TR, Remqo doe er wat meequote:
Kanker rapper.quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kanker rapper.
Was een beter nummer.
Nee je gaat onsch pijnigen met jouw afwezigheidquote:Op vrijdag 18 december 2015 01:57 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Slaap lekker waardige mede gelovige.
Laat je horen voor je favoriete tumorenquote:
Toch liever deze danquote:Op vrijdag 18 december 2015 01:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Laat je horen voor je favoriete tumoren
Deze was ook nog baas. Toen Polska nog baas was.
Oh godverdomme, die is wel hard ja.quote:
Laat me met rust en laat me gaan, laat me zitten op die bank ja die hele dagquote:Op vrijdag 18 december 2015 02:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh godverdomme, die is wel hard ja.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 02:02 schreef renwan het volgende:
[..]
Laat me met rust en laat me gaan, laat me zitten op die bank ja die hele dag
Kraan heeft ooit een lied over jou gemaakt!quote:Op vrijdag 18 december 2015 02:02 schreef Opsonisatie het volgende:
Deze is zo gruwelijk slecht dat ik ervan hou
quote:Op vrijdag 18 december 2015 02:03 schreef renwan het volgende:
[..]
Kraan heeft ooit een lied over jou gemaakt!
Uit de Nouveau Riche stal heeft Jebroer ook nog wel een leuke gemaakt vind ikquote:Op vrijdag 18 december 2015 02:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]die hele intro, hij gaat er keihard in, ziek mooi dat.
Ben ik geen fan van, maar ik snap dat je dat ook tof vindt wel. Maargoed, ik stam zelf uit de tijd dat Nederhop (om het zo maar te noemenquote:Op vrijdag 18 december 2015 02:05 schreef renwan het volgende:
[..]
Uit de Nouveau Riche stal heeft Jebroer ook nog wel een leuke gemaakt vind ik
DIE ZAT IK NET OP TE ZOEKEN MAN!quote:
Dit nummer vind ik echt goedquote:
94 of 95 uit mijn hoofdquote:Op vrijdag 18 december 2015 02:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die was zo gruwelijkvooral toen, was echt uniek, Nederlandse rap
Ik heb liever Paint It Black of Wild Horsesquote:
Als Feyenoord supporter mag ik dit niet zeggen maar dezequote:Op vrijdag 18 december 2015 02:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die was zo gruwelijkvooral toen, was echt uniek, Nederlandse rap
Wikipedia zegt dit:quote:Op vrijdag 18 december 2015 02:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
'98, na het opgezocht te hebben
Dacht ook dat het eerder was.
quote:Bekendheid bij het grote publiek verwierf Extince pas op het moment dat hij het Engels verruilde voor het Nederlands: zijn single Spraakwater kwam in 1995 als eerste Nederlandstalige hiphopplaat in de top tien van de Nederlandse hitlijsten terecht. Hiermee was het hek van de dam voor een hele nieuwe lichting Nederlandstalige Hip-Hop artiesten en het meest toonaangevende Hip-Hop platenlabel van de lage landen (Top Notch) was geboren.
The Stones kan ik altijd wel waarderenquote:Op vrijdag 18 december 2015 02:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb liever Paint It Black of Wild Horses
quote:Op vrijdag 18 december 2015 02:13 schreef HPLC het volgende:
Want ik ben kaler dan kaal, strakker dan strak, wreder dan wreed, vetter dan vet
Ach, moet kunnen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 02:13 schreef LompeHork het volgende:
Ik heb echt een vieze tyfushekel aan The Stones(sorry Rem)
Ik ook wel, LH is zo´n pf fan dus die vindt dit veel te minquote:Op vrijdag 18 december 2015 02:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
The Stones kan ik altijd wel waarderen
Bingo.quote:Op vrijdag 18 december 2015 02:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ach, moet kunnen.
Jij bent meer van The Beatles?
Kunnen we dan overeenkomen dat Johnny Cash een koning is?quote:Op vrijdag 18 december 2015 02:13 schreef LompeHork het volgende:
Ik heb echt een vieze tyfushekel aan The Stones(sorry Rem)
Neuh, dat niet hoor, die gasten zijn muziekaal als fuck gewoon.quote:Op vrijdag 18 december 2015 02:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ook wel, LH is zo´n pf fan dus die vindt dit veel te min
JA!quote:Op vrijdag 18 december 2015 02:16 schreef renwan het volgende:
[..]
Kunnen we dan overeenkomen dat Johnny Cash een koning is?
quote:
Pink Floyd is dan ook geniaal, Dark side of the moon helemaal grijs gespeeld.quote:Op vrijdag 18 december 2015 02:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bingo.
Maargoed, ik als PF liefhebber heb natuurlijk al meer met The Beatles dan The Stones, psychedelische invloeden en alles. Maar op zich zijn het aardige deuntjes, die dingen van The Beatles, maar ik kan er niet echt van genieten zoals The Beatles of Floyd.
Yes, The Doors vind ik ook goed, prima muziek.quote:Op vrijdag 18 december 2015 02:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Pink Floyd is dan ook geniaal, Dark side of the moon helemaal grijs gespeeld.
Zelf ben ik een groot liefhebber van The Doors, volgens mij had ik het shirtje ook aan tijdens de meet
quote:Op vrijdag 18 december 2015 02:19 schreef LompeHork het volgende:
Mensen die Cash niet erkennen als muzikaal grootheid zijn echt dom
[..]
Yes, The Doors vind ik ook goed, prima muziek.
Dat voorbeeld ga ik ook volgen!quote:Op vrijdag 18 december 2015 02:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Deze man
Ik ga m'n bed opzoeken, shit wordt weer eens veel te laat
MY NAME IS SUE HOW DO YOU DO?! NOW YOU GONNA DIE!quote:Op vrijdag 18 december 2015 02:22 schreef Remqo het volgende:
Johnny Cash is ook geweldig.
A boy named Sue![]()
Cash is een held, maar dit vind ik wel z'n leukste nummerquote:Op vrijdag 18 december 2015 02:24 schreef renwan het volgende:
[..]
MY NAME IS SUE HOW DO YOU DO?! NOW YOU GONNA DIE!
25 minutes to go is ook goed, net als The General Lee maar dat kan ook door GTA V komenquote:Op vrijdag 18 december 2015 02:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Cash is een held, maar dit vind ik wel z'n leukste nummer
Geerd had je nodig gisterquote:Op vrijdag 18 december 2015 04:18 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Wat gaat het snel hier zegHeb ik nog veel gemist?
Dat vind ik zo'n kutfout hequote:
Gegroet nachtbrakerquote:Op vrijdag 18 december 2015 08:51 schreef renwan het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n kutfout he
Daarbij heeft Geerd net als elke god een heilige maagd nodig, Geerd heeft Roosje
Tevens MOGGUH
Dacht dat dat wel in je grote boek stondquote:Op vrijdag 18 december 2015 09:08 schreef Simterklaas het volgende:
Wat gebeurt hier allemaal 's nachts?
Ik begrijp nog steeds niet wat dat wasquote:Op vrijdag 18 december 2015 09:08 schreef Simterklaas het volgende:
Wat gebeurt hier allemaal 's nachts?
Enkel plaatjes van ontblote borsten.quote:Op vrijdag 18 december 2015 09:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dacht dat dat wel in je grote boek stond
Wie zegt dat roosje maagd isquote:Op vrijdag 18 december 2015 08:51 schreef renwan het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n kutfout he
Daarbij heeft Geerd net als elke god een heilige maagd nodig, Geerd heeft Roosje
Tevens MOGGUH
Jij mag ook Geerd zijn maagd zijn hoorquote:Op vrijdag 18 december 2015 09:42 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Wie zegt dat roosje maagd is
Ik was te oud voor hem !!quote:Op vrijdag 18 december 2015 09:48 schreef renwan het volgende:
[..]
Jij mag ook Geerd zijn maagd zijn hoor
Geerd prefereert alleen schoon vleesch van rond de eeuwwisseling. Geef hem eens ongelijk.quote:Op vrijdag 18 december 2015 09:48 schreef renwan het volgende:
[..]
Jij mag ook Geerd zijn maagd zijn hoor
Geerdquote:Op vrijdag 18 december 2015 10:04 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Geerd prefereert alleen schoon vleesch van rond de eeuwwisseling. Geef hem eens ongelijk.
Te oudquote:
Roosje ik heb zo slecht geslapen, hele dag wakker gelegen denkend aan jou.quote:Op vrijdag 18 december 2015 04:18 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Wat gaat het snel hier zegHeb ik nog veel gemist?
Goulashquote:Op vrijdag 18 december 2015 10:51 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Geen goulash voor Geerd en zijn man troepen willen maken.
We moeten wel eerst een goede bodem leggen natuurlijkquote:Op vrijdag 18 december 2015 10:53 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Misschien moet ik gewoon een ketel koken als we bij Geerd zijn.
Rijst, goulash met mals vlees eroverheen godverdomme godenmaaltijdquote:Op vrijdag 18 december 2015 10:54 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
We moeten wel eerst een goede bodem leggen natuurlijk
Uiteraard, denk dat goulash met stokbroden mannelijker is dan goulash met rijst wat denken jullie?quote:Op vrijdag 18 december 2015 10:54 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
We moeten wel eerst een goede bodem leggen natuurlijk
Booooohquote:Op vrijdag 18 december 2015 10:56 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Uiteraard, denk dat goulash met stokbroden mannelijker is dan goulash met rijst wat denken jullie?
Met roomboterquote:Op vrijdag 18 december 2015 10:56 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Uiteraard, denk dat goulash met stokbroden mannelijker is dan goulash met rijst wat denken jullie?
Waarom niet?quote:
Komt mijn koken toch nog van pas misschien kan roosje me zelfs helpen.quote:
Dat deed ik ook, slecht planquote:Op vrijdag 18 december 2015 10:59 schreef PausNicolaas het volgende:
Penis opgegeten in ONZ.
Even kijken wat dat nu weer is
Heb ik nog gemaakt twee weken terug of zo. Koop dan bij de jumbo zo'n zak goulash soep die is wel te doen. Blik ook nog wel..quote:
De helft van Geerd SC stuurt allemaal foto's naar Opso dat weet je he?quote:Op vrijdag 18 december 2015 10:45 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Overigens mensen toch.. Eer Geerd eens wat meer, wat hij allemaal voor ons doet!
En stop met geilen op opso die wil geen eens goulash koken, roosje daarentegen een prachtvrouw!
Foto's naar wildvreemden sturenquote:Op vrijdag 18 december 2015 11:06 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
De helft van Geerd SC stuurt allemaal foto's naar Opso dat weet je he?_!!!!!!!!!!
Een fotoboek hebben waar je foto openbaar staatquote:
Heb ik ook gedaan. Had outsider informatie nodig of ik nu uitzie als een kaas of een Duitser. Dat was het.quote:Op vrijdag 18 december 2015 11:06 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
De helft van Geerd SC stuurt allemaal foto's naar Opso dat weet je he?_!!!!!!!!!!
Geen vage foto van 7 jaar geleden op je fobo hebbenquote:Op vrijdag 18 december 2015 11:10 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Een fotoboek hebben waar je foto openbaar staat
Kuch kuch Geerd fotoboek kuch kuch.quote:Op vrijdag 18 december 2015 11:10 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Een fotoboek hebben waar je foto openbaar staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |