quote:Op vrijdag 18 december 2015 00:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens mij is het zo dat je 15 jaar onderweg bent als je met de snelheid van het licht zou kunnen reizen. Zo snel kun je niet reizen.
Eén lichtjaar is 9,46 biljoen kilometer. Die planeet staat dus op 141,9 biljoen kilometer bij ons vandaan.
1 lichtjaar = 63 241 AE (Astronomische Eenheden). Pluto staat zo'n 38,5 AE bij de aarde vandaan. Pas geleden is de New Horizons-verkenner langs Pluto gevlogen. Dat ding is 9,5 jaar onderweg geweest.
De genoemde planeet staat ongeveer 24.639 keer zo ver bij ons vandaan als Pluto. Fijne reis alvast...
Houden zo. Hopelijk blijf je weg.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:15 schreef Specularium het volgende:
Ik kan dit topic steeds niet vinden door die TT vol aids.
Ik moest ook zoeken.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:15 schreef Specularium het volgende:
Doe hem dan gewoon even normaal johquote:Op vrijdag 18 december 2015 01:15 schreef Specularium het volgende:
Vooral al die totaal niet relevante beelden van de Mexicaanse grens, Albanië in de jaren '90 en uit World War Zquote:Op vrijdag 18 december 2015 10:34 schreef Houtenbeen het volgende:
![]()
Op Geenstijl staat weer eens een nieuw filmpje, zelfde beelden maar toch![]()
http://www.geenstijl.nl/m(...)ne_stukje_aarde.html
IJmuiden zit er ook in zie ik, jammer dat Appa er niet in zit.quote:Op vrijdag 18 december 2015 11:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vooral al die totaal niet relevante beelden van de Mexicaanse grens, Albanië in de jaren '90 en uit World War Z
We gingen wel even de goede kant opquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:31 schreef timmmmm het volgende:
Kunnen we anders gewoon even 2 posts niet over henkletterig hebben?
Het is irritant
Moet David maar niet dezelfde kutgrappen posten.quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:31 schreef timmmmm het volgende:
Kunnen we anders gewoon even 2 posts niet over henkletterig hebben?
Het is irritant
Jij bent net zo scherp zo te zien.quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:24 schreef Specularium het volgende:
Dat had bedrijfsuitjes moeten zijn.
Beetje jammer weer dat Henk hier niet is om er wat van te zeggen.
Wanneer ga je nou trouwen?quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:42 schreef anonymoussie het volgende:
Anyway![]()
Ik heb 2 weekjes vakantie.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|