Dit dus. Paar jaar terug ook bij die rellen in Haren. Ging jeugd achteraf zeiken dat de ME zo hard had opgetreden. Tja, dan moet je daar gewoon niet zijn. Of luisteren naar de ME inderdaad.quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:43 schreef Keltie het volgende:
Zoals ze bij voetbalsupporters zeggen: Als je niet wil luisteren.... Ramt een ME'er je het ziekenhuis in.
Dat was hier ook het geval, alleen is dit een familie met diepe zakken en een advocaat
En dit is relevant omdat?quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:40 schreef tong80 het volgende:
Op een gegeven moment denk je, ik word geen conducteur.
ME-ers zijn gewone agenten en medewerkers van de politie, kerel.quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:47 schreef Geralt het volgende:
Die ME-ers zijn ook teringzakken eerste klas
Dit is sarcasme neem ik aan.quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:47 schreef Geralt het volgende:
Nee nietquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:49 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
ME-ers zijn gewone agenten en medewerkers van de politie, kerel.
quote:
De tijd van onderscheid is voorbij als zij nodig zijn. Neemt niet weg dat de ME ook niet moet gaan huilen als zij het bokje zijn (zoals na Feijenoord Ajax in 2006, meen ik)..quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:48 schreef Geralt het volgende:
Ik heb af en toe het idee dat die er gewoon op kicken om alles en iedereen finaal in elkaar te beuken en daarbij geen enkel onderscheid maken tussen man, vrouw, kind of bejaarde.
Dit is echt de wereld op z'n kop. Je weet wanneer de ME komt ingrijpen en dat gaat er nooit zacht aan toe. In mijn ogen volledig terecht, jeugd gooit met flessen, stenen, vuurwerk en weet ik wat nog meer. Terecht dat je iedereen die er dan in de buurt is neermept.quote:
Volgens het verhaal stonden ze honderden meters verderop. Voor hun voordeur.quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:55 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dit is echt de wereld op z'n kop. Je weet wanneer de ME komt ingrijpen en dat gaat er nooit zacht aan toe. In mijn ogen volledig terecht, jeugd gooit met flessen, stenen, vuurwerk en weet ik wat nog meer. Terecht dat je iedereen die er dan in de buurt is neermept.
Wil je dat niet, blijf dan uit de buurt.
Kom op, je ziet toch dat je te maken hebt met een ongewapende vrouw. Dan sommeer je haar toch gewoon om op te bokken en klaar is het. Dus of ze heeft toch iets uitgelokt, of dit is het zoveelste teken dat politiegeweld angstaanjagende vormen begint aan te nemen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:55 schreef HenkieVdV het volgende:
Als de politie charges uitvoert en mensen vordert om weg te gaan dien je daar naar te luisteren, maar blijkbaar vonden deze mensen dat ze boven de wet staan en daar voelt ze nu de consequenties van.
komt omdat tegenwoording man,vrouw,kind of bejaarde allemaal een stel mongolen zijn.quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:48 schreef Geralt het volgende:
Ik heb af en toe het idee dat die er gewoon op kicken om alles en iedereen finaal in elkaar te beuken en daarbij geen enkel onderscheid maken tussen man, vrouw, kind of bejaarde.
Een ander verhaal dat ik las was dat ze bij een café stonden op ongeveer 500 meter afstand van (t)huis.quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:57 schreef Geralt het volgende:
[..]
Volgens het verhaal stonden ze honderden meters verderop. Voor hun voordeur.
Misschien dachten ze wel toen dat groepjes eikels hun kant op kwam die willen misschien vragen of we daders herkend hebben en zijn ze daarom niet naar binnen gegaan. Weten wij veel.
En ik vind dat al die AZC's er niet moeten komen zonder dat daar draagvlak voor is onder de bevolking.quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:59 schreef omidiano het volgende:
Moet je maar niet rellen ik vind dat de ME harder moest optreden...
Dat is het verhaal dat ik ken.quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:58 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
[..]
Dus of ze heeft toch iets uitgelokt
Ja waar anders op? Het leeftijdverschil vond ik vrij opmerkelijk.quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:59 schreef Keltie het volgende:
[..]
Neuh, gewoon niet lekker.
Maar goed, jij velt je oordeel op basis van de foto?
Nee, terecht dat die gasten wat van zich afslaan. Die vrouw had daar gewoon niks te zoeken en had orders moeten volgen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:58 schreef Geralt het volgende:
En dan nog, door blijven beuken heeft geen enkele zin. Iemand is al uitgeschakeld. Een vrouw nota bene, waarvan die vriend staat te schreeuwen dat ze een ernstige ziekte heeft en dat ze op moeten houden.
Waarom beuken die teringhonden dan gewoon door?![]()
Van mij mogen die ME-ers opgeknoopt worden
Nouja het zal allemaal best, maar het is wel gewoon onnodig geweld. Zo een vrouwtje kun je ook gewoon een duw geven en dan is ze binnen. En anders 1x even tikken met een knuppel. Je hoeft niet als een losgeslagen beest compleet los te gaan op een vrouw. Dat is gewoon ongepast.quote:
En dan krijg je tikken. Dat weet iedereen die weleens met de ME in aanraking is gekomenquote:Op vrijdag 18 december 2015 12:58 schreef kovenant het volgende:
[..]
komt omdat tegenwoording man,vrouw,kind of bejaarde allemaal een stel mongolen zijn.
als ME er is moet je wegwezen.
nu heb ik wel uit een ander verhaal begrepen dat mevrouw en vriend veel zaken doen in en met de gemeente en dus ook binnen bij gemeentehuis waren, op terug weg naar huis werden ze gesommeerd weg te gaan terwijl ze een deur verderop wonen.
dat weigerde ze en liet haar huis sleutels zien.
Misschien heeft ze maar 1 klap gehad he? Dat kan ook.quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:01 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nouja het zal allemaal best, maar het is wel gewoon onnodig geweld. Zo een vrouwtje kun je ook gewoon een duw geven en dan is ze binnen. En anders 1x even tikken met een knuppel. Je hoeft niet als een losgeslagen beest compleet los te gaan op een vrouw. Dat is gewoon ongepast.
Paar tikken prima, maar iemand volledig in puin raggen is overmatig geweld gebruiken.quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:01 schreef Keltie het volgende:
[..]
En dan krijg je tikken. Dat weet iedereen die weleens met de ME in aanraking is gekomen
Luisteren of incasseren.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:02 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Misschien heeft ze maar 1 klap gehad he? Dat kan ook.
Dat staat daar niet.quote:„Ik stond machteloos toen de ME met wapenstokken op mijn vriendin insloeg. Ik schreeuwde tegen de agenten dat ze moesten stoppen, dat Saskia erg ziek is. Maar de agenten bleven maar doorgaan. Ik was ontzettend bang dat ze haar zouden doodslaan.
Dit. Opgefokt door testosteron en te schijterig om iets uit te halen tegen de echte relschoppers tijdens de demonstratie, dus uitten ze hun frustratie naderhand op een relatief ongevaarlijk target. Tenzij ze met een pipa liep te zwaaien was hier sprake van buitensporig optreden.quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:01 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nouja het zal allemaal best, maar het is wel gewoon onnodig geweld. Zo een vrouwtje kun je ook gewoon een duw geven en dan is ze binnen. En anders 1x even tikken met een knuppel. Je hoeft niet als een losgeslagen beest compleet los te gaan op een vrouw. Dat is gewoon ongepast.
Nee, maar dat is het verhaal van vriendlief. Die zal niet geheel onpartijdig zijn.quote:
Ik kom uit Geldermalsen en 'ken' haar persoonlijk..quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:00 schreef 1299 het volgende:
[..]
Ja waar anders op? Het leeftijdverschil vond ik vrij opmerkelijk.
De ME sommeert altijd om uit het gebied te vertrekken voordat ze charges beginnen. De situatie is dan vaak zo chaotisch en dreigend dat er geen tijd is om aan iedereen even te vragen wie ze zijn, of ze misschien een wapen dragen en of ze misschien in de straat wonen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:58 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
[..]
Kom op, je ziet toch dat je te maken hebt met een ongewapende vrouw. Dan sommeer je haar toch gewoon om op te bokken en klaar is het. Dus of ze heeft toch iets uitgelokt, of dit is het zoveelste teken dat politiegeweld angstaanjagende vormen begint aan te nemen.
De politie verdient wat meer respect en zou dat misschien moeten afdwingen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:04 schreef Geralt het volgende:
Het duurt geen 10 jaar meer of hier worden ook gewoon net als bij die kutyanks ongewapende en onschuldige mensen afgeschoten door de politie omdat ze even niet luisteren.
Tjah.. Met die werkwijze kom ik al een jaar of 10 in aanraking. En nu is dat ineens een probleem?quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:02 schreef Geralt het volgende:
[..]
Paar tikken prima, maar iemand volledig in puin raggen is overmatig geweld gebruiken.
Dus een charge houdt in gewoon iedereen compleet lens meppen die je tegenkomt.quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:04 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
De ME sommeert altijd om uit het gebied te vertrekken voordat ze charges beginnen. De situatie is dan vaak zo chaotisch en dreigend dat er geen tijd is om aan iedereen even te vragen wie ze zijn, of ze misschien een wapen dragen en of ze misschien in de straat wonen.
Ze heeft waarschijnlijk niets uitgelokt, maar heeft duidelijk niet de bevelen van politie opgevolgd.
Dat respect verdienen ze pas als ze hun corebusiness weer terug schuiven naar het vangen van boeven in plaats van de burger pesten door bonnetjes uit te schrijven.quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:05 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
De politie verdient wat meer respect en zou dat misschien moeten afdwingen.
Ben ik deels met je eens.quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:06 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat respect verdienen ze pas als ze hun corebusiness weer terug schuiven naar het vangen van boeven in plaats van de burger pesten door bonnetjes uit te schrijven.
Waarom benoem je specifiek dat het een vrouw is? zou het minder erg zijn wanneer het een man betrof?quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:01 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zo ken ik de charges wel ja.quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:06 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
[..]
Dus een charge houdt in gewoon iedereen compleet lens meppen die je tegenkomt.
Meestal wordt eerst via verschillende manieren (luidspreker, verbale aanwijzingen) heel duidelijk gemaakt dat men uit een gebied moet verdwijnen. Dan begint de ME een charge en mensen die niet voldoen aan de vordering krijgen bijvoorbeeld een klap met de wapenstok. Als mensen dan nog niet vertrekken mag iemand uitgeschakeld worden.quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:06 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
[..]
Dus een charge houdt in gewoon iedereen compleet lens meppen die je tegenkomt.
Ja hoor want jij was er in de buurt? Get off your high horse zolderbewonerquote:Op vrijdag 18 december 2015 13:00 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat is het verhaal dat ik ken.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:15 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja hoor want jij was er in de buurt? Get off your high horse zolderbewoner
Ga weg manquote:Op vrijdag 18 december 2015 13:05 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
De politie verdient wat meer respect en zou dat misschien moeten afdwingen.
Krantjes lezenquote:Op vrijdag 18 december 2015 13:18 schreef RingBewoner het volgende:
[..]Wat ben jij een achterlijke troll zeg.
Dat verhaal stond gewoon in de krantjes.
Dit. Die zitten ook alleen maar bij de me omdat de Gestapo momenteel geen vacatures open heeft staan.quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:47 schreef Geralt het volgende:
Eeuwige dooddoener.quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:06 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat respect verdienen ze pas als ze hun corebusiness weer terug schuiven naar het vangen van boeven in plaats van de burger pesten door bonnetjes uit te schrijven.
Ja, befehl ist befehl. Of je dat nou leuk vind of niet. As je er niks mee te maken wil hebben dan hoef je er niet te zijn. Zo moeilijk is dat toch niet?quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:29 schreef Catkiller het volgende:
Mensen die dit goed praten, befehl ist befehl.Maar als vrouw van bijna 40 voldeed ze vast aan het profiel van de gemiddelde persoon die stond te rellen, zelf flink wat afstand van het gemeentehuis vandaan.
...quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:33 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ja, befehl ist befehl. Of je dat nou leuk vind of niet. As je er niks mee te maken wil hebben dan hoef je er niet te zijn. Zo moeilijk is dat toch niet?
En als je er dan niks mee te maken hebt. Waarom luister je dan niet gewoon naar de ME en ga je het café in zoals je gevraagd wordt?quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
...Dit gebeurde op een best grote afstand van waar alles gebeurde, genoeg mensen die er helemaal niks mee te maken hebben die ook toevallig op dat marktplein lopen of daar staan buiten een horecapand om een sigaret te roken. Dus als je er niks mee te maken wil hebben dan hoef je er niet te zijn slaat nergens op, want ze was er al lang niet meer.
Maar iedereen moet dus maar binnen blijven en helemaal niet komen demonstreren of weg gaan als er 10 mensen (voorbeeld, niet de situatie daar) begint te rellen voor het geval dat de ME komt. Dat zou makkelijk zijn, dan zet je als gemeente 50 man neer die stenen gooien om de rest van het protestvolk te zien afdruipen omdat ze bang zijn anders tikken te krijgen.
Een charge uitvoeren over honderden meters met tal van zijstraten (met een start bij het gemeentehuis waar je drie richtingen op kan gaan) en een compleet andere straat in gaan en dan een volwassen vrouw in elkaar beuken, wat een helden.
Het is maar de vraag of die vrouw daar uberhaupt de kans voor heeft gekregen voordat haar kop werd ingeslagen door een stel volslagen mafketels die toevallig bij de politie werken en daar maar hun agressie botvieren op burgers.quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:48 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
En als je er dan niks mee te maken hebt. Waarom luister je dan niet gewoon naar de ME en ga je het café in zoals je gevraagd wordt?
Dat zullen we vast nog wel horen. Misschien omdat het een normaal persoon is die geen ervaring heeft met situaties als deze omdat ze deze normaal niet opzoekt en de agent(en) die tegenover haar stonden slimmer had ingeschat.quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:48 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
En als je er dan niks mee te maken hebt. Waarom luister je dan niet gewoon naar de ME en ga je het café in zoals je gevraagd wordt?
Buiten dat het in praktijk vaak toch even iets anders loopt heeft de ME ook als instructie op het dijbeen te slaan en niet op het hoofd.quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:12 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Meestal wordt eerst via verschillende manieren (luidspreker, verbale aanwijzingen) heel duidelijk gemaakt dat men uit een gebied moet verdwijnen. Dan begint de ME een charge en mensen die niet voldoen aan de vordering krijgen bijvoorbeeld een klap met de wapenstok. Als mensen dan nog niet vertrekken mag iemand uitgeschakeld worden.
Dit gebeurt meestal met een aantal tikken van de wapenstok totdat iemand uitgeschakeld is en aangehouden kan worden wegens overtreding gebiedsverbod of schending van openbare orde.
Jij bent ook wel een lekkere hypocriet.quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:51 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het is maar de vraag of die vrouw daar uberhaupt de kans voor heeft gekregen voordat haar kop werd ingeslagen door een stel volslagen mafketels die toevallig bij de politie werken en daar maar hun agressie botvieren op burgers.
Medeleven hebben met huisjesmelkers.quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:10 schreef Cracka-ass het volgende:
Dan word je als makelaar eerst door de lokale politiek in je poeperdje genomen en vervolgens ook nog eens je hersens ingeslagen.
Kut leven.
Denken dat makelaars huisjesmelkers zijnquote:
Kom op zeg, je weet toch nog wel hoe er in Haren werd ingegrepen? Je ziet toch wel eens vaker beelden voorbij komen van de ME op TV? Iedereen die een beetje normaal kan nadenken en het nieuws wel eens kijkt weet hoe die gasten ingrijpen. Jammer dat het voor zulke vervelende gevolgen heeft.quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat zullen we vast nog wel horen. Misschien omdat het een normaal persoon is die geen ervaring heeft met situaties als deze omdat ze deze normaal niet opzoekt en de agent(en) die tegenover haar stonden slimmer had ingeschat.
Waarom? Omdat er op de avond zelf het vermoeden was dat een groot deel van de relschoppers van buiten het dorp kwam, prima reden om iedereen die niks in het dorp te zoeken heeft weg te trappen.quote:Waarom moet de ME zo ver bij de brandhaard vandaan (met zo veel straten er tussen) nog mensen bevelen opdragen, wat voor doel dient het? Als ze achter mensen aan zitten dan zijn dat juist degene die allang het café in zijn gevlucht bijvoorbeeld, als ze een goede voorsprong hadden. Ik zie werkelijk waar geen enkele reden om daar opgefokt doorheen te stampen.
Hoe oud was de gemiddelde relschopper dan?quote:En gezien de leeftijd van de gemiddelde relschopper zaten die allemaal al lang weer bij pa en ma op de bank met een volgeschoten onderbroek toen de ME het offensief begon.
Dit.quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:57 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Denken dat makelaars huisjesmelkers zijn
Denken dat ik serieus was. Ik word moe van die ontroerende verhalen in het AD of de Telegraaf.quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:57 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Denken dat makelaars huisjesmelkers zijn
Die grote afstand valt best wel mee.quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
...Dit gebeurde op een best grote afstand van waar alles gebeurde, genoeg mensen die er helemaal niks mee te maken hebben die ook toevallig op dat marktplein lopen of daar staan buiten een horecapand om een sigaret te roken. Dus als je er niks mee te maken wil hebben dan hoef je er niet te zijn slaat nergens op, want ze was er al lang niet meer.
Maar iedereen moet dus maar binnen blijven en helemaal niet komen demonstreren of weg gaan als er 10 mensen (voorbeeld, niet de situatie daar) begint te rellen voor het geval dat de ME komt. Dat zou makkelijk zijn, dan zet je als gemeente 50 man neer die stenen gooien om de rest van het protestvolk te zien afdruipen omdat ze bang zijn anders tikken te krijgen.
Een charge uitvoeren over honderden meters met tal van zijstraten (met een start bij het gemeentehuis waar je drie richtingen op kan gaan) en een compleet andere straat in gaan en dan een volwassen vrouw in elkaar beuken, wat een helden.
Dat wijf stond gewoon vooraan te schreeuwen en stenen te gooien, wat een teef zegquote:Op vrijdag 18 december 2015 13:01 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Nee, terecht dat die gasten wat van zich afslaan. Die vrouw had daar gewoon niks te zoeken en had orders moeten volgen.
Bron?quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:00 schreef CF87 het volgende:
[..]
Dat wijf stond gewoon vooraan te schreeuwen en stenen te gooien, wat een teef zeg
Vrouwen zijn per definitie onschuldig?quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:51 schreef mitchelll0181 het volgende:
Apart... Kan me niet voorstellen dat je als agent zijnde een vrouw neer slaat.. Een man ok.. Potentieel gevaar
Gemixed. 15\16 maar ook veel oude garde Marktplein en Passantenhaven.. En dan praat je over einde 30, begin 40?quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:57 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Kom op zeg, je weet toch nog wel hoe er in Haren werd ingegrepen? Je ziet toch wel eens vaker beelden voorbij komen van de ME op TV? Iedereen die een beetje normaal kan nadenken en het nieuws wel eens kijkt weet hoe die gasten ingrijpen. Jammer dat het voor zulke vervelende gevolgen heeft.
[..]
Waarom? Omdat er op de avond zelf het vermoeden was dat een groot deel van de relschoppers van buiten het dorp kwam, prima reden om iedereen die niks in het dorp te zoeken heeft weg te trappen.
[..]
Hoe oud was de gemiddelde relschopper dan?
En die moeten van pap en mam op tijd weer thuis?quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:09 schreef Keltie het volgende:
[..]
En dan praat je over einde 30, begin 40?
Letterlijk geloven wat de Telegraaf neer zet, bestaan zo een mensen nog?quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:58 schreef Geralt het volgende:
En dan nog, door blijven beuken heeft geen enkele zin. Iemand is al uitgeschakeld. Een vrouw nota bene, waarvan die vriend staat te schreeuwen dat ze een ernstige ziekte heeft en dat ze op moeten houden.
Waarom beuken die teringhonden dan gewoon door?![]()
Van mij mogen die ME-ers opgeknoopt worden
Geen idee. Maar dat heb ik dan ook nooit gezegd.quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:11 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
En die moeten van pap en mam op tijd weer thuis?
Dat weet ik, is ook meer iets dat ik mij dan hardop afvraag.quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:14 schreef Keltie het volgende:
[..]
Geen idee. Maar dat heb ik dan ook nooit gezegd.
Klopt, pure speculatie dus. Ik heb het ook niet als feit verwoord, maar dit is gewoon zinloos geweld hoe je het went of keert. Dat jij het goedpraat vind ik misselijk.quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:55 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Jij bent ook wel een lekkere hypocriet.
Eerst beetje lopen janken dat ik er niks over moet zeggen omdat ik er volgens jou niet bij was. En hier zeg je zelf "het is maar de vraag of". MAW je was er zelf ook niet bij.
Als iedereen massaal stopt met het negeren van een bevel van de politie of ME dan wordt het een bende.quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:23 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Klopt, pure speculatie dus. Ik heb het ook niet als feit verwoord, maar dit is gewoon zinloos geweld hoe je het went of keert. Dat jij het goedpraat vind ik misselijk.
Grote spiergroepen. Ook de armen. Maar soms schiet je wel eens uit. Shit happens.quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:54 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Buiten dat het in praktijk vaak toch even iets anders loopt heeft de ME ook als instructie op het dijbeen te slaan en niet op het hoofd.
Ja en dan ben je dus fout. Als ik per ongeluk de spiegel van jouw auto af rij ben ik ook aansprakelijk.quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:31 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
[..]
Grote spiergroepen. Ook de armen. Maar soms schiet je wel eens uit. Shit happens.
Je bent inderdaad aansprakelijk. Maar een ongeluk is een ongeluk.quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:47 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ja en dan ben je dus fout. Als ik per ongeluk de spiegel van jouw auto af rij ben ik ook aansprakelijk.
Dat er sprake is van uitschieten is overigens een aanname die niet wordt gesteund door bewijs.
Klopt. Maar dat het een ongeluk is is vooralsnog een aanname die niet wordt onderschreven.quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:51 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
[..]
Je bent inderdaad aansprakelijk. Maar een ongeluk is een ongeluk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |