quote:Op zaterdag 19 december 2015 04:32 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
De Partij voor de Dieren wil dat dieren door de lidstaten van de Europese Unie niet langer als dingen worden behandeld, maar rechten krijgen. Het zijn levende wezens met bewustzijn en gevoel en verdienen een respectvolle behandeling.
Onderbouw het dan ook? Loop je hier wel andere mensen de les te lezen over hun voorkeuren maar zelf ook niet onderbouwde onderbuikgevoelens uitkramen. Je bent echt geen haar beter dan de gemiddelde 'het is de schuld van de vluchtelingen' pvv stemmer.quote:Op zaterdag 19 december 2015 04:03 schreef Calcio het volgende:
[..]
Geef D66 een kans om samen met GroenLinks/PvdA te regeren en je zult zien hoe snel de Nederlandse economie weer opbloeit.
quote:Op zaterdag 19 december 2015 06:14 schreef renwan het volgende:
Nog nooit gestemd en die streak ga ik vasthouden!
puur om hun standpunten over dierenwelzijn vind ik het een kut partij. Ik noem bijvoorbeeld een Nijlganzen probleem. Die ganzen komen uit Egypte en maken het gehele milieu hier kapot voor andere dieren, waardoor deze dus veel minder voorkomen dan eerst. Makkelijkste oplossing is die beesten dus gewoon af te schieten. Maar de partij van de dieren vind dit inhumaan. Dit terwijl er veel andere dieren onder lijden dat die beesten hier nu zijn.quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:15 schreef Stranger het volgende:
[..]
Wat vind je precies onzin aan die partij? Heb je naar hun stemverleden gekeken? Want ook al heb ik het niet zo op dieren, op elk ander punt stemmen ze precies hoe ik zou willen dat de partij die mij vertegenwoordigt stemt.
Plus de revoluties die we er voor hebben moeten vechten.quote:
Dat staat er toch niet.quote:Op zaterdag 19 december 2015 04:03 schreef Calcio het volgende:
[..]
Serieus? Wat 'n bedroevend figuur ben je als je serieus denkt dat Wilders goed is voor Nederland.
Geef D66 een kans om samen met GroenLinks/PvdA te regeren en je zult zien hoe snel de Nederlandse economie weer opbloeit.
Wat een bedroevend figuur ben je als je serieus denkt datquote:Op zaterdag 19 december 2015 04:03 schreef Calcio het volgende:
[..]
Serieus? Wat 'n bedroevend figuur ben je als je serieus denkt dat Wilders goed is voor Nederland.
hoeveel jaar heeft het geduurt voor dat katholieken en protestanten door een deur konden? en hoeveel van de conservatief denkenden binnen dergelijke bewegingen hebben nog steeds precies de zelfde opvattingen als het bijvoorbeeld op man/vrouw verhoudingen, geboortebeperking danwel homosexualtiteit als de islamitische medemens?quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Vanuit Islamitische landen ja. De gewoontes daar verschillen te veel met de onze.
Als jij denkt dat Wilders als leider een signaal afgeeft naar andere partijen en je hebt liever hem dan een VVD of PvdA lijk je het wel te insinuerenquote:
Jij vertrouwd blind op een rechtsgeleerde. Doe toch niet zo hypocriet man.quote:Op zaterdag 19 december 2015 13:14 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Wat een bedroevend figuur ben je als je serieus denkt dat
Een veilingmeester
Een criminele milieuactivist
En een partijleider waarbij de balletjes niet eens zijn ingedaald
goed zou zijn voor Nederland.
Ah, de lange teentjes zijn wakker geworden.quote:Op zaterdag 19 december 2015 13:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij vertrouwd blind op een rechtsgeleerde. Doe toch niet zo hypocriet man.
quote:Op zaterdag 19 december 2015 14:00 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Ah, de lange teentjes zijn wakker geworden.
Ah dus eigen gedoe is eindelijk voorbij kunnen we het opnieuw gaan doen? Waarom? Wat hebben wij daaraan?quote:Op zaterdag 19 december 2015 13:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
hoeveel jaar heeft het geduurt voor dat katholieken en protestanten door een deur konden? en hoeveel van de conservatief denkenden binnen dergelijke bewegingen hebben nog steeds precies de zelfde opvattingen als het bijvoorbeeld op man/vrouw verhoudingen, geboortebeperking danwel homosexualtiteit als de islamitische medemens?
Ayup.quote:Op zaterdag 19 december 2015 13:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als jij denkt dat Wilders als leider een signaal afgeeft naar andere partijen en je hebt liever hem dan een VVD of PvdA lijk je het wel te insinueren
Le-zen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:12 schreef Calcio het volgende:
[..]
denken dat Wilders iets gaat oplossen
Die man maakt het alleen maar erger
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |