Tot na het weekend lijkt me voldoende.quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:15 schreef pokkerdepok het volgende:
moeten we hier nog steeds met spoilertags doen? als je hem nog niet gezien hebt, moet je misschien geen topic erover gaan zitten lezen...
ja moet je ook geen spoiler tags lezenquote:Op vrijdag 18 december 2015 13:15 schreef pokkerdepok het volgende:
moeten we hier nog steeds met spoilertags doen? als je hem nog niet gezien hebt, moet je misschien geen topic erover gaan zitten lezen...
okee.quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:16 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Tot na het weekend lijkt me voldoende.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:17 schreef pokkerdepok het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:18 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:18 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is een serieuze vraag?quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:32 schreef KingRadler het volgende:
kan iemand bevestigen dat chewbacca nog leeft?
quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:25 schreef pokkerdepok het volgende:
Nieuwe film, nieuw(e) topic(reeks).quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:16 schreef RvLaak het volgende:
Gaan we overigens de TT veranderen naar "Star Wars Saga" (of iets dergelijks) zodra TFA uit de bios is? Er komen nl nog genoeg films aan om deze reeks een lang leven te geven.
Fair enough,,,quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:34 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nieuwe film, nieuw(e) topic(reeks).
quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:33 schreef lord_bono het volgende:
Daar is het nog te vroeg voor denk ik, laten we maar even het begin van 2016 afwachten, aangezien dan het filmen van episode VIII begint. Tegen die tijd zal de casting en titel ook bekend zijnquote:Op vrijdag 18 december 2015 14:15 schreef KingRadler het volgende:
kunnen we al 1tje maken over Star Wars Episode VIII
is goedquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:31 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Daar is het nog te vroeg voor denk ik, laten we maar even het begin van 2016 afwachten, aangezien dan het filmen van episode VIII begint. Tegen die tijd zal de casting en titel ook bekend zijn
Vond het wel leuk toen ik die bekende koppen zag, maar ze voegde niet veel toe idd.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ben ik trouwens de enige die de bijdrage van de cast van The Raid wat vond tegenvallen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:08 schreef Fixers het volgende:
Ik mis in Force Awakens trouwens wel een Star Wars-lightsaber element dat in alle andere films wel zit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |