Als je maar niet van het pad raakt.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wij als profeten moeten soms het vuile werk opknappen waar Geerd zijn handen niet vuil aan kan maken! Een noodzakelijk kwaad om het pad te verlichten!
Vies dunne lul heeft een pony. Ik leen je even mijn Fries. Ben zo terug.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als jij alvast gaat bukken, haal ik even de pony van stal
En sinds kort zelf aan het painten, dat moedig ik alleen maar aanquote:Op vrijdag 18 december 2015 01:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Werkman is een cultheld aan het worden. Hij stopt tenminste nog wat moeite in zijn topics!
Het wordt er wel een stuk interessanter van!quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:52 schreef Remqo het volgende:
[..]
En sinds kort zelf aan het painten, dat moedig ik alleen maar aan
Dag dickachuquote:Op vrijdag 18 december 2015 01:51 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga ook pitten, tot morgenvroeg vrinden!
Idd !!!quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:52 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wow hihiquote:Op vrijdag 18 december 2015 01:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als jij alvast gaat bukken, haal ik even de pony van stal
Het gedeelte waar Werkman moeite in zijn topics stopt respecteer ik, het painten net zo hard. Alleen die verzonnen verhalenquote:Op vrijdag 18 december 2015 01:52 schreef Remqo het volgende:
[..]
Lange leven Geerdquote:Op vrijdag 18 december 2015 01:52 schreef Geerd het volgende:
Ik ga binnenkant opso uhh oog inspectie doen ! Morgen verder fietsen want de locale jumbo is om 1300 al dicht
Morgenavond zal ik wel weer even langskomen met mijn 38 paal!quote:
Hij vraagt me ook geregeld adviezen, maar hij doet het echt leuk vind ik.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het wordt er wel een stuk interessanter van!
Hij is ook een viezerikquote:
quote:
Die topics die ik voor hem gepaint heb, zat een klacht van mij in verwerkt, wat op z'n werkmans uitgepakt wordt.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:53 schreef renwan het volgende:
[..]
Het gedeelte waar Werkman moeite in zijn topics stopt respecteer ik, het painten net zo hard. Alleen die verzonnen verhalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |