quote:Op vrijdag 18 december 2015 02:19 schreef LompeHork het volgende:
Mensen die Cash niet erkennen als muzikaal grootheid zijn echt dom
[..]
Yes, The Doors vind ik ook goed, prima muziek.
Dat voorbeeld ga ik ook volgen!quote:Op vrijdag 18 december 2015 02:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Deze man
Ik ga m'n bed opzoeken, shit wordt weer eens veel te laat
MY NAME IS SUE HOW DO YOU DO?! NOW YOU GONNA DIE!quote:Op vrijdag 18 december 2015 02:22 schreef Remqo het volgende:
Johnny Cash is ook geweldig.
A boy named Sue![]()
Cash is een held, maar dit vind ik wel z'n leukste nummerquote:Op vrijdag 18 december 2015 02:24 schreef renwan het volgende:
[..]
MY NAME IS SUE HOW DO YOU DO?! NOW YOU GONNA DIE!
25 minutes to go is ook goed, net als The General Lee maar dat kan ook door GTA V komenquote:Op vrijdag 18 december 2015 02:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Cash is een held, maar dit vind ik wel z'n leukste nummer
Geerd had je nodig gisterquote:Op vrijdag 18 december 2015 04:18 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Wat gaat het snel hier zegHeb ik nog veel gemist?
Dat vind ik zo'n kutfout hequote:
Gegroet nachtbrakerquote:Op vrijdag 18 december 2015 08:51 schreef renwan het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n kutfout he
Daarbij heeft Geerd net als elke god een heilige maagd nodig, Geerd heeft Roosje
Tevens MOGGUH
Dacht dat dat wel in je grote boek stondquote:Op vrijdag 18 december 2015 09:08 schreef Simterklaas het volgende:
Wat gebeurt hier allemaal 's nachts?
Ik begrijp nog steeds niet wat dat wasquote:Op vrijdag 18 december 2015 09:08 schreef Simterklaas het volgende:
Wat gebeurt hier allemaal 's nachts?
Enkel plaatjes van ontblote borsten.quote:Op vrijdag 18 december 2015 09:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dacht dat dat wel in je grote boek stond
Wie zegt dat roosje maagd isquote:Op vrijdag 18 december 2015 08:51 schreef renwan het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n kutfout he
Daarbij heeft Geerd net als elke god een heilige maagd nodig, Geerd heeft Roosje
Tevens MOGGUH
Jij mag ook Geerd zijn maagd zijn hoorquote:Op vrijdag 18 december 2015 09:42 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Wie zegt dat roosje maagd is
Ik was te oud voor hem !!quote:Op vrijdag 18 december 2015 09:48 schreef renwan het volgende:
[..]
Jij mag ook Geerd zijn maagd zijn hoor
Geerd prefereert alleen schoon vleesch van rond de eeuwwisseling. Geef hem eens ongelijk.quote:Op vrijdag 18 december 2015 09:48 schreef renwan het volgende:
[..]
Jij mag ook Geerd zijn maagd zijn hoor
Geerdquote:Op vrijdag 18 december 2015 10:04 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Geerd prefereert alleen schoon vleesch van rond de eeuwwisseling. Geef hem eens ongelijk.
Te oudquote:
Roosje ik heb zo slecht geslapen, hele dag wakker gelegen denkend aan jou.quote:Op vrijdag 18 december 2015 04:18 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Wat gaat het snel hier zegHeb ik nog veel gemist?
Goulashquote:Op vrijdag 18 december 2015 10:51 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Geen goulash voor Geerd en zijn man troepen willen maken.
We moeten wel eerst een goede bodem leggen natuurlijkquote:Op vrijdag 18 december 2015 10:53 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Misschien moet ik gewoon een ketel koken als we bij Geerd zijn.
Rijst, goulash met mals vlees eroverheen godverdomme godenmaaltijdquote:Op vrijdag 18 december 2015 10:54 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
We moeten wel eerst een goede bodem leggen natuurlijk
Uiteraard, denk dat goulash met stokbroden mannelijker is dan goulash met rijst wat denken jullie?quote:Op vrijdag 18 december 2015 10:54 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
We moeten wel eerst een goede bodem leggen natuurlijk
Booooohquote:Op vrijdag 18 december 2015 10:56 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Uiteraard, denk dat goulash met stokbroden mannelijker is dan goulash met rijst wat denken jullie?
Met roomboterquote:Op vrijdag 18 december 2015 10:56 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Uiteraard, denk dat goulash met stokbroden mannelijker is dan goulash met rijst wat denken jullie?
Waarom niet?quote:
Komt mijn koken toch nog van pas misschien kan roosje me zelfs helpen.quote:
Dat deed ik ook, slecht planquote:Op vrijdag 18 december 2015 10:59 schreef PausNicolaas het volgende:
Penis opgegeten in ONZ.
Even kijken wat dat nu weer is
Heb ik nog gemaakt twee weken terug of zo. Koop dan bij de jumbo zo'n zak goulash soep die is wel te doen. Blik ook nog wel..quote:
De helft van Geerd SC stuurt allemaal foto's naar Opso dat weet je he?quote:Op vrijdag 18 december 2015 10:45 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Overigens mensen toch.. Eer Geerd eens wat meer, wat hij allemaal voor ons doet!
En stop met geilen op opso die wil geen eens goulash koken, roosje daarentegen een prachtvrouw!
Foto's naar wildvreemden sturenquote:Op vrijdag 18 december 2015 11:06 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
De helft van Geerd SC stuurt allemaal foto's naar Opso dat weet je he?_!!!!!!!!!!
Een fotoboek hebben waar je foto openbaar staatquote:
Heb ik ook gedaan. Had outsider informatie nodig of ik nu uitzie als een kaas of een Duitser. Dat was het.quote:Op vrijdag 18 december 2015 11:06 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
De helft van Geerd SC stuurt allemaal foto's naar Opso dat weet je he?_!!!!!!!!!!
Geen vage foto van 7 jaar geleden op je fobo hebbenquote:Op vrijdag 18 december 2015 11:10 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Een fotoboek hebben waar je foto openbaar staat
Kuch kuch Geerd fotoboek kuch kuch.quote:Op vrijdag 18 december 2015 11:10 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Een fotoboek hebben waar je foto openbaar staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |