Meid, je lag toch al in bed?quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:46 schreef Opsonisatie het volgende:
Alvast een kleine klacht voor het slapengaan: foto's bij zo'n blacklight ding zorgen ervoor dat het lijkt alsof ik een bol gezicht heb !
Geerd baas! Ik zou je doen!quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:46 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik lig in bed 1 hand om mijn lul denkend aan jou en 3 vingers in me kont 1 voor roosje Kauai en opso
Die man is een heldquote:
Waarom heb jij een blacklight in je kamer? Controleren of er geen kwakjes op je matras zitten?quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:46 schreef Opsonisatie het volgende:
Alvast een kleine klacht voor het slapengaan: foto's bij zo'n blacklight ding zorgen ervoor dat het lijkt alsof ik een bol gezicht heb !
Geerd weet wel beter, het is een tijdelijk kwaad om het pad te ontdoen van de ongelovige en de heidenen uit de uithoek die KLB geworden is!quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:46 schreef renwan het volgende:
[..]
Het voelt zo haast alsof we ons tegen Geerd () keren
Hehe.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:48 schreef renwan het volgende:
[..]
Waarom heb jij een blacklight in je kamer? Controleren of er geen kwakjes op je matras zitten?
Dank u jij ook man was weer ff lachen !!!quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:46 schreef LompeHork het volgende:
Slaap lekker Geerd, ik hoop dat je fijn fapt vanavond voor het slapen gaan.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:48 schreef renwan het volgende:
[..]
Waarom heb jij een blacklight in je kamer? Controleren of er geen kwakjes op je matras zitten?
Werkman is een cultheld aan het worden. Hij stopt tenminste nog wat moeite in zijn topics!quote:
Goede smoes 6/10quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]nee ik ging toch blacklight volleyballen en toen hadden we foto's gemaakt en net pas kreeg ik ze.
Dan is het goed man ik begin me zorgen te maken om jullie twee profeten. Invloeden van buitenaf zijn slecht er is enkel Geerd en je hebt alleen Geerd nodig en bier natuurlijk. Verder niks. Onthou dat!quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het was ook geen aanval op deze sc, het was een aanval op hoe het tegenwoordig gesteld is met ONZ. In mijn ogen is het bestaansrecht van ONZ voor een deel te danken aan deze nieuwe SC!
Heeft ze geen zwart licht voor nodig hele bed onder gekwakt gister !!!quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:48 schreef renwan het volgende:
[..]
Zeg laat mij hierbuiten jaquote:Op vrijdag 18 december 2015 01:49 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dan is het goed man ik begin me zorgen te maken om jullie twee profeten. Invloeden van buitenaf zijn slecht er is enkel Geerd en je hebt alleen Geerd nodig en bier natuurlijk. Verder niks. Onthou dat!
Geerd schenker van vergiffenis en goeie humor.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:48 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dank u jij ook man was weer ff lachen !!!
Wij als profeten moeten soms het vuile werk opknappen waar Geerd zijn handen niet vuil aan kan maken! Een noodzakelijk kwaad om het pad te verlichten!quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:49 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dan is het goed man ik begin me zorgen te maken om jullie twee profeten. Invloeden van buitenaf zijn slecht er is enkel Geerd en je hebt alleen Geerd nodig en bier natuurlijk. Verder niks. Onthou dat!
Onbuigbare matrasquote:Op vrijdag 18 december 2015 01:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heeft ze geen zwart licht voor nodig hele bed onder gekwakt gister !!!
Laat zien dan !!!quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]nee ik ging toch blacklight volleyballen en toen hadden we foto's gemaakt en net pas kreeg ik ze.
Sorry je hebt gelijk vooral toen je zei dat je je er buiten liet. Laten we Geerd eren en hopelijk vergeef je me dan.quote:
Als jij alvast gaat bukken, haal ik even de pony van stalquote:
Vooruit dan maarquote:Op vrijdag 18 december 2015 01:51 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Sorry je hebt gelijk vooral toen je zei dat je je er buiten liet. Laten we Geerd eren en hopelijk vergeef je me dan.
Als je maar niet van het pad raakt.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wij als profeten moeten soms het vuile werk opknappen waar Geerd zijn handen niet vuil aan kan maken! Een noodzakelijk kwaad om het pad te verlichten!
Vies dunne lul heeft een pony. Ik leen je even mijn Fries. Ben zo terug.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als jij alvast gaat bukken, haal ik even de pony van stal
En sinds kort zelf aan het painten, dat moedig ik alleen maar aanquote:Op vrijdag 18 december 2015 01:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Werkman is een cultheld aan het worden. Hij stopt tenminste nog wat moeite in zijn topics!
Het wordt er wel een stuk interessanter van!quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:52 schreef Remqo het volgende:
[..]
En sinds kort zelf aan het painten, dat moedig ik alleen maar aan
Dag dickachuquote:Op vrijdag 18 december 2015 01:51 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga ook pitten, tot morgenvroeg vrinden!
Idd !!!quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:52 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wow hihiquote:Op vrijdag 18 december 2015 01:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als jij alvast gaat bukken, haal ik even de pony van stal
Het gedeelte waar Werkman moeite in zijn topics stopt respecteer ik, het painten net zo hard. Alleen die verzonnen verhalenquote:Op vrijdag 18 december 2015 01:52 schreef Remqo het volgende:
[..]
Lange leven Geerdquote:Op vrijdag 18 december 2015 01:52 schreef Geerd het volgende:
Ik ga binnenkant opso uhh oog inspectie doen ! Morgen verder fietsen want de locale jumbo is om 1300 al dicht
Morgenavond zal ik wel weer even langskomen met mijn 38 paal!quote:
Hij vraagt me ook geregeld adviezen, maar hij doet het echt leuk vind ik.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het wordt er wel een stuk interessanter van!
Hij is ook een viezerikquote:
quote:
Die topics die ik voor hem gepaint heb, zat een klacht van mij in verwerkt, wat op z'n werkmans uitgepakt wordt.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:53 schreef renwan het volgende:
[..]
Het gedeelte waar Werkman moeite in zijn topics stopt respecteer ik, het painten net zo hard. Alleen die verzonnen verhalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |