SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Officiële beeldenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:10 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gaan we overigens de TT veranderen naar "Star Wars Saga" (of iets dergelijks) zodra TFA uit de bios is? Er komen nl nog genoeg films aan om deze reeks een lang leven te geven.![]()
Lijkt me een goed ideequote:Op vrijdag 18 december 2015 12:16 schreef RvLaak het volgende:
Gaan we overigens de TT veranderen naar "Star Wars Saga" (of iets dergelijks) zodra TFA uit de bios is? Er komen nl nog genoeg films aan om deze reeks een lang leven te geven.![]()
quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wellicht is een Star Wars tag het handigste. Met daaronder de verschillende films. Lijkt me onhandig om 1 topic te hebben voor alle komende Star Wars films. Sequel trilogie kan nog, maar Rogue One enzo moeten echt apart.quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:16 schreef RvLaak het volgende:
Denk niet dat ze dat trucje gaan flikken. Enige puntje van kritiek dat vaak terug komt is dat het veel gelijkenissen vertoont met de originele trilogie. Met deel VIII gaan ze daar dus echt wel rekening mee houden.quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:17 schreef KingRadler het volgende:
waar ik bang voor ben is dat Rey een tweelingzus heeft.
Die op een andere plek is opgegroeid.![]()
quote:Op vrijdag 18 december 2015 10:57 schreef Ceased2Be het volgende:
quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:23 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"![]()
Nou, tussen elke film zit een jaar... Lijkt me wat lang voor meerdere topics. Tussen elke trilogie film zit zelfs 2 jaar. Lijkt me heel lang voor 1 reeks.quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:18 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Wellicht is een Star Wars tag het handigste. Met daaronder de verschillende films. Lijkt me onhandig om 1 topic te hebben voor alle komende Star Wars films. Sequel trilogie kan nog, maar Rogue One enzo moeten echt apart.![]()
deel 8 is al in mei en niet december 2017quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nou, tussen elke film zit een jaar... Lijkt me wat lang voor meerdere topics. Tussen elke trilogie film zit zelfs 2 jaar. Lijkt me heel lang voor 1 reeks.![]()
quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:24 schreef Ceased2Be het volgende:
Nee, en het zou ook lui schrijfwerk zijn.quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:39 schreef hafcfan het volgende:
Denken jullie ook dat Ren en Rey familie zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
1,5 jaar dan... Nog heel lang...quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:27 schreef KingRadler het volgende:
[..]
deel 8 is al in mei en niet december 2017
Ennuh.. Blijkt dat SW eigenlijk gewoon Islamitische propaganda is:![]()
![]()
Dit inderdaad. Je moet het over 1 bepaalde film kunnen hebben zonder in een discussie terecht te komen van een compleet andere film.quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:18 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Wellicht is een Star Wars tag het handigste. Met daaronder de verschillende films. Lijkt me onhandig om 1 topic te hebben voor alle komende Star Wars films. Sequel trilogie kan nog, maar Rogue One enzo moeten echt apart.In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.![]()
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"![]()
Ik zit nog met een vraagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:51 schreef mrPanerai het volgende:
Ik zit nog met een vraagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zit nog met een vraagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nothing lasts forever but the certainty of change![]()
Ik zit nog met een vraagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]Vrij logisch, aangezien Mara Jade en iedereen er onder uit de Expanded Universe komen, wat geen canon meer is. Die stamboom klopt, alleen de personages in de rode kaders bestaan niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
neef en nicht? misschienquote:Op vrijdag 18 december 2015 12:39 schreef hafcfan het volgende:
Denken jullie ook dat Ren en Rey familie zijn?![]()
moeten we hier nog steeds met spoilertags doen? als je hem nog niet gezien hebt, moet je misschien geen topic erover gaan zitten lezen...![]()
Tot na het weekend lijkt me voldoende.quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:15 schreef pokkerdepok het volgende:
moeten we hier nog steeds met spoilertags doen? als je hem nog niet gezien hebt, moet je misschien geen topic erover gaan zitten lezen...![]()
ja moet je ook geen spoiler tags lezenquote:Op vrijdag 18 december 2015 13:15 schreef pokkerdepok het volgende:
okee.quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:16 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Tot na het weekend lijkt me voldoende.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:17 schreef pokkerdepok het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:18 schreef Ceased2Be het volgende:
quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:18 schreef Ceased2Be het volgende:
Dat is een serieuze vraag?quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:32 schreef KingRadler het volgende:
kan iemand bevestigen dat chewbacca nog leeft?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:25 schreef pokkerdepok het volgende:
Nieuwe film, nieuw(e) topic(reeks).quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:16 schreef RvLaak het volgende:
Gaan we overigens de TT veranderen naar "Star Wars Saga" (of iets dergelijks) zodra TFA uit de bios is? Er komen nl nog genoeg films aan om deze reeks een lang leven te geven.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Fair enough,,,quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:34 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nieuwe film, nieuw(e) topic(reeks).![]()
quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:33 schreef lord_bono het volgende:
Daar is het nog te vroeg voor denk ik, laten we maar even het begin van 2016 afwachten, aangezien dan het filmen van episode VIII begint. Tegen die tijd zal de casting en titel ook bekend zijnquote:Op vrijdag 18 december 2015 14:15 schreef KingRadler het volgende:
kunnen we al 1tje maken over Star Wars Episode VIII![]()
![]()
is goedquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:31 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Daar is het nog te vroeg voor denk ik, laten we maar even het begin van 2016 afwachten, aangezien dan het filmen van episode VIII begint. Tegen die tijd zal de casting en titel ook bekend zijnkan ik mee leven
![]()
Ben ik trouwens de enige die de bijdrage van de cast van The Raid wat vond tegenvallen?The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Vond het wel leuk toen ik die bekende koppen zag, maar ze voegde niet veel toe idd.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ben ik trouwens de enige die de bijdrage van de cast van The Raid wat vond tegenvallen?![]()
Ik mis in Force Awakens trouwens wel een Star Wars-lightsaber element dat in alle andere films wel zit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:08 schreef Fixers het volgende:
Ik mis in Force Awakens trouwens wel een Star Wars-lightsaber element dat in alle andere films wel zit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
http://io9.gizmodo.com/al(...)that-wasn-1748720944
waren wel meer dingen in de trailers die niet in de film zitten![]()
er is ontdekt welke personage Daniel Craig (James Bond) speelde in the Force Awakens.
helaas is het wel een Spoiler. (weet niet of het al gemeld was)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hm weet niet wat ik er van moet denken dat de komende SW films weer door een andere wordt geregisseerd en geschreven. Is toch lastig om dan zelfde vibe over te brengen. JJ heeft dat heel knap gedaan vind ik, en ik dacht dus even dat hij met deze film een opzet maakte waarbij ie met deel 8 en 9 nog meer voor ons in petto heeft... maar nu gaat iemand anders dus verder.![]()
quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:08 schreef Fixers het volgende:
Ik mis in Force Awakens trouwens wel een Star Wars-lightsaber element dat in alle andere films wel zit:DisneySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
456 werden ook door verschillende regisseurs gemaakt waar The Empire het goed deed.quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:46 schreef VacaLoca het volgende:
Hm weet niet wat ik er van moet denken dat de komende SW films weer door een andere wordt geregisseerd en geschreven. Is toch lastig om dan zelfde vibe over te brengen. JJ heeft dat heel knap gedaan vind ik, en ik dacht dus even dat hij met deze film een opzet maakte waarbij ie met deel 8 en 9 nog meer voor ons in petto heeft... maar nu gaat iemand anders dus verder.
Zou best kunnen dat 8, nummer 7 gaat overtreffen.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:14 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]het is geen liefdadigheidsinstellingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die snap ik niet.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:16 schreef KingRadler het volgende:
[..]
het is geen liefdadigheidsinstelling"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
Weet ik, ik was het dan ook niet met de 'Disney' opmerking eens.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:47 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Disney zit ook achter DareDevil + Jessica Jones.
Maar misschien had ik wat uitgebreider moeten reageren dan 1 zinnetje.
Dan nog snap ik je liefdadigheidsinstelling opmerking niet, maar het is wel duidelijk wat je bedoelde nu
Fantastische film.![]()
Was vooral erg onder de indruk van Rey en Kylo Ren. Ik hoop dat we in de volgende delen meer van de Knights of Ren te zien krijgen, want daar hebben we vrijwel geen informatie over gekregen.
Hopelijk komt het visioen vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. terug in de volgende film.
Eigenlijk vond ik alle nieuwe personages ontzettend geslaagd!![]()
ik hoop graag dat er nog meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
als het duidelijk is dan snap je het toch? Onduidelijk dit, snap er geen reet vanquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:12 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Weet ik, ik was het dan ook niet met de 'Disney' opmerking eens.
Maar misschien had ik wat uitgebreider moeten reageren dan 1 zinnetje.
Dan nog snap ik je liefdadigheidsinstelling opmerking niet, maar het is wel duidelijk wat je bedoelde nuWie dit leest is hek.![]()
Ook bij cinemec in Ede, dus vast ook andere.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:13 schreef Gtaboy107 het volgende:
Is die 3D stormtrooper bril alleen bij Pathé te koop?![]()
Hmm, kijken of ze het ook in onze stad verkopen. Dank!quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:00 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ook bij cinemec in Ede, dus vast ook andere.![]()
Super stom bij Pathé in Eindhoven had mijn vriend zo'n bril gehaald voor de imax zaal daar. Maar dat ding is gewoon een real3d bril dus kon je niet gebruiken tijdens de voorstelling zelf..quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:13 schreef Gtaboy107 het volgende:
![]()
Haha, in Zwolle hebben ze toch geen IMAX maar gezien in mijn eigen stad ook Star Wars te zien is ga ik daarheen, maar wil opzich zo'n bril wel hebben.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:17 schreef naiipajiiau het volgende:
[..]
Super stom bij Pathé in Eindhoven had mijn vriend zo'n bril gehaald voor de imax zaal daar. Maar dat ding is gewoon een real3d bril dus kon je niet gebruiken tijdens de voorstelling zelf..![]()
Opzich een grappig ding, maar dan moet je hem wel echt naar een star wars film op doen. Buiten dat vind ik de bril niet genoeg herkenbaar als iets uit star wars, lijkt het meer een beetje een skibril. omdat je zo'n grool deel van de helm mist zeg maar. Ik hoorde trouwens de lui die hem meteen hadden uitgepakt klagen dat de glaasjes wel erg klein waren en ze toch sowieso liever de 1 euro bril van de pathé maar op deden. Echt hebbeding dus!quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:19 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Haha, in Zwolle hebben ze toch geen IMAX maar gezien in mijn eigen stad ook Star Wars te zien is ga ik daarheen, maar wil opzich zo'n bril wel hebben.![]()
![]()
Ook helemaal niet handig als je zelf al brildragend bent.
De meeste normale 3d brillen kan ik over mijn bril heenzetten, deze niet.
Ach... ik heb er niet minder pret om gehad.
Gelukkig vond ik al snel een goede houding.Burnt to the core but not broken![]()
Bij Pathé Den Haag kun je vrij goedkoop posters kopen.
Zijn er meer die een tweede of zelfs derde keer gaan naar Episode VII? Ik ben nu één keer geweest maar wil eigenlijk nog wel een tweede keer en wie weet zelfs een derde keer.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:43 schreef 2Happy4U het volgende:
Ja daar leek het wel op. Zou echt super zonde zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door over_hedge op 19-12-2015 02:16:18 ]Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Misschien een tweede keer. De projectie lag in storing waardoor er alleen 2D gedraaid kon worden. Zit je daar met je dure DolbyCinema kaartje, heb wel een bon gekregen voor een gratis film naar keuze. Wellicht dat ik voor de 3D ga. Al ben ik er niet zo'n fan van, 3D is niet bedoeld voor brildragers. Zeker niet met die zware DolbyCinema brillen over je gewone bril.quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:40 schreef Michie_ het volgende:
Zijn er meer die een tweede of zelfs derde keer gaan naar Episode VII? Ik ben nu één keer geweest maar wil eigenlijk nog wel een tweede keer en wie weet zelfs een derde keer.![]()
quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:35 schreef lord_bono het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Komt wel goed, hij blijft uiteraard producer en schrijver.quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:46 schreef VacaLoca het volgende:
Hm weet niet wat ik er van moet denken dat de komende SW films weer door een andere wordt geregisseerd en geschreven. Is toch lastig om dan zelfde vibe over te brengen. JJ heeft dat heel knap gedaan vind ik, en ik dacht dus even dat hij met deze film een opzet maakte waarbij ie met deel 8 en 9 nog meer voor ons in petto heeft... maar nu gaat iemand anders dus verder.Amen.![]()
Ik ga er vanuit dat Kasdan zwaarder doorweegt als schrijver en Kennedy als producer. Ik hoop dan ook dat Rian Johnson de vrijheid krijgt om zijn eigen ding te doen, want dat is gewoon een betere regisseur dan Abrams. JJ mag zich dan bezig houden met alles er omheen, virale marketing campagnes en dergelijke, want daar is Abrams gewoon geweldig sterk in.quote:Op zaterdag 19 december 2015 08:02 schreef Jivis het volgende:
[..]
Komt wel goed, hij blijft uiteraard producer en schrijver.
Al moet ik toegeven dat ik dan ook weer hoop dat ze Trevorrow (waar ik minder vertrouwen in heb) wel enigszins onder controle houden. Hmmm, moeilijk.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als hij over een aantal weken nog steeds in 2D draait, ga ik vast nog wel een tweede keer.quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:40 schreef Michie_ het volgende:
Het is iets te makkelijk om overal maar "Disney" te roepen als schuldige van iets. Het afslachten van onschuldige dorpelingen die op het plein bij elkar gedreven zijn, was geen probleem. Toch denk ik dat ze daar meer problemen mee zouden hebben.quote:Nothing lasts forever but the certainty of change![]()
Mwah ik vond de film wel meevallen eigenlijk, je zag toch wel dat de hele verhaallijn eigenlijk een soort copy paste was van Episode IV.
Oja en :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 19 december 2015 10:35 schreef Gruisman het volgende:
Mwah ik vond de film wel meevallen eigenlijk, je zag toch wel dat de hele verhaallijn eigenlijk een soort copy paste was van Episode IV.
Oja en :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 19 december 2015 10:52 schreef Jovatov het volgende:
JT heeft m ook (in Deventer dan), voor 7,50quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:13 schreef Gtaboy107 het volgende:
En aan het eind van IV heeft Luke ook niet heel veel gepresteerd, op vecht-gebied.quote:Op zaterdag 19 december 2015 11:03 schreef KingRadler het volgende:
Rey had meer ervaring met vechten zij heeft een stok. Luke was maar een boer.![]()
quote:Op zaterdag 19 december 2015 11:00 schreef Gruisman het volgende:
Luke versloeg Vader in Episode VI ook vrij gemakkelijk terwijl Vader oneindig meer ervaring had.
In-universe zou je kunnen beargumenteren dat Ren's training niet voltooid is. Ren's arrogantie zal niet in zijn voordeel werken.![]()
Vader zat dan ook met zijn emoties te worstelen en wilde zijn zoon niet doden. Luke was behoorlijk pissig en dat zag je ook op de manier waarop hij aan het vechten was, minder gecontroleerd en meer met woede.quote:Op zaterdag 19 december 2015 11:44 schreef Michie_ het volgende:
Luke versloeg Vader in Episode VI ook vrij gemakkelijk terwijl Vader oneindig meer ervaring had.
In-universe zou je kunnen beargumenteren dat Ren's training niet voltooid is. Ren's arrogantie zal niet in zijn voordeel werken.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
quote:Op donderdag 17 december 2015 17:18 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Dat Luke en Leia familie waren was tijdens A New Hope inderdaad nog niet bedacht. Toen was zelfs nog niet bedacht dat Vader de vader van Luke zou zijn. Maar tijdens de Empire Strikes Back was dat allemaal al wel bedacht, niet pas bij Return of the Jedi. Er wordt ook al gehint naar Luke en Leia's relatie in Empire. Zoals wanneer Yoda zegt "No, there is another".Gary Kurtz:quote:Even after Lucas revised Brackett’s screenplay to introduce Darth Vader as Luke’s father, he kept a sequence where Luke and Leia discuss their feelings for each other, with Luke telling her she’s better off with Han Solo. An even LATER revision included a near SECOND kiss between the two!
So no, I don’t believe Lucas intended Leia to be Luke’s sister during “The Empire Strikes Back.” Around the time of “Empire,” Lucas spoke of the trilogy of films that would follow the end of the original trilogy:http://www.theforce.net/l(...)pisodes_19_80270.aspquote:She’s not his sister. That dropped in to wrap up everything neatly. His sister was someone else way over on the other side of the galaxy and she wasn’t going to show up until the next episode.Beetje rare gedachte dat ik er niet van genoten heb, ik heb het een zes gegeven als cijfer. Dat geeft inderdaad aan het niet perfect is. Wat mij alleen opvalt is dat een boel het onterecht de hemel inprijzen.quote:Op donderdag 17 december 2015 17:20 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Er bestaat geen perfecte film, op iedere film kun je genoeg aanmerken, maar soms moet je gewoon zitten, kijken en proberen te genieten.Bij dit soort dingen vraag ik mij altijd af wat daarmee bedoelt wordt.quote:Het hoeft geen ijzersterk verhaal te hebben, dat hebben star wars films nooit gehadAls dat de maatstaf moet zijn. Dit is direct ook het probleem natuurlijk. Een boel mensen gaan deze vergelijken met de prequels terwijl ik dit graag vergelijk met gewoon de OT. En dan gaat deze gewoon kopje onder.quote:, er zitten geen figuren in waar ik me aan irriteer,![]()
quote:Op zaterdag 19 december 2015 11:42 schreef Jovatov het volgende:
quote:Op zaterdag 19 december 2015 11:44 schreef Michie_ het volgende:
In-universe zou je kunnen beargumenteren dat Ren's training niet voltooid is. Ren's arrogantie zal niet in zijn voordeel werken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
quote:Op zaterdag 19 december 2015 12:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hij is leuker dan de PT, maar heeft (imo) grotendeels dezelfde flaws als de OT. Vooral de grote hoeveelheid toevalligheden die het verhaal vooruit helpen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 11:53 schreef Deckard het volgende:
Als dat de maatstaf moet zijn. Dit is direct ook het probleem natuurlijk. Een boel mensen gaan deze vergelijken met de prequels terwijl ik dit graag vergelijk met gewoon de OT. En dan gaat deze gewoon kopje onder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
Klopt,quote:Op zaterdag 19 december 2015 12:23 schreef KingRadler het volgende:
Ren heeft ook een zwakte voor de lichtere kant of was dat gespeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 19 december 2015 12:28 schreef Cikx het volgende:
[..]
Klopt,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: