Op m'n werk was er een keer een technicus die na veel gegêneerd getreuzel voor de draad kwam: waar kon hij zijn handen wassen? Was trouwens in zo'n modern gebouw waar je direct de wc-bordjes ziet hangen. [/quote]quote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:12 schreef Weltschmerz het volgende:[..]
Volgens mij komt dat van een soort preutsheid, zo min mogelijk specifiek zijn over het doel van het bezoek. Elke cultuur kent zijn eufemismen en verhullend taalgebruik over deze basale fysieke processen, maar hoe preutser hoe algemener het wordt. Bathroom is nou eenmaal algemener dan WC, aangezien je daar ook andere dingen zou kunnen doen.
[..]
Het wordt wat dringender nu er met het periodiek darmonderzoek begonnen is. Daarvoor moet je in je drol rondprikken.quote:Dat is ook een goed idee en clubjes als de darmstichting enzo adviseren de visuele controle ook. Maar ja, als bouwers en verhuurders standaard diepspoelers plaatsen dan schiet het daarmee natuurlijk niet op.
Met Engelse les werd me verteld dat als een Engelsman vraagt waar die de handen kan wassen dat het foute antwoord was: "You can do it in the kitchen."quote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:59 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Op m'n werk was er een keer een technicus die na veel gegêneerd getreuzel voor de draad kwam: waar kon hij zijn handen wassen?...
Hmmm, heb ik net die staande vlakspoelers vervangen door hangende diepspoelers. Makkelijker schoon te maken, zowel de pot als er om heen.quote:Het wordt wat dringender nu er met het periodiek darmonderzoek begonnen is. Daarvoor moet je in je drol rondprikken.
Ja, dan moet je op een wegwerpbordje poepen.quote:Op maandag 15 februari 2016 09:19 schreef nanuk het volgende:
[..]
Met Engelse les werd me verteld dat als een Engelsman vraagt waar die de handen kan wassen dat het foute antwoord was: "You can do it in the kitchen."
[..]
Hmmm, heb ik net die staande vlakspoelers vervangen door hangende diepspoelers. Makkelijker schoon te maken, zowel de pot als er om heen.
OMGquote:Op woensdag 17 februari 2016 12:09 schreef Waterdrinker het volgende:
Aan de andere kant van de wereld zien ze de maan opsekop:
[ afbeelding ]
Best logisch, maar daar had ik nog nooit over nagedacht
[ afbeelding ]
Net als de maanfasen die daar andersom zijn en er op de evenaar zo uitzien:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:09 schreef Waterdrinker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe logisch eiggenlijkquote:Op woensdag 17 februari 2016 12:09 schreef Waterdrinker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is zo logisch. Ik voel mij zo dom.quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:09 schreef Waterdrinker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dát schijnt dan weer een hoax te zijn.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:23 schreef Geralt het volgende:
Als je daar de stop uit een badkuip trekt en je krijgt een draaikolk dan gaat die ook precies de andere kant op dan hier
Dat dan weer niet. Je kunt het water de kant op laten gaan die je wil.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:23 schreef Geralt het volgende:
Als je daar de stop uit een badkuip trekt en je krijgt een draaikolk dan gaat die ook precies de andere kant op dan hier
Dat was toch allang bekend??quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:09 schreef Waterdrinker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij sommige mensen kennelijk niet.quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:10 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Dat was toch allang bekend??
Goedzo, je hebt het doel van dit topic begrepen!quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:10 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Uiteraard had jij toen je voor het eerst van je leven de maan zag direct bedacht dat ze die op het andere halfrond andersom zien. Jaja.quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:10 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik was pas in Cuba op vakantie en werd er door iemand op gewezen. Inderdaad OMG momentjequote:Op woensdag 17 februari 2016 12:09 schreef Waterdrinker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lolquote:Op donderdag 18 februari 2016 17:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Bij sommige mensen kennelijk niet.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:03 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Goedzo, je hebt het doel van dit topic begrepen!
quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:03 schreef Bart het volgende:
[..]
Uiteraard had jij toen je voor het eerst van je leven de maan zag direct bedacht dat ze die op het andere halfrond andersom zien. Jaja.
quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:09 schreef Waterdrinker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jep, en de zon draait de andere kant op (dus tegen de klok in). Leuke verrassing als je net bij het zwembad een goed plekje hebt gevonden waar je nog wel even zon hebt, en dan gaat hij opeens de andere kant opquote:Op woensdag 17 februari 2016 12:09 schreef Waterdrinker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, of als je een middagje gaat fietsen en de zon als navigatiepunt gebruiktquote:Op vrijdag 19 februari 2016 11:20 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Jep, en de zon draait de andere kant op (dus tegen de klok in). Leuke verrassing als je net bij het zwembad een goed plekje hebt gevonden waar je nog wel even zon hebt, en dan gaat hij opeens de andere kant op
jamaar Cuba is ook noordelijk halfrond? Of mis ik nu ietsquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik was pas in Cuba op vakantie en werd er door iemand op gewezen. Inderdaad OMG momentje
Meteen foto's maken ook en zo
Je ziet de maan daar niet 100% op z'n kop ten opzichte van hier, maar je ziet 'm wel gedraaid. Het is niet zo dat op de evenaar de maan ineens 180 graden draait.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:29 schreef padlarf het volgende:
[..]
jamaar Cuba is ook noordelijk halfrond? Of mis ik nu iets
Jezus padlarf, neem er nog 1quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:45 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je ziet de maan daar niet 100% op z'n kop ten opzichte van hier, maar je ziet 'm wel gedraaid. Het is niet zo dat op de evenaar de maan ineens 180 graden draait.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |