdragen, wat voor doel dient het? Als ze achter mensen aan zitten dan zijn dat juist degene die allang het café in zijn gevlucht bijvoorbeeld, als ze een goede voorsprong hadden. Ik zie werkelijk waar geen enkele reden om daar opgefokt doorheen te stampen.
Hoe oud was de gemiddelde relschopper dan?quote:En gezien de leeftijd van de gemiddelde relschopper zaten die allemaal al lang weer bij pa en ma op de bank met een volgeschoten onderbroek toen de ME het offensief begon.
Dit.quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:57 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Denken dat makelaars huisjesmelkers zijn
Denken dat ik serieus was. Ik word moe van die ontroerende verhalen in het AD of de Telegraaf.quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:57 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Denken dat makelaars huisjesmelkers zijn
Die grote afstand valt best wel mee.quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
...Dit gebeurde op een best grote afstand van waar alles gebeurde, genoeg mensen die er helemaal niks mee te maken hebben die ook toevallig op dat marktplein lopen of daar staan buiten een horecapand om een sigaret te roken. Dus als je er niks mee te maken wil hebben dan hoef je er niet te zijn slaat nergens op, want ze was er al lang niet meer.
Maar iedereen moet dus maar binnen blijven en helemaal niet komen demonstreren of weg gaan als er 10 mensen (voorbeeld, niet de situatie daar) begint te rellen voor het geval dat de ME komt. Dat zou makkelijk zijn, dan zet je als gemeente 50 man neer die stenen gooien om de rest van het protestvolk te zien afdruipen omdat ze bang zijn anders tikken te krijgen.
Een charge uitvoeren over honderden meters met tal van zijstraten (met een start bij het gemeentehuis waar je drie richtingen op kan gaan) en een compleet andere straat in gaan en dan een volwassen vrouw in elkaar beuken, wat een helden.
Dat wijf stond gewoon vooraan te schreeuwen en stenen te gooien, wat een teef zegquote:Op vrijdag 18 december 2015 13:01 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Nee, terecht dat die gasten wat van zich afslaan. Die vrouw had daar gewoon niks te zoeken en had orders moeten volgen.
Bron?quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:00 schreef CF87 het volgende:
[..]
Dat wijf stond gewoon vooraan te schreeuwen en stenen te gooien, wat een teef zeg
Vrouwen zijn per definitie onschuldig?quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:51 schreef mitchelll0181 het volgende:
Apart... Kan me niet voorstellen dat je als agent zijnde een vrouw neer slaat.. Een man ok.. Potentieel gevaar
Gemixed. 15\16 maar ook veel oude garde Marktplein en Passantenhaven.. En dan praat je over einde 30, begin 40?quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:57 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Kom op zeg, je weet toch nog wel hoe er in Haren werd ingegrepen? Je ziet toch wel eens vaker beelden voorbij komen van de ME op TV? Iedereen die een beetje normaal kan nadenken en het nieuws wel eens kijkt weet hoe die gasten ingrijpen. Jammer dat het voor zulke vervelende gevolgen heeft.
[..]
Waarom? Omdat er op de avond zelf het vermoeden was dat een groot deel van de relschoppers van buiten het dorp kwam, prima reden om iedereen die niks in het dorp te zoeken heeft weg te trappen.
[..]
Hoe oud was de gemiddelde relschopper dan?
En die moeten van pap en mam op tijd weer thuis?quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:09 schreef Keltie het volgende:
[..]
En dan praat je over einde 30, begin 40?
Letterlijk geloven wat de Telegraaf neer zet, bestaan zo een mensen nog?quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:58 schreef Geralt het volgende:
En dan nog, door blijven beuken heeft geen enkele zin. Iemand is al uitgeschakeld. Een vrouw nota bene, waarvan die vriend staat te schreeuwen dat ze een ernstige ziekte heeft en dat ze op moeten houden.
Waarom beuken die teringhonden dan gewoon door?![]()
Van mij mogen die ME-ers opgeknoopt worden
Geen idee. Maar dat heb ik dan ook nooit gezegd.quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:11 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
En die moeten van pap en mam op tijd weer thuis?
Dat weet ik, is ook meer iets dat ik mij dan hardop afvraag.quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:14 schreef Keltie het volgende:
[..]
Geen idee. Maar dat heb ik dan ook nooit gezegd.
Klopt, pure speculatie dus. Ik heb het ook niet als feit verwoord, maar dit is gewoon zinloos geweld hoe je het went of keert. Dat jij het goedpraat vind ik misselijk.quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:55 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Jij bent ook wel een lekkere hypocriet.
Eerst beetje lopen janken dat ik er niks over moet zeggen omdat ik er volgens jou niet bij was. En hier zeg je zelf "het is maar de vraag of". MAW je was er zelf ook niet bij.
Als iedereen massaal stopt met het negeren van een bevel van de politie of ME dan wordt het een bende.quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:23 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Klopt, pure speculatie dus. Ik heb het ook niet als feit verwoord, maar dit is gewoon zinloos geweld hoe je het went of keert. Dat jij het goedpraat vind ik misselijk.
Grote spiergroepen. Ook de armen. Maar soms schiet je wel eens uit. Shit happens.quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:54 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Buiten dat het in praktijk vaak toch even iets anders loopt heeft de ME ook als instructie op het dijbeen te slaan en niet op het hoofd.
Ja en dan ben je dus fout. Als ik per ongeluk de spiegel van jouw auto af rij ben ik ook aansprakelijk.quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:31 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
[..]
Grote spiergroepen. Ook de armen. Maar soms schiet je wel eens uit. Shit happens.
Je bent inderdaad aansprakelijk. Maar een ongeluk is een ongeluk.quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:47 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ja en dan ben je dus fout. Als ik per ongeluk de spiegel van jouw auto af rij ben ik ook aansprakelijk.
Dat er sprake is van uitschieten is overigens een aanname die niet wordt gesteund door bewijs.
Klopt. Maar dat het een ongeluk is is vooralsnog een aanname die niet wordt onderschreven.quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:51 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
[..]
Je bent inderdaad aansprakelijk. Maar een ongeluk is een ongeluk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |