Je kan de datum niet een weekje eerder of later zetten zeker?quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:17 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Jammer! 't Ziet er naar uit dat ik alleen ga. Nu ja, samen met 39 andere mensen die ook op de boot passen.

Nope, anders had ik dat wel gedaan.quote:Op donderdag 14 juli 2016 23:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Je kan de datum niet een weekje eerder of later zetten zeker?

maar nu zit je alleen terwijl de eerste keer dat je vroeg of mensen dit misschien leuk zouden vinden best wat reacties waren toch?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 07:49 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Nope, anders had ik dat wel gedaan.

SPOILER: Dinsdagavond 19 juli Vierdaagse feesten NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 23 juli - Vleermuisboot AmersfoortOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 30 juli Tentoonstelling Banksy in AmsterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Quote de post met het laatste overzicht
• Verwijder quotetags en overbodige tekst, zodat je post begint met een spoiler-tag en eindigt met deze
instructie
• Pas het overzicht van jouw meet naar keuze aan
• Vermeld vóór de eerste spoiler waarvoor je je hebt aan- of afgemeld
[ Bericht 0% gewijzigd door CherryLips op 15-07-2016 11:52:52 ]Tap tap tap
 quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 09:07 schreef CherryLips het volgende:
Was me vergeten op te geven voor de vleermuisboot
Kom op mensen, toen ik het in de groep gooide was er wel animo
Meets in de planningSPOILER: Dinsdagavond 19 juli Vierdaagse feesten NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 23 juli - Vleermuisboot AmersfoortOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijkt me wel interessant, alleen het risico dat ik de laatste trein mis is gezien het tijdstip aanzienlijk. Midden in de nacht met de auto weer terug naar Enschede ben ik ook niet direct dol op.... Nog ff over denkenSPOILER: Zaterdag 30 juli Tentoonstelling Banksy in AmsterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Verwijder quotetags en overbodige tekst, zodat je post begint met een spoiler-tag en eindigt met deze
instructie
• Vermeld vóór de eerste spoiler waarvoor je je hebt aan- of afgemeldA mind with a heart of it's own
 Ik stuur aankomende dinsdag een DM over de Banksy-meet en tijdstip en waar enzulks.. iemand had me al een PM daarover gestuurd maar het was nogal druk deze week en ik ben het helemaal vergeten
Ik stuur aankomende dinsdag een DM over de Banksy-meet en tijdstip en waar enzulks.. iemand had me al een PM daarover gestuurd maar het was nogal druk deze week en ik ben het helemaal vergetensorry ik negeerde je niet expres

Ja! Ik ga morgen ff m'n kaartje kopen.quote:
Ja! Ik ga morgen ff m'n kaartje kopen.quote:Op zondag 17 juli 2016 22:39 schreef Elvi het volgende:
Ik stuur aankomende dinsdag een DM over de Banksy-meet en tijdstip en waar enzulks.. iemand had me al een PM daarover gestuurd maar het was nogal druk deze week en ik ben het helemaal vergetensorry ik negeerde je niet expres
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
 Heb nog interesse hoor, alleen komt deze zaterdag niet zo goed uit. Heb best wel een vol weekend. Eind augustus ben ik terug van vakantie. Dan lijkt het beter te passen. Voordeel is ook dat het dan vroeger donker is.quote:
Heb nog interesse hoor, alleen komt deze zaterdag niet zo goed uit. Heb best wel een vol weekend. Eind augustus ben ik terug van vakantie. Dan lijkt het beter te passen. Voordeel is ook dat het dan vroeger donker is.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 09:07 schreef CherryLips het volgende:
Was me vergeten op te geven voor de vleermuisboot
Kom op mensen, toen ik het in de groep gooide was er wel animo
Meets in de planningSPOILER: Dinsdagavond 19 juli Vierdaagse feesten NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 23 juli - Vleermuisboot AmersfoortOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 30 juli Tentoonstelling Banksy in AmsterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
instructie
 Vierdaagse feest van gisteren uit het lijsje gehaald.
Vierdaagse feest van gisteren uit het lijsje gehaald.
Dus bij deze de nieuwe laatste versie
Meets in de planningSPOILER: Zaterdag 23 juli - Vleermuisboot AmersfoortOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 30 juli Tentoonstelling Banksy in AmsterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
instructie
 Is om 1 uur afspreken voor de Bansky meet op tijd genoeg? Ik ga een poging doen vanavibd te pm-en maar ik heb n allergische reactie op medicatie dus typen gaat wat lastig
Is om 1 uur afspreken voor de Bansky meet op tijd genoeg? Ik ga een poging doen vanavibd te pm-en maar ik heb n allergische reactie op medicatie dus typen gaat wat lastigik doe mn best!

Is voor mij te doen, moet nog ff kijken of ik zeker kom, maar denk het wel. Met een goedkope treinkaart in de daluren kan ik op zijn vroegst om 12 uur in A'dam zijn aangezien er geen treinen rijden tussen Apeldoorn en Amersfoort. Omreizen dusquote:
Is voor mij te doen, moet nog ff kijken of ik zeker kom, maar denk het wel. Met een goedkope treinkaart in de daluren kan ik op zijn vroegst om 12 uur in A'dam zijn aangezien er geen treinen rijden tussen Apeldoorn en Amersfoort. Omreizen dusquote:Op woensdag 20 juli 2016 14:28 schreef Elvi het volgende:
Is om 1 uur afspreken voor de Bansky meet op tijd genoeg? Ik ga een poging doen vanavibd te pm-en maar ik heb n allergische reactie op medicatie dus typen gaat wat lastigik doe mn best!
 A mind with a heart of it's own
 Ik heb n motorbootje, groot genoeg om met zn 6en weg te gaan.
Ik heb n motorbootje, groot genoeg om met zn 6en weg te gaan.
Ik woon wel in t noorden, maar iemand zin in een dag op t water?
 Er is natuurlijk weer iets misgegaan bij ticketmaster toen ik het ticket wilde kopen, to be continued.Tap tap tap
Er is natuurlijk weer iets misgegaan bij ticketmaster toen ik het ticket wilde kopen, to be continued.Tap tap tap
 De Primera verkoopt ze ook. Ga ik morgen maar eens kijken of er nog kaarten zijn. En langs de Blokker om te zien of ze nog van die cheap ass treinkaartjes hebben.quote:
De Primera verkoopt ze ook. Ga ik morgen maar eens kijken of er nog kaarten zijn. En langs de Blokker om te zien of ze nog van die cheap ass treinkaartjes hebben.quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:09 schreef CherryLips het volgende:
Er is natuurlijk weer iets misgegaan bij ticketmaster toen ik het ticket wilde kopen, to be continued.A mind with a heart of it's own
 Het is nog gelukt, kreeg allemaal foutmeldingen maar na een uurtje kreeg ik de e-mail en was het bedrag ook afgeschreven.quote:
Het is nog gelukt, kreeg allemaal foutmeldingen maar na een uurtje kreeg ik de e-mail en was het bedrag ook afgeschreven.quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
De Primera verkoopt ze ook. Ga ik morgen maar eens kijken of er nog kaarten zijn. En langs de Blokker om te zien of ze nog van die cheap ass treinkaartjes hebben.
Heb eerder geklooi gehad met ticketservice/master/wat dan ook en dat ging niet zo soepel Tap tap tap
Tap tap tap
 Ik ben gewoon een ouderwetse zak die liever naar de winkel gaatquote:
Ik ben gewoon een ouderwetse zak die liever naar de winkel gaatquote:Op donderdag 21 juli 2016 11:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is nog gelukt, kreeg allemaal foutmeldingen maar na een uurtje kreeg ik de e-mail en was het bedrag ook afgeschreven.
Heb eerder geklooi gehad met ticketservice/master/wat dan ook en dat ging niet zo soepel A mind with a heart of it's own
 Aangezien de kaartjes voor de vleermuisboot vooraf telefonisch gereserveerd moesten worden en uiterlijk op 21 juli opgehaald, haal ik hem nu al van de lijst af.
Aangezien de kaartjes voor de vleermuisboot vooraf telefonisch gereserveerd moesten worden en uiterlijk op 21 juli opgehaald, haal ik hem nu al van de lijst af.
Meets in de planningSPOILER: Zaterdag 30 juli Tentoonstelling Banksy in AmsterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
instructie
 Zijn er ook 25+ fokkers in t gooi?The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
Zijn er ook 25+ fokkers in t gooi?The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
 Ongetwijfeldquote:
Ongetwijfeldquote:(ik uit Amsterdam)
 Amsterdam is te doen ( ik kom er graag )quote:The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
Amsterdam is te doen ( ik kom er graag )quote:The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
 Komende zaterdag meeten we met een clubje in Amsterdam in de Beurs van Berlage.quote:
Komende zaterdag meeten we met een clubje in Amsterdam in de Beurs van Berlage.quote:Op maandag 25 juli 2016 21:24 schreef K44S het volgende:
[..]
Amsterdam is te doen ( ik kom er graag )Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
 Oh! wie komen er allemaal? Ik volg die lijst niet zoquote:
Oh! wie komen er allemaal? Ik volg die lijst niet zoquote:Op maandag 25 juli 2016 22:07 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Komende zaterdag meeten we met een clubje in Amsterdam in de Beurs van Berlage.
Ik zie 'm 3 reaguursels boven The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
 Klopt,quote:
Klopt,quote:Op maandag 25 juli 2016 22:08 schreef K44S het volgende:
[..]
Oh! wie komen er allemaal? Ik volg die lijst niet zo
Ik zie 'm 3 reaguursels bovenik had vandaag pas mn kaartje gekocht. Dus je kunt nog mee als je tijd hebt zaterdag.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: